Windows 10: terug betaling
Discus and support terug betaling in Windows 10 Updates and Activation to solve the problem; Er is een Microsoft Store-terugbetaling voor Microsoft 365 Family verwerktZoals verzocht hebben we uw Microsoft 365 Family-abonnement opgezegd en is er... Discussion in 'Windows 10 Updates and Activation' started by Anita Naarden, Jun 6, 2023.
Thema:
terug betaling
Loading...
-
terug betaling - Similar Threads - terug betaling
-
mijn pc start vaak vanzelf terug op
in Windows 10 Software and Appsmijn pc start vaak vanzelf terug op: beste mijn pc start vaak vanzelf terug.ik heb de temp al gecontroleerd en update's gedaan. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-pc-start-vaak-vanzelf-terug-op/79e0e122-363e-42bd-a3b2-bff8037fab66 -
mijn pc start vaak vanzelf terug op
in Windows 10 Gamingmijn pc start vaak vanzelf terug op: beste mijn pc start vaak vanzelf terug.ik heb de temp al gecontroleerd en update's gedaan. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-pc-start-vaak-vanzelf-terug-op/79e0e122-363e-42bd-a3b2-bff8037fab66 -
Mijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account
in Windows 10 GamingMijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account: Goedendag, mijn naam is Ad Oomen en ben zo onoplettend geweest om Family Safety enkele zaken in te vullen maar kom nu niet meer in mijn mail en agenda. Mijn leeftijd is verkeerd en mijn mail adres is weg dat moet zijn *** Email address is removed for privacy ***. Kunnen... -
in Windows 10 Software and AppsMijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account: Goedendag, mijn naam is Ad Oomen en ben zo onoplettend geweest om Family Safety enkele zaken in te vullen maar kom nu niet meer in mijn mail en agenda. Mijn leeftijd is verkeerd en mijn mail adres is weg dat moet zijn *** Email address is removed for privacy ***. Kunnen... -
in Windows 10 CustomizationMijn Microsoft account wijzigen en email; adres terug zetten in mijn account: Goedendag, mijn naam is Ad Oomen en ben zo onoplettend geweest om Family Safety enkele zaken in te vullen maar kom nu niet meer in mijn mail en agenda. Mijn leeftijd is verkeerd en mijn mail adres is weg dat moet zijn *** Email address is removed for privacy ***. Kunnen... -
terug betaling
in Windows 10 Gamingterug betaling: Er is een Microsoft Store-terugbetaling voor Microsoft 365 Family verwerktZoals verzocht hebben we uw Microsoft 365 Family-abonnement opgezegd en is er een restitutie van EUR 99.00 uitgegeven, die op uw iDEAL Direct Debit zal worden gestort.Meld u aan bij uw Microsoft-account... -
terug betaling
in Windows 10 Software and Appsterug betaling: Er is een Microsoft Store-terugbetaling voor Microsoft 365 Family verwerktZoals verzocht hebben we uw Microsoft 365 Family-abonnement opgezegd en is er een restitutie van EUR 99.00 uitgegeven, die op uw iDEAL Direct Debit zal worden gestort.Meld u aan bij uw Microsoft-account... -
bestand C;\windows\system32\RunTimeBroker.exe per ongeluk verwijderd, hoe deze weer terug...
in Windows 10 Installation and Upgradebestand C;\windows\system32\RunTimeBroker.exe per ongeluk verwijderd, hoe deze weer terug...: bestand C; \ windows \ system32\RunTimeBroker.exe per ongeluk verwijderd en nu werkt de afsluit of slaapstand niet meer en krijg ook steeds melding van de Panda beveiliging dat deze geblokkeerd is....