Windows 10: Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA

Discus and support Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Roena Crawford, Dec 29, 2023.

1. Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA

Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA

:)

Roena Crawford, Dec 29, 2023
  2. Jelu Cal Win User

form N to non N

HI Ammar,

Your concern related to the performance of your device when running games can be due to its software configuration and/or hardware related issues. To better understand your concern, we'd like to know the following:

• The last activities performed on your device prior to your concern.
    • The version and build of Windows 10 Enterprise N that you're using on your device. To check this, you can perform the steps posted on this

link
      .

The "N" editions of Windows 10 include the same functionality as other editions of Windows 10 except for media-related technologies. The N editions don't include Windows Media Player, Skype, or certain preinstalled media apps (Music, Video, Voice Recorder).
    To know more about this, you can refer to the More Information section of this

link
    .

In the meantime, we'd recommend performing a clean boot in Windows to isolate software conflicts on your device. To do this, you can perform the steps posted on this

link
    . In the clean boot environment, check the specified gaming applications and see if there will be a difference in terms of frame per second (fps). The link will also provide steps to isolate the possible cause of the issue. Once you're done troubleshooting,
    check the How to reset the computer to start normally after clean boot troubleshooting section to revert your device to normal boot.

We look forward to your response.

Jelu Cal, Dec 29, 2023
  3. ovigt Win User
    N series compatibility in USA & Canada

hi. can somebody to tell me exactly if one of the following N series models as: N80, N73 ME, N95, bought in United Emirates, are full compatible in USA or Canada? I'll do appreciate for any answer. I wanna also to mention: these all models are not locked
    in any network

ovigt, Dec 29, 2023
  4. FlippyFF Win User

N97 and N-Gage

My UK version (delivered yesterday) doesn't appear to have N-Gage installed but did come with Spore, Guitar Rock, Brain Challenge and JoikuSpot. I've been browsing with the N97 this morning and one of the pre-installed bookmarks is for N-Gage. Clicking on
    it took me to the N-Gage website and clicking on 'Supported devices' showed the N97. So I scrolled down further to Step 3 and clicked on the 'Download N-Gage' link. 10MB later and the installer told me it wasn't supported on this device!

Browsing to N-Gage.com from my PC and clicking on 'Supported Devices' shows only a subset of supported devices. clicking on the devices link under "Don't see
    your device" takes me to
    here
    which does show the N97 and lists the N-Gage games it supports but no link to download the application.

Simon

FlippyFF, Dec 29, 2023
Thema:

Loading...
  1. Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA - Similar Threads - Usa una configuración

2. Activación de Office 365 y configuración de Outlook 365

in Windows 10 Gaming
    Activación de Office 365 y configuración de Outlook 365: Buena noche,Me asignaron un equipo y una cuenta de correo 365, pero no me permite activar Office, ni configurar la cuenta de correo.Me aparece error de "Hubo algún tipo de problema y Outlook no pudo configurar tu cuenta..."He estado verificando el visor de sucesos y me...
  3. Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA

in Windows 10 Gaming
    Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA: Usa una configuración de codificación no admitida 0x800705AA https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/usa-una-configuraci%C3%B3n-de-codificaci%C3%B3n-no/a43a86ac-9f5c-4639-9287-32b21bca63f2
  4. No me aparece la opción de la configuración de proxys

in Windows 10 Gaming
    No me aparece la opción de la configuración de proxys: Estoy tratando de configurar un proxy en mi PC, anteriormente si me aparecia la opción cuando entraba a la siguiente ruta Settings - Networks & Internet - proxy setting.Ahora que quiero volver a entrar a esa ruta no me aparece la opción de Proxy settings¿Como puedo reactivar...
  5. No me aparece la opción de la configuración de proxys

in Windows 10 Customization
    No me aparece la opción de la configuración de proxys: Estoy tratando de configurar un proxy en mi PC, anteriormente si me aparecia la opción cuando entraba a la siguiente ruta Settings - Networks & Internet - proxy setting.Ahora que quiero volver a entrar a esa ruta no me aparece la opción de Proxy settings¿Como puedo reactivar...
  6. La configuración de pantalla avanzada muestra una profundidad de color de 6 bits con...

in Windows 10 Gaming
    La configuración de pantalla avanzada muestra una profundidad de color de 6 bits con...: Tengo una computadora portátil Notebook Hp. La configuración de pantalla avanzada muestra la profundidad de color en 6 bits cuando todos los controladores de pantalla amd están instalados. El color parece desteñido por alguna razón. Si elimino el controlador y vuelvo al...
  7. La configuración de pantalla avanzada muestra una profundidad de color de 6 bits con...

in Windows 10 Software and Apps
    La configuración de pantalla avanzada muestra una profundidad de color de 6 bits con...: Tengo una computadora portátil Notebook Hp. La configuración de pantalla avanzada muestra la profundidad de color en 6 bits cuando todos los controladores de pantalla amd están instalados. El color parece desteñido por alguna razón. Si elimino el controlador y vuelvo al...
  8. La configuración de pantalla avanzada muestra una profundidad de color de 6 bits con...

in Windows 10 Drivers and Hardware
  9. 0x800705aa

in Windows 10 Installation and Upgrade
    0x800705aa: Sysinternals Software License Terms These license terms are an agreement between Sysinternals (a wholly owned subsidiary of Microsoft Corporation) and you. Please read them. They apply to the software you are downloading from technet.microsoft.com/sysinternals, which includes...
  10. que significa seguridad de hardware estardar no admitida?

in Windows 10 Customization
    que significa seguridad de hardware estardar no admitida?: Que significa mensaje seguridad de hardware estandar no adminita https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-other_settings/que-significa-seguridad-de-hardware-estardar-no/ea9e8834-4da3-42a5-ad00-ae06c00572c4