Windows 10: softwarepin.com
Discus and support softwarepin.com in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; is software.com a legit seller of microsoft office?... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by vicmono, Oct 22, 2020.
Thema:
softwarepin.com
Loading...
-
softwarepin.com - Similar Threads - softwarepin com
-
ActiveX/COM
in Windows 10 GamingActiveX/COM: Hi!In Windows 11. I guess Active X is not around!But when cleaning the registry, which I don't do very often, ActiveX entries come back anyway. Is this because I'm using an older Office package, or is there some other reason?And is it still safe to remove them?... -
ActiveX/COM
in Windows 10 Software and AppsActiveX/COM: Hi!In Windows 11. I guess Active X is not around!But when cleaning the registry, which I don't do very often, ActiveX entries come back anyway. Is this because I'm using an older Office package, or is there some other reason?And is it still safe to remove them?... -
Como consigo falar com um atendente?
in Windows 10 GamingComo consigo falar com um atendente?: Prezados, bom dia! Necessito falar com um atendente a cerca de uma licença do PowerBi.att.Welliton https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/como-consigo-falar-com-um-atendente/021d2b18-998d-4955-902e-27c6df3c6736 -
Como consigo falar com um atendente?
in Windows 10 Software and AppsComo consigo falar com um atendente?: Prezados, bom dia! Necessito falar com um atendente a cerca de uma licença do PowerBi.att.Welliton https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/como-consigo-falar-com-um-atendente/021d2b18-998d-4955-902e-27c6df3c6736 -
Meu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e...
in Microsoft Windows 10 StoreMeu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e...: Meu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e chega na parte do "token original" dá um erro "PUR-ProcessorDeclined" e manda eu escolher outra forma de pagamento, so que o dinheiro foi recolhido do meu cartão e ainda não foi ou... -
Meu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e...
in Windows 10 GamingMeu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e...: Meu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e chega na parte do "token original" dá um erro "PUR-ProcessorDeclined" e manda eu escolher outra forma de pagamento, so que o dinheiro foi recolhido do meu cartão e ainda não foi ou... -
in Windows 10 Software and AppsMeu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e...: Meu cartão não está com problemas nem nada mas sempre que eu tento comprar o Minecraft e chega na parte do "token original" dá um erro "PUR-ProcessorDeclined" e manda eu escolher outra forma de pagamento, so que o dinheiro foi recolhido do meu cartão e ainda não foi ou... -
What process keeps spawning a browser and navigating to microsoft365.com every time my...
in Windows 10 Software and AppsWhat process keeps spawning a browser and navigating to microsoft365.com every time my...: I have uninstalled Office from my computer years ago. I have checked the registry, scheduled task, startup item, and every other area of the computer I can think of for any Office remnants. As far as I can tell, Office is completely removed from my computer. But every time my... -
What process keeps spawning a browser and navigating to microsoft365.com every time my...
in Windows 10 CustomizationWhat process keeps spawning a browser and navigating to microsoft365.com every time my...: I have uninstalled Office from my computer years ago. I have checked the registry, scheduled task, startup item, and every other area of the computer I can think of for any Office remnants. As far as I can tell, Office is completely removed from my computer. But every time my...