Windows 10: Vedr: Billeder

Discus and support Vedr: Billeder in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Der har lige været en opdatering på min PC med WIndows 11 og når jeg går ind i billeder ikke Icloud vises der kun mapper og ikke selve billederne.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by JannieHøybye, May 29, 2025 at 6:02 AM.

1. Vedr: Billeder

Der har lige været en opdatering på min PC med WIndows 11 og når jeg går ind i billeder ikke Icloud vises der kun mapper og ikke selve billederne. HVordan retter jeg dette??Hilsen Jannie

:)

JannieHøybye, May 29, 2025 at 6:02 AM

2. hvorfor kan jeg ikke bruge bluetooth almindeligt til feks billede beskeder osv.

Hej jeg undres over at bluetooth fungtionen er ret dårlig i forhold til andre telefoner jeg vil gerne kunne sende ting til og billeder til mine venner via det men kan ikke og undres at den er så dårlig til det da jeg sender **** billeder med bluetooth
    funktionen. mvh.Michael schnell. Lindegårdsvej 33 5450.Otterup email:*** Email address is removed for privacy ***

michaelschnell, May 29, 2025 at 6:03 AM
  3. Smilllers Win User
    I can no longer trim videos using Pictures/Billeder(danish)

I finally found the Microsoft help community Vedr: Billeder :)

Now I just hope someone can help me.

I am running Windows 10.

I have often used Windows Pictures(Billeder in danish), to trim/cut my videos I have recorded when playing games on Steam.

But now when I try to trim a video, I end up with a clip/copy in 0 bytes size, meaning there is no copy/clip.

I do as i have always done when trimming a video, using the Pictures/Billeder-app, and the I click on save a copy, and end up with this 0-byte-copy.

I think it has happened after the latest Windows update.

I really hope someone can help me.

The only help i can find on Microsoft pages are very old and useless information.

Thanks from Denmark Vedr: Billeder :)

4. Tenforo Active Member

Vedr: Billeder

Sexy Hardware Close-Up Pic Clubhouse.

a little more

Vedr: Billeder [​IMG]

Thema:

Vedr: Billeder

Loading...
  1. Vedr: Billeder - Similar Threads - Vedr Billeder

2. Vedr: Billeder

in Windows 10 Gaming
    Vedr: Billeder: Der har lige været en opdatering på min PC med WIndows 11 og når jeg går ind i billeder ikke Icloud vises der kun mapper og ikke selve billederne. HVordan retter jeg dette??Hilsen Jannie...