Windows 10: Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta...

Discus and support Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Vart har spelet Solitaire Casual tagit vägen. Det försvann i förrgår, helt plötsligt borta. Loggar in på det, men det försvinner efter 5-10 sekunder.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by HåkanHamrin, Oct 20, 2023.

1. Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta...

Vart har spelet Solitaire Casual tagit vägen. Det försvann i förrgår, helt plötsligt borta. Loggar in på det, men det försvinner efter 5-10 sekunder.

:)

HåkanHamrin, Oct 20, 2023

2. Uppdatera mitt Sollitare spel

Mitt gamla Solitaire free försvann bara när jag skulle logga in kom det ett nytt spel ???

Björn Grebke, Oct 20, 2023
  3. Windows 10 1809

Det vet jag inte. Kanske kommer den om en vecka, kanske inte men det bråskar ju inte. Och nej, den är inte buggig. Det verkar att det finns få problem.

Frederik Long, Oct 20, 2023
  4. Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta...

Display settings fryser sig i 1-2 sekunder i windows 10.

Hej! Uppdaterade precis till windows 1809 versionen och då började det krångla. Windows 10 hänger sig i några sekunder när man trycker in på display settings eller bara trycker nere på volym ikonen nere i höger hörn. detta beror på när jag duplicerat min
    gamingskärm med mitt capture card. då jag streamar till twitch är detta nödvändigt, fungerade klockrent i den tidigare verisonen, något som ni kanske kan försöka fixa med en update? har testat med SFC, men problemet kvarstår, har även märkt att vissa spel
    kan hänga sig i några sekunder.

Tom J Huntley, Oct 20, 2023
Thema:

Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta...

Loading...
  1. Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta... - Similar Threads - Vart har mitt

2. vad är det för fel?

in Windows 10 Software and Apps
    vad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb...
  3. vad är det för fel?

in Windows 10 Gaming
    vad är det för fel?: BeskrivningFelaktig programsökväg: C:\Windows\System32\sihost.exe ProblemsignaturHändelsenamn: BEX64Programnamn: &nb...
  4. Microsoft Solitaire & Casual Games

in Windows 10 Gaming
    Microsoft Solitaire & Casual Games: I appreciate that this question has been asked a number of times in different ways, but is there a reason why Microsoft games specifically Solitaire, Jigsaw, Word Games and Treasure Hunt fail to run properly on Windows 11 when they were okay on Windows 10? It's now a problem...
  5. Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta...

in Windows 10 Gaming
    Vart har mitt spel tagit vägen, helt plötsligt borta. Det är Solitaire Casual games, detta...: Vart har spelet Solitaire Casual tagit vägen. Det försvann i förrgår, helt plötsligt borta. Loggar in på det, men det försvinner efter 5-10 sekunder....
  6. Microsoft Solitaire and Casual Games

Microsoft Solitaire and Casual Games: Whenever I start my computer, the anti-virus warns that Microsoft Solitaire is trying to connect to a risky website. I looked up the IP Address 173.239.5.6 and the results say it is a fraud risk. Why would the solitaire app try connecting to a website that is a fraud risk? Or...
  7. Microsoft Solitaire and Casual games

in Windows 10 Gaming
    Microsoft Solitaire and Casual games: Is anyone else having problems with the daily Events games not loading, taking forever to load and then sometimes just going back to the home screen. I receive the no internet connection and then all of a sudden it will connect. I might also add that my internet is working...
  8. Microsoft Solitaire and Casual games

Microsoft Solitaire and Casual games: Is anyone else having problems with the daily Events games not loading, taking forever to load and then sometimes just going back to the home screen. I receive the no internet connection and then all of a sudden it will connect. I might also add that my internet is working...
  9. Uppdatera mitt Sollitare spel

in Windows 10 Gaming
    Uppdatera mitt Sollitare spel: Mitt gamla Solitaire free försvann bara när jag skulle logga in kom det ett nytt spel ??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/uppdatera-mitt-sollitare-spel/34adda0e-12ba-4e6d-8e37-a5b835276221
  10. Uppdatera mitt Sollitare spel

Uppdatera mitt Sollitare spel: Mitt gamla Solitaire free försvann bara när jag skulle logga in kom det ett nytt spel ??? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/uppdatera-mitt-sollitare-spel/34adda0e-12ba-4e6d-8e37-a5b835276221