Windows 10: Stop met afkijken!

Discus and support Stop met afkijken! in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Willen jullie stoppen met mee kijken in de computer! Dit is volgens de wetten verboden en mag aangifte na worden gedaan. Alle trackers en meekijk... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by thijs nuis, Jan 25, 2025.

1. Stop met afkijken!

Willen jullie stoppen met mee kijken in de computer! Dit is volgens de wetten verboden en mag aangifte na worden gedaan. Alle trackers en meekijk acties wijzen naar Microsoft zelf dus jullie doen het. Het is bij deze nu over met mee kijken afsluiten en verplichten updates te installeren! Als dit nog 1x gebeurt ga ik een melding maken bij de politie wegens 3 wetgevingen in Nederland. Dit is ten strengste verboden!

:)

thijs nuis, Jan 25, 2025

2. Printing stopped with November upgrade

Hey Prestonpdx,

I would suggest you check if the print spooler is running. Start/Stop print spooler service. Follow the steps below.

• Press Windows key + R, type services.msc
      and press Enter.

• From the list, locate Print Spooler service.

• Double click on the service and select Stop.

• Restart the computer, repeat step 1&2.

• Double click on the service and check if the service is started.
    Get back to us with the updated status, we’ll be glad to assist you.

Thank you.

SujataMoktan, Jan 25, 2025
  3. How to stop sharing folder for windows 10?

Referring to following link, I would like to know on how to stop sharing folder for windows 10.

I cannot find Stop Sharing option on step 5.

Use these steps to stop sharing any folder on Windows 10:

1. Open Start.
    2. Search for Computer Management and click the top result to open the experience.
    3. Expand the Shared Folders branch from the left pane.
    4. Click the Shares item.
    5. Right-click the folder that you no longer want to share and the Stop Sharing option.
    Furthermore, ADMIN$ is found to be Remote Admin under computer management.

There is no option to stop it as well.

Does anyone have any suggestions on how to stop sharing and remote?

Thanks in advance for any suggestions

How to stop sharing network folder on Windows 10 - Pureinfotech

PublicMicro, Jan 25, 2025
  4. Stop met afkijken!

how to stop moving tiles

Hi Larry,

Thank you for posting your query on Microsoft Community.

I suggest you to follow the below steps in order to stop moving Windows live tiles.

• Right click on the live tile.
    • Click on more option.
    • select turn off live tile option.

Let us know if you need further assistance.

Thanks.

Divya Murugan, Jan 25, 2025
Thema:

Stop met afkijken!

Loading...
  1. Stop met afkijken! - Similar Threads - Stop met afkijken

2. Stop met afkijken!

in Windows 10 Gaming
    Stop met afkijken!: Willen jullie stoppen met mee kijken in de computer! Dit is volgens de wetten verboden en mag aangifte na worden gedaan. Alle trackers en meekijk acties wijzen naar Microsoft zelf dus jullie doen het. Het is bij deze nu over met mee kijken afsluiten en verplichten updates te...
  3. probleem met winamp

in Windows 10 Gaming
    probleem met winamp: besteik kan geen songs slepen van mijn songlijst naar mijn playlist dan krijg ik de volgende fout melding.mvgWinamp client version: 5.9.1 Build 10029 winamp caused an Access Violation 0xc0000005 in module winamp.exe at 0023:004adaa2. Exception handler called in Winamp. Error...
  4. probleem met winamp

in Windows 10 Software and Apps
    probleem met winamp: besteik kan geen songs slepen van mijn songlijst naar mijn playlist dan krijg ik de volgende fout melding.mvgWinamp client version: 5.9.1 Build 10029 winamp caused an Access Violation 0xc0000005 in module winamp.exe at 0023:004adaa2. Exception handler called in Winamp. Error...
  5. probleem met usb aansluiting ?

in Windows 10 Drivers and Hardware
    probleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat....
  6. probleem met usb aansluiting ?

in Windows 10 Gaming
    probleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat....
  7. probleem met usb aansluiting ?

8. geen contact met microsoft

in Windows 10 Gaming
    geen contact met microsoft: Beste Microsoft, Ik wordt heel verdrietig van uw services.Ik heb een mega probleem met mijn windows: ik kan nl geen software pakket uninstallen. Als ik bel kom ik bij een advies om naar een website te gaan.Op die website wordt ik doorgewezen naar chat, maar die chat opent...
  9. Windows 11 Requirements Met or Not?

in Windows 10 Gaming
    Windows 11 Requirements Met or Not?: Windows Update says that my computer does not meet the minimum requirements for Windows 11, but PC Health Check says that my computer DOES meet all of the requirements for Windows 11. It is a new PC with 590 series chips, i5-11600K Processor, TPM etc. How do I resolve this...
  10. Windows 11 Requirements Met or Not?

Windows 11 Requirements Met or Not?: Windows Update says that my computer does not meet the minimum requirements for Windows 11, but PC Health Check says that my computer DOES meet all of the requirements for Windows 11. It is a new PC with 590 series chips, i5-11600K Processor, TPM etc. How do I resolve this...