Windows 10: video van laptop naar DVD
Discus and support video van laptop naar DVD in User Accounts and Family Safety to solve the problem; ik krijg steeds melding dat doel dezelfde naam heeft als bron... Discussion in 'User Accounts and Family Safety' started by Gerardvan Hest, Jul 14, 2020.
Thema:
video van laptop naar DVD
Loading...
-
video van laptop naar DVD - Similar Threads - video van laptop
-
foto's en vidio naar PC brengen, om door te sturen van Kodak EasyShare M753
in Windows 10 Software and Appsfoto's en vidio naar PC brengen, om door te sturen van Kodak EasyShare M753: foto's en vidio naar PC brengen, om door te sturen van Kodak EasyShare M753 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/fotos-en-vidio-naar-pc-brengen-om-door-te-sturen/1cce8072-0c52-41f2-a53a-6570adec839c -
ugrade van windows 11 23h2 naar 24h2
in Windows 10 Gamingugrade van windows 11 23h2 naar 24h2: Krijg ik automatisch een bericht wanneer versie 23h2 upgegrade wordt naar 24h2 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ugrade-van-windows-11-23h2-naar-24h2/0d52c324-52b7-43e1-b491-f060322c194c -
ugrade van windows 11 23h2 naar 24h2
in Windows 10 Software and Appsugrade van windows 11 23h2 naar 24h2: Krijg ik automatisch een bericht wanneer versie 23h2 upgegrade wordt naar 24h2 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ugrade-van-windows-11-23h2-naar-24h2/0d52c324-52b7-43e1-b491-f060322c194c -
een paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...
in Windows 10 Gamingeen paar van mijn shortcuts zijn verdwenen nadat ik de programfiles x86 heb verplaats naar...: Mijn shortcuts van epicgames en steam werken niet meer nadat is de programfiles x86 heb verplaats naar een andere disk door een kopie er van te maken. Ik wou plaats vrij maken in de local disk dus ik heb de orginele geprobeert te verwijderen maar dat was niet helemaal gelukt.... -
Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map
in Windows 10 GamingKan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map: Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map.... -
Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map
in Windows 10 Software and AppsKan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map: Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map.... -
outlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen
in Windows 10 Gamingoutlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen: Heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en Outlook 365 op geïnstalleerd. In tegenstelling tot de accountinstellingen op mijn desktop waar ik beschik over Pop-instellingen heb ik op mijn laptop Imap-instellingen. Hoe wijeig ik de instellingen op mij laptop naar... -
outlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen
in Windows 10 Software and Appsoutlook 365 / Van Imap- naar Popinstellingen: Heb onlangs een nieuwe laptop aangeschaft en Outlook 365 op geïnstalleerd. In tegenstelling tot de accountinstellingen op mijn desktop waar ik beschik over Pop-instellingen heb ik op mijn laptop Imap-instellingen. Hoe wijeig ik de instellingen op mij laptop naar... -
Video to DVD
in Windows 10 SupportVideo to DVD: Need help,when I copy a video from my video folder to a DVD I cannot play it on my DVD player,the videos are .MOV, .MP4, .AVI, .3PG format is there anything I can do to solve this,i'm using a windows 10 PC 115831