Windows 10: Uppdateringen misslyckas

Discus and support Uppdateringen misslyckas in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; HejJag får följande meddelande när jag försöker att uppdatera mitt windows, Nästa Windows-funktionsuppdatering är redo och den innehåller förbättringar... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Joakim.S.B, Jan 10, 2024.

1. Uppdateringen misslyckas

HejJag får följande meddelande när jag försöker att uppdatera mitt windows, Nästa Windows-funktionsuppdatering är redo och den innehåller förbättringar avseende tillförlitlighet, prestanda och säkerhet.Problem uppstod under installationen av vissa uppdateringar, men vi försöker igen senareFunktionsuppdatering för Windows 10, version 21H2 - fel 0xc1900223Det är på en bärbar dator som inte används på ett bra tag.Hur går jag vidare?

:)

Joakim.S.B, Jan 10, 2024

2. Windows 10 1809

När kommer uppdateringen? Ännu endast 1803.

JonasNilsson4, Jan 10, 2024
  3. Subwoofer

Hej

Har ljudsystem Logitech Z313.

Efter uppdateringen slutar subwoofwern att fungera.

Detta hände vid förra uppdateringen också.

Då gjorde jag en återställning till älder verision.

Samt varje gång jag skulle hör fick jag gå in och göra högtalar systemet inaktiv/ aktiv igen.

Vad gör jag ?

Mvh

Johnny

JohnnyAxelsson1, Jan 10, 2024
  4. Uppdateringen misslyckas

Windows uppdate is trying to install all the time:

Vi använder en översättningstjänst för att hjälpa våra användare. Ursäkta grammatiska fel.

HEJ ANNIQUA

Jag är en oberoende rådgivare här för att hjälpa

Jag är ledsen att höra att uppdateringen orsakade dig sådana frågor.

Tyvärr på grund av de många olika maskinvarukonfigurationer som finns, kan vissa användare hitta en inkompatibilitet med en uppdatering.

Om du vill pausa eller fördröja uppdateringen, ladda ned följande Microsoft-verktyg. Låt den söka efter tillgängliga uppdateringar. Välj sedan uppdateringen i fråga och välj att dölja uppdateringen

Windows Update: FAQ - Microsoft Support

Under tiden skulle jag också ge feedback på denna erfarenhet till Windows utvecklingsteamet genom att trycka på Windows-tangenten + F på tangentbordet så att de är medvetna om det. Vänligen inkludera så mycket detaljer om systemets maskinvarukonfiguration och
    de problem som du möter som möjligt.

TechGuy_82, Jan 10, 2024
Thema:

Uppdateringen misslyckas

Loading...
  1. Uppdateringen misslyckas - Similar Threads - Uppdateringen misslyckas

2. Uppdateringen misslyckas

in Windows 10 Gaming
    Uppdateringen misslyckas: HejJag får följande meddelande när jag försöker att uppdatera mitt windows, Nästa Windows-funktionsuppdatering är redo och den innehåller förbättringar avseende tillförlitlighet, prestanda och säkerhet.Problem uppstod under installationen av vissa uppdateringar, men vi...