Windows 10: Stop met afkijken!
Discus and support Stop met afkijken! in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Willen jullie stoppen met mee kijken in de computer! Dit is volgens de wetten verboden en mag aangifte na worden gedaan. Alle trackers en meekijk... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by thijs nuis, Jan 25, 2025.
Thema:
Stop met afkijken!
Loading...
-
Stop met afkijken! - Similar Threads - Stop met afkijken
-
Stop met afkijken!
in Windows 10 GamingStop met afkijken!: Willen jullie stoppen met mee kijken in de computer! Dit is volgens de wetten verboden en mag aangifte na worden gedaan. Alle trackers en meekijk acties wijzen naar Microsoft zelf dus jullie doen het. Het is bij deze nu over met mee kijken afsluiten en verplichten updates te... -
probleem met winamp
in Windows 10 Gamingprobleem met winamp: besteik kan geen songs slepen van mijn songlijst naar mijn playlist dan krijg ik de volgende fout melding.mvgWinamp client version: 5.9.1 Build 10029 winamp caused an Access Violation 0xc0000005 in module winamp.exe at 0023:004adaa2. Exception handler called in Winamp. Error... -
probleem met winamp
in Windows 10 Software and Appsprobleem met winamp: besteik kan geen songs slepen van mijn songlijst naar mijn playlist dan krijg ik de volgende fout melding.mvgWinamp client version: 5.9.1 Build 10029 winamp caused an Access Violation 0xc0000005 in module winamp.exe at 0023:004adaa2. Exception handler called in Winamp. Error... -
probleem met usb aansluiting ?
in Windows 10 Drivers and Hardwareprobleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat.... -
in Windows 10 Gamingprobleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat.... -
in Windows 10 Software and Appsprobleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat.... -
geen contact met microsoft
in Windows 10 Gaminggeen contact met microsoft: Beste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar chat, maar die chat opent... -
Windows 11 Requirements Met or Not?
in Windows 10 GamingWindows 11 Requirements Met or Not?: Windows Update says that my computer does not meet the minimum requirements for Windows 11, but PC Health Check says that my computer DOES meet all of the requirements for Windows 11. It is a new PC with 590 series chips, i5-11600K Processor, TPM etc. How do I resolve this... -
Windows 11 Requirements Met or Not?
in Windows 10 Software and AppsWindows 11 Requirements Met or Not?: Windows Update says that my computer does not meet the minimum requirements for Windows 11, but PC Health Check says that my computer DOES meet all of the requirements for Windows 11. It is a new PC with 590 series chips, i5-11600K Processor, TPM etc. How do I resolve this...