Windows 10: Spegnere windows 10 da remoto

Discus and support Spegnere windows 10 da remoto in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Buongiorno tutti, avrei la necessità di spegnere windows 10 Home da remoto. Ho provato il comando shutdown /i con privilegi amministratori ma non... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by CorradoBrusa, Jun 3, 2022.

1. Spegnere windows 10 da remoto

Buongiorno tutti, avrei la necessità di spegnere windows 10 Home da remoto. Ho provato il comando shutdown /i con privilegi amministratori ma non funziona. Uso 2 account locali amministratori con Windows 10 Home. sul pc che devo eseguire l'arresto, ho aggiunto l'eccezione del firewall e ho avviato il servizio registro remoto. Non so cosa fare.P.S. come errore sul cmd mi da: Accesso negato oppure impossibile accedere al registro remoto

:)

CorradoBrusa, Jun 3, 2022
  2. Ahhzz Win User

Windows 10 Tweaks

Pressing “Windows+Pause Break” (it’s up there next to scroll lock) opens the “System” Window.

Windows 10: In the new version of Windows, Explorer has a section called Quick Access. This includes your frequent folders and recent files. Explorer defaults to opening this page when you open a new window. If you’d rather open the usual This PC, with links to your drives and library folders, follow these steps:

• Open a new Explorer window.
    • Click View in the ribbon.
    • Click Options.
    • Under General, next to “Open File Explorer to:” choose “This PC.”
    • Click OK

credit to Lifehacker.

Ahhzz, Jun 3, 2022
  3. Monk.e83 Win User
    Unlocked Realtek HD Audio Drivers Windows 7 & 8 (With Dolby Digital Live and DTS Interactive)

DTS supported natively by Windows 8/8.1 and it should work on windows 10 too just DDL require to unlock your driver .

Monk.e83, Jun 3, 2022
  4. Delta6326 Win User

Spegnere windows 10 da remoto

Delta6326, Jun 3, 2022
Thema:

Spegnere windows 10 da remoto

Loading...
  1. Spegnere windows 10 da remoto - Similar Threads - Spegnere remoto

2. No puedo conectar el escritorio remoto con la Windows App en macOS Sequoia.

in Windows 10 Gaming
    No puedo conectar el escritorio remoto con la Windows App en macOS Sequoia.: Buena tarde, tengo problemas al tratar de conectar mi escritorio remoto en una MacBook Pro Air, hace unas dos semanas si podía entrar pero recientemente me dice que las credenciales no coinciden o me lanza el error 0x104.¡AYUDA!Gracias.-DMV...
  3. No puedo conectar el escritorio remoto con la Windows App en macOS Sequoia.

in Windows 10 Software and Apps
    No puedo conectar el escritorio remoto con la Windows App en macOS Sequoia.: Buena tarde, tengo problemas al tratar de conectar mi escritorio remoto en una MacBook Pro Air, hace unas dos semanas si podía entrar pero recientemente me dice que las credenciales no coinciden o me lanza el error 0x104.¡AYUDA!Gracias.-DMV...
  4. Problem with new windows update win11 Desktop remoto

in Windows 10 Gaming
    Problem with new windows update win11 Desktop remoto: since the new windows update when I am connected in remote desktop for more than a minute without moving the mouse I get disconnectedthe printers do not print to me and I have to restart the server once a dayplease help i have a win2019 server...
  5. Problem with new windows update win11 Desktop remoto

Problem with new windows update win11 Desktop remoto: since the new windows update when I am connected in remote desktop for more than a minute without moving the mouse I get disconnectedthe printers do not print to me and I have to restart the server once a dayplease help i have a win2019 server...
  6. PROBLEMAS DE CONEXION ESCRITORIO REMOTO DENTRO DE LA MISMA RED EN CASA

in Windows 10 Gaming
    PROBLEMAS DE CONEXION ESCRITORIO REMOTO DENTRO DE LA MISMA RED EN CASA: Buenos díasTengo un problema a la hora de configurar el acceso a ESCRITOIO REMOTO en W10_Pro.Tengo una Laptop y me quiero conectar en casa a mi PC de escritorio pero constantemente me pide password y no logro conectar a ninguno de los dos, este donde este.No se si tengo la...
  7. PROBLEMAS DE CONEXION ESCRITORIO REMOTO DENTRO DE LA MISMA RED EN CASA

PROBLEMAS DE CONEXION ESCRITORIO REMOTO DENTRO DE LA MISMA RED EN CASA: Buenos díasTengo un problema a la hora de configurar el acceso a ESCRITOIO REMOTO en W10_Pro.Tengo una Laptop y me quiero conectar en casa a mi PC de escritorio pero constantemente me pide password y no logro conectar a ninguno de los dos, este donde este.No se si tengo la...
  8. PROBLEMAS DE CONEXION ESCRITORIO REMOTO DENTRO DE LA MISMA RED EN CASA

in Windows 10 Customization
  9. Spegnere windows 10 da remoto

Spegnere windows 10 da remoto: Buongiorno tutti, avrei la necessità di spegnere windows 10 Home da remoto. Ho provato il comando shutdown /i con privilegi amministratori ma non funziona. Uso 2 account locali amministratori con Windows 10 Home. sul pc che devo eseguire l'arresto, ho aggiunto l'eccezione del...
  10. Spegnere windows 10 da remoto

in Windows 10 Gaming
    Spegnere windows 10 da remoto: Buongiorno tutti, avrei la necessità di spegnere windows 10 Home da remoto. Ho provato il comando shutdown /i con privilegi amministratori ma non funziona. Uso 2 account locali amministratori con Windows 10 Home. sul pc che devo eseguire l'arresto, ho aggiunto l'eccezione del...