Windows 10: Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.
Discus and support Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden. in Windows 10 Gaming to solve the problem; Text: "opnieuw starten is vereist schatting 4 minuten" Hoe is dit te verhelpen?is deze update wel geinstalleerd?komen nieuwe updates nog steeds door?... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by herman Hoek, Feb 7, 2025.
Thema:
Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.
Loading...
-
Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden. - Similar Threads - Update KB5050094 wordt
-
Update KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.
in Windows 10 Software and AppsUpdate KB5050094 wordt na elke opstart van de laptop opnieuw aangeboden.: Text: "opnieuw starten is vereist schatting 4 minuten" Hoe is dit te verhelpen?is deze update wel geinstalleerd?komen nieuwe updates nog steeds door?... -
Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...
in Windows 10 Software and AppsIk ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor... -
Ik ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...
in Windows 10 GamingIk ben de pincode van mijn laptop vergeten, en elke keer als ik deze probeer te veranderen...: Als ik probeer mijn pincode te veranderen, moet ik mij inloggen op mijn windows account. Als ik dit doe moet ik mijn account ook verifiëren aan de hand van een code die naar mijn g-mail verstuurd wordt. Telkens wanneer ik deze code ingeef duurt het ongeveer 10 seconden voor... -
De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...
in Windows 10 GamingDe computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...: Hi ! I have a problem with my computer, when i boot, a blue screen appears, there is a message and a error code: that in the title. After a couple tries my PC booted but then during use of R and Rstudio it blue screened again. I have shared the most recent Dump files found in... -
De computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...
in Windows 10 Software and AppsDe computer is opnieuw opgestart na een bugcontrole. De bugcontrole is 0x0000000a...: Hi ! I have a problem with my computer, when i boot, a blue screen appears, there is a message and a error code: that in the title. After a couple tries my PC booted but then during use of R and Rstudio it blue screened again. I have shared the most recent Dump files found in... -
Wordt elke keer uitgelogd op Google account
in Windows 10 GamingWordt elke keer uitgelogd op Google account: Elke keer wordt ik uit mn Google account uitgelogd. Wordt hier simpel van! Hoe kan ik dit oplossen?? Help help!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wordt-elke-keer-uitgelogd-op-google-account/c9554a9a-ab62-4c19-bdd1-071383f7f0d7 -
Wordt elke keer uitgelogd op Google account
in Windows 10 Software and AppsWordt elke keer uitgelogd op Google account: Elke keer wordt ik uit mn Google account uitgelogd. Wordt hier simpel van! Hoe kan ik dit oplossen?? Help help!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/wordt-elke-keer-uitgelogd-op-google-account/c9554a9a-ab62-4c19-bdd1-071383f7f0d7 -
2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update
in Windows 10 Drivers and Hardware2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en... -
2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update
in Windows 10 Gaming2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update: Beste Community,Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop Lenovo Yoga mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en...