Windows 10: Updaten

Discus and support Updaten in Windows 10 Gaming to solve the problem; Bij het afsluiten van mijn laptop krijg ik de melding om te updaten. Heb zelf Windows 11. Er is veel gedoe over dat er iets mis is. Heb tot nu toe het... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Henny Lechanteur, Oct 15, 2024.

1. Updaten

Bij het afsluiten van mijn laptop krijg ik de melding om te updaten. Heb zelf Windows 11. Er is veel gedoe over dat er iets mis is. Heb tot nu toe het updaten uitgesteld. Maar nu krijg ik een vierkant berichtje van Windows Update om toch opnieuw op te starten en de update te installeren. Wat raden jullie mij aan,

:)

Henny Lechanteur, Oct 15, 2024
  2. vicenzoUY Win User

Win 7 auf Win 10 update mit win 10 key

ich mein win7 auf win 10 updaten

vicenzoUY, Oct 15, 2024
  3. DaleWertz Win User
    How do I remove the Slimware Driver Update?

still fumbling around, help me get rid of driver updaten // slimware.

DaleWertz, Oct 15, 2024
  4. Updaten

After Windows Fresh Start, do I need Mfg software to update drivers?

Hello,

In my opinion, It is an excellent thing to get rid of HP programs.

You do not need HP Tools to keep your drivers updaten Windows Update will update your drivers when necessary.

But Windows doesn't update BIOS, so I suggest you sometimes check on HP website if an update is released for your computer.

Feel free to ask for more information.

If you have no more question, please accept my answer and you may evaluate my assistance if you have a moment.

Patricia.Guenot, Oct 15, 2024
Thema:

Updaten

Loading...
  1. Updaten - Similar Threads - Updaten

2. wanneer ik mijn windows wil updaten krijg ik een fout melding dat ik later eens moet terugkomen

in Windows 10 Gaming
    wanneer ik mijn windows wil updaten krijg ik een fout melding dat ik later eens moet terugkomen: als ik mijn laptop wil update door gebruik te maken van de windows update krijg ik een fout melding dat ik later eens opnieuw moet terug komen wat moet ik nu doen?Alvast bedankt...
  3. Updaten

in Windows 10 Software and Apps
    Updaten: Bij het afsluiten van mijn laptop krijg ik de melding om te updaten. Heb zelf Windows 11. Er is veel gedoe over dat er iets mis is. Heb tot nu toe het updaten uitgesteld. Maar nu krijg ik een vierkant berichtje van Windows Update om toch opnieuw op te starten en de update te...