Windows 10: Vga kabel kleur problemen
Discus and support Vga kabel kleur problemen in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Goedendag! Ik wou op mijn computer gaan en opeens zie ik het scherm roze, dus ik keek wat er mis was en het zat aan mijn VGA kabel. Dus ik probeerde... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by R-Singh, Sep 7, 2020.
Thema:
Vga kabel kleur problemen
Loading...
-
Vga kabel kleur problemen - Similar Threads - Vga kabel kleur
-
VGA and DVI?
in Windows 10 Software and AppsVGA and DVI?: So we have a bit older pc that is conectected to display through VGA cable both pc and display have VGA and DVI interface avalible And recently we got another display that unfortunately has only hdmi input. So i borrowed a DVI cable from friend and a DVI to hdmi adapter.... -
Problemen
in Windows 10 GamingProblemen: Hallo, ik heb geprobeerd mijn antivirus in te schakelen en ik opende maar het bleef me een bericht sturen om het te downloaden van microsoft store. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen/e9401d96-8852-4604-97ca-c397a1ef0917 -
Problemen
in Windows 10 Software and AppsProblemen: Hallo, ik heb geprobeerd mijn antivirus in te schakelen en ik opende maar het bleef me een bericht sturen om het te downloaden van microsoft store. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen/e9401d96-8852-4604-97ca-c397a1ef0917 -
Problemen met instellingen diagnostische gegevens
in AntiVirus, Firewalls and System SecurityProblemen met instellingen diagnostische gegevens: Ik heb sinds kort problemen met instelling bij : Instellingen-Privacy-Diagnostische gegevens en feedback. Dit als ik probeer insider update te doenIk zie op internet een aantal mogelijk oplossingen aanpassen register maar alles werkt niet bij mij, heeft er iemand nog een... -
problemen sinds inbreng van edge.
in Windows 10 Software and Appsproblemen sinds inbreng van edge.: Beste , sinds het aanwenden van edge , probleem met e-mail komen er niet door,microsoft ondrive werkt niet,microsoft solitaire collection start ook niet.Sindsdien komen er veelvuldig meldingen van winbinkly.com spelletjesdie nieet gewenst zijn.... -
Microfoon problemen
in Windows 10 CustomizationMicrofoon problemen: Hallo, ik heb een windows laptop en wil een microfoon gebruiken. Als ik mijn microfoon in plug kan ik geen geluid meer horen. Ik denk dat het komt omdat het als een headset of koptelefoon beschouwt en het ook als uitvoer apparaat voor geluid probeert te gebruiken. Om dat op... -
Windows 10 update problemen
in Windows 10 Drivers and HardwareWindows 10 update problemen: Na een grote Windows 10 update werken bepaalde functies niet meer op mijn 2in1 tablet. Voornaamste weggevallen functies zijn: - touch screen werkt niet meer - geluid werkt niet meer - batterij icoontje in taskbar niet meer zichtbaar - schermresolutie niet meer aanpasbaar -... -
software problemen door JIT debugger popup
in Windows 10 BSOD Crashes and Debuggingsoftware problemen door JIT debugger popup: Ik probeer software lopend te krijgen maar krijg een popup met Registered debugger not available. Ik moet nu iets doen met cordbg.exe !a 0x320c maar heb geen idee waar dit over gaat.... Wat moet ik doen? Hartelijke groeten Henny Veenstra... -
VGA not working
in Windows 10 Graphic CardsVGA not working: Hello, i have a custom built PC and an LG monitor plugged in already for a while with HDMI. Now i got a second monitor (Dell) with VGA cable but Windows 10 says it can't detect the second monitor What now? Thanks in advance 70597