Windows 10: slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...

Discus and support slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil... in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil installere en driver?? kan jeg få en forklring, mange tak... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by PerBlaaberg, Feb 27, 2021.

1. slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...

slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil installere en driver?? kan jeg få en forklring, mange tak

:)

PerBlaaberg, Feb 27, 2021

2. Jeg har downloadet på min Nokia

Jeg har downloadet pa min Nokia 920 Lumia Windows Phone 8 en gratis Vejr APP og
    den var gratis jeg tager kun dem der er gratis , og kort tid efter så trækker de fra min Konto 29 KR. de er en Svine streg
    og Falsk markedsføring
    man kan ikke skrive det er gratis og så forlange Penge det er sket før for mig I snyder I gør

jeg vil have min Penge tilbage

desuden kan man ikke komme i Kontakt med jer det umuligt

Hilsen en Vred
    Vera Jensen

VeraJensen, Feb 27, 2021
  3. Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".

Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.

Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.

Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?

TorbenDahl, Feb 27, 2021
  4. slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...

problemer når jeg skal svare en mail sendt til min gmail

Hej

Jeg har det store problem, at når jeg svarer en mail på min lumia 920, som jeg har modtaget i min gmail, bliver svaret et umuligt kodesvar, som ingen kan forstå.
    Eksempelfra gmail:

raznielsen, Feb 27, 2021
Thema:

slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil...

Loading...
  1. slå blokering fra min administrator "en administrator har blokeret ,..." kommer når jeg vil... - Similar Threads - slå blokering fra

2. Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...

in Windows 10 Gaming
    Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...: Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan det lade sig gøre?. Jeg har produktnøglen. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-f%C3%A5et-ny-pc-og-derfor-vil-jeg-gerne/130dd103-1901-41c3-9250-ef4693f69477
  3. Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...

in Windows 10 Software and Apps
    Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan...: Jeg har fået ny pc og derfor vil jeg gerne installere Microsoft Office 2010 på pc`en. Kan det lade sig gøre?. Jeg har produktnøglen. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-f%C3%A5et-ny-pc-og-derfor-vil-jeg-gerne/130dd103-1901-41c3-9250-ef4693f69477
  4. Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...

Når jeg åbner windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen får...: Når jeg åbner Windows insider, får jeg flg besked. Når jeg åbner windows update igen, er beskeden, at alt er opdateret!??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/4e066ef2-8435-402b-aec8-7f7adee2dbb1
  5. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

in Windows 10 Gaming
    Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!???? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/7e115ccd-eb87-407d-8baa-3206bab3ae77
  6. Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...

Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at...: Når jeg åbner Windows Insider, får jeg flg. besked. Når jeg åbner update,er beskeden, at computeren er up to date!???? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/n%C3%A5r-jeg-%C3%A5bner-windows-insider-f%C3%A5r/7e115ccd-eb87-407d-8baa-3206bab3ae77
  7. PC - verktøylinjen med outlook og andre applikasjoner kommer ikke opp når jeg starter PC....

in Windows 10 Gaming
    PC - verktøylinjen med outlook og andre applikasjoner kommer ikke opp når jeg starter PC....: Hvordan få restartet PC når verktøylinjen ikke kommer opp? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/pc-verkt%C3%B8ylinjen-med-outlook-og-andre/98dfc825-d1e7-4b69-a957-0a312d2f853f
  8. PC - verktøylinjen med outlook og andre applikasjoner kommer ikke opp når jeg starter PC....

in Windows 10 Performance & Maintenance
    PC - verktøylinjen med outlook og andre applikasjoner kommer ikke opp når jeg starter PC....: Hvordan få restartet PC når verktøylinjen ikke kommer opp? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/pc-verkt%C3%B8ylinjen-med-outlook-og-andre/98dfc825-d1e7-4b69-a957-0a312d2f853f
  9. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

in Windows 10 Gaming
    Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...
  10. Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...

Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11...: Jeg får følgende fejl når jeg logger på min office 365 0x8000704cf jeg bruger Windows 11 det er kun på den ene pc, på min bærbar kan jeg godt logge på...