Windows 10: snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk
Discus and support snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk in Windows 10 Gaming to solve the problem; Na opdaten van Microsoft Edge is snelkoppeling maken niet meer terug te vinden. Kan iemand mij uitleggen wat te doen om toch een snelkoppeling te... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by freddylaga Freddylaga, Jun 18, 2020.
Thema:
snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk
Loading...
-
snelkoppeling na opdaten van Microsoft Edge niet meer mogelijk - Similar Threads - snelkoppeling opdaten van
-
Na update start mijn laptop niet meer op
in Windows 10 Software and AppsNa update start mijn laptop niet meer op: Hoi,Ik heb een surface 5 pro die ik heb geupdated.Maar na de update krijg ik de fout code 0xd0000225.Zowel de gezichtsherkenning als de pincode werkt niet, dus kan heel mijn laptop niet meer opstarten.Een nieuwe code verzenden naar mijn mailadres gaat ook niet, deze mail komt... -
Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op
in Windows 10 GamingNa installeren nieuw programma, laptop start niet meer op: Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb daar meerdere dingen geprobeerd. Ik heb de herstel sleutel ingevoerd, maar daarna bij het opstarten sta ik vast op het zwarte... -
Na installeren nieuw programma, laptop start niet meer op
in Windows 10 Software and AppsNa installeren nieuw programma, laptop start niet meer op: Ik had een programma geïnstalleerd, die vereiste dat ik opnieuw op moest starten. Dat deed ik, daarna kwam ik in het blauwe bitlocker scherm. Ik heb daar meerdere dingen geprobeerd. Ik heb de herstel sleutel ingevoerd, maar daarna bij het opstarten sta ik vast op het zwarte... -
Na Update is OneDrive niet meer te benaderen
in Windows 10 GamingNa Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski... -
Na Update is OneDrive niet meer te benaderen
in Windows 10 Software and AppsNa Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski... -
Bureaublad niet meer bruikbaar
in Windows 10 Software and AppsBureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden... -
Bureaublad niet meer bruikbaar
in Windows 10 GamingBureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden... -
2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update
in Windows 10 Drivers and Hardware2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en... -
2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update
in Windows 10 Software and Apps2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...