Windows 10: Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.

Discus and support Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden. in Windows 10 Gaming to solve the problem; Text: "opnieuw starten is vereist schatting 4 minuten" Hoe is dit te verhelpen?is deze update wel geinstalleerd?komen nieuwe updates nog steeds door?... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by herman Hoek, Feb 7, 2025.

1. Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.

Text: "opnieuw starten is vereist schatting 4 minuten" Hoe is dit te verhelpen?is deze update wel geinstalleerd?komen nieuwe updates nog steeds door?

:)

herman Hoek, Feb 7, 2025
  2. Ni Hao1 Win User

Windows 11 na een tijdje geen wifi netwerken meer

1. Op een Asus ROG Strix G7131C laptop met Windows 11. Als ik de laptop opstart, werkt alles naar behoren. Zolang ik blijf werken is alles OK, maar als ik een tijdje niet op de laptop zit en ik kom terug dan heb ik opeens geen wifi netwerk meer. Ik kan niet eens een netwerk selecteren want er zijn geen wifi netwerken meer gevonden. Pas na een volledige herstart is alles weer in orde.
    2. Ik heb contact gezocht met ASUS en deze gaven mij een link voor een nieuwe wifi driver. Deze geïnstalleerd maar hetzelfde probleem helaas; vervolgens werd mij geadviseerd Windows opnieuw te installeren maar dat is natuurlijk een nö-go optie.
    3. Het probleem deed zich het eerst na de laatste recente Windows update voor.
    4. Een ander iets is, dat na een netwerk reset de pc opnieuw wordt opgestart hetgeen vervelend en irritant is; je moet toch gewoon de netwerk sockets en drivers kunnen herstarten zonder complete herstart

Ni Hao1, Feb 7, 2025
  3. Amrsh Win User
    Installatiefout - 0x80070103

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hoi Cirkel,

Ik ben Amr, een onafhankelijk adviseur.

Het foutbericht 0x80070103 wordt weergegeven wanneer een apparaat probeert een stuurprogramma te installeren dat al bestaat.

Windows Update voorziet het apparaat van het meest recente stuurprogramma dat wordt vermeld in de Windows Update-catalogus wanneer de versie van een stuurprogramma die door het apparaat wordt gerapporteerd en de versie die momenteel beschikbaar is in de catalogus, verschilt. De klant krijgt het 0x80070103 probleem tijdens het installeren van het opnieuw aangeboden stuurprogramma.
    De beste optie voor deze fout is om de update te negeren en na een tijdje verdwijnt deze

Ik hoop dat dit nuttig is. Als u extra hulp nodig heeft, aarzel dan niet om hierop te reageren.

Beste achting
    Amr

Amrsh, Feb 7, 2025
  4. Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.

2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

Beste Community,

Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop (Lenovo Yoga) mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en de usb-c kabel doet het nog wel. Ik heb mijn windows al hersteld naar een eerdere versie, maar nu krijg ik een pop-up van windows verkenner dat de apparaat een storing heeft veroorzaakt en niet meer herkend wordt.

Kan iemand mij hierbij helpen? Vrij bizar dat ik na een update mijn laptop niet meer zoals voorheen kan gebruiken. Vrij lastig met name aangezien ik thuis werk.

Alvast bedankt!

woutvandenbroek, Feb 7, 2025
Thema:

Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.

Loading...
  1. Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden. - Similar Threads - Update KB5050094 wordt

2. Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.

in Windows 10 Software and Apps
    Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.: Text: "opnieuw starten is vereist schatting 4 minuten" Hoe is dit te verhelpen?is deze update wel geinstalleerd?komen nieuwe updates nog steeds door?...
  3. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor...
  4. Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...

in Windows 10 Gaming
    Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor...
  5. De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...

in Windows 10 Gaming
    De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...: Hi ! I have a problem with my computer, when i boot, a blue screen appears, there is a message and a error code: that in the title. After a couple tries my PC booted but then during use of R and Rstudio it blue screened again. I have shared the most recent Dump files found in...
  6. De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...

De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...: Hi ! I have a problem with my computer, when i boot, a blue screen appears, there is a message and a error code: that in the title. After a couple tries my PC booted but then during use of R and Rstudio it blue screened again. I have shared the most recent Dump files found in...
  7. Wordt elke keer uitgelogd op Google account

in Windows 10 Gaming
    Wordt elke keer uitgelogd op Google account: Elke keer wordt ik uit mn Google account uitgelogd. Wordt hier simpel van! Hoe kan ik dit oplossen?? Help help!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wordt-elke-keer-uitgelogd-op-google-account/c9554a9a-ab62-4c19-bdd1-071383f7f0d7
  8. Wordt elke keer uitgelogd op Google account

Wordt elke keer uitgelogd op Google account: Elke keer wordt ik uit mn Google account uitgelogd. Wordt hier simpel van! Hoe kan ik dit oplossen?? Help help!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wordt-elke-keer-uitgelogd-op-google-account/c9554a9a-ab62-4c19-bdd1-071383f7f0d7
  9. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

in Windows 10 Drivers and Hardware
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...
  10. 2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

in Windows 10 Gaming
    2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...