Windows 10: Updaten
Discus and support Updaten in Windows 10 Gaming to solve the problem; Bij het afsluiten van mijn laptop krijg ik de melding om te updaten. Heb zelf Windows 11. Er is veel gedoe over dat er iets mis is. Heb tot nu toe het... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Henny Lechanteur, Oct 15, 2024.
Thema:
Updaten
Loading...
-
Updaten - Similar Threads - Updaten
-
wanneer ik mijn windows wil updaten krijg ik een fout melding dat ik later eens moet terugkomen
in Windows 10 Gamingwanneer ik mijn windows wil updaten krijg ik een fout melding dat ik later eens moet terugkomen: als ik mijn laptop wil update door gebruik te maken van de windows update krijg ik een fout melding dat ik later eens opnieuw moet terug komen wat moet ik nu doen?Alvast bedankt... -
Updaten
in Windows 10 Software and AppsUpdaten: Bij het afsluiten van mijn laptop krijg ik de melding om te updaten. Heb zelf Windows 11. Er is veel gedoe over dat er iets mis is. Heb tot nu toe het updaten uitgesteld. Maar nu krijg ik een vierkant berichtje van Windows Update om toch opnieuw op te starten en de update te...