Windows 10: Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.

Discus and support Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden. in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ik meld me altijd op mijn laptop aan met mijn vingerafdruk. Deze ochtend werkte alles nog perfect, maar plots is er een pincode vereist. Nu is er ooit... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by inehanssens, Jun 2, 2022.

1. Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.

Ik meld me altijd op mijn laptop aan met mijn vingerafdruk. Deze ochtend werkte alles nog perfect, maar plots is er een pincode vereist. Nu is er ooit wel een pincode ingesteld, maar die weet ik dus niet meer. Ik heb dan geklikt op ´Ik ben mijn pincode vergeten´ en ik heb me op mijn Microsoftaccount aangemeld. Dit is gelukt, maar mij beveiligingsgegevens klopten niet meer. Via mijn gsm heb ik mijn beveiligingsgegevens aangepast. Mijn aanvraag is ´in behandeling´. Nu lees ik dat deze pas over een maand actief zullen zijn? Heb ik dan geen enkele andere mogelijkheid om mijn laptop de komende maa

:)

inehanssens, Jun 2, 2022

2. kan mij niet aan melden met mij telefoon

goede morgen ken mij niet aan melden op mij telefoon nokia 920 met outlook.

riapaijens, Jun 2, 2022
  3. jdd69 Win User
    in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel

Het lukt me maar niet om windows mail aan de praat te krijgen;

verzenden van mail lukt wel ; ontvangen niet;

blijft aangeven dat er nog geen mail is, terwijl deze er wel moet zijn.

ik heb geprobeerd om synchronisatie aan te zetten , maar deze is niet beschikbaar ???

ik ben ingelogd als administrator

hoe krijg ik mijn mail - account volledig actief?

jdd69, Jun 2, 2022
  4. Raniel V. Win User

Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.

DVD/CD station

Hoi Stan,

Als het nog steeds niet detecteren van uw CD / DVD-station, zelfs na het opnieuw installeren van Windows, dan is het een mogelijk hardware probleem. U uw garantieopties controleren om het te laten repareren/vervangen.

Met betrekking tot uw USB-stick u ook proberen deze aan te sluiten op een andere poort of proberen deze aan te sluiten op een andere machine om het probleem te isoleren.

Raniel V., Jun 2, 2022
Thema:

Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.

Loading...
  1. Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden. - Similar Threads - Vingerafdruk functioneert niet

2. Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet

in Windows 10 Gaming
    Map aan werkbalk toevoegen in Windows 11 lukt niet: In Windows 10 had ik mijn map met bestanden op de taakbalk weergegeven, zodat ik altijd snel en gemakkelijk toegang had.Nu mijn laptops in Windows 11 staan, lukt dat niet. Ik heb al alles geprobeerd, wat er op internet staat om dat te doen, meer bij geen enkele van de...
  3. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

in Windows 10 Gaming
    Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is: Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het blijft deze melding geven en ik heb het oude wachtwoord niet meer. Verbinding met internet is prima.Capslock gecheckedIk heb wat...
  4. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

in Windows 10 Software and Apps
    Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is: Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het blijft deze melding geven en ik heb het oude wachtwoord niet meer. Verbinding met internet is prima.Capslock gecheckedIk heb wat...
  5. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

in Windows 10 Gaming
    Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  6. Na Update is OneDrive niet meer te benaderen

Na Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski...
  7. Het lukt niet om Windows te activeren

in Windows 10 Updates and Activation
    Het lukt niet om Windows te activeren: Vorige week na het opstarten van mijn laptop merkte ik dat mijn Windows niet meer geactiveerd was. Ook merkte ik op dat mijn Norton Security totaal niet meer naar behoren werkte op dat moment. Er werd voorgesteld om via de instellingen te gaan om zo dan mijn Windows te...
  8. Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.

in Windows 10 Gaming
    Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.: Ik meld me altijd op mijn laptop aan met mijn vingerafdruk. Deze ochtend werkte alles nog perfect, maar plots is er een pincode vereist. Nu is er ooit wel een pincode ingesteld, maar die weet ik dus niet meer. Ik heb dan geklikt op ´Ik ben mijn pincode vergeten´ en ik heb me...
  9. in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel

in Windows 10 Customization
    in windows mail lukt het niet om mail te ontvangen; verzenden lukt wel: Het lukt me maar niet om windows mail aan de praat te krijgen; verzenden van mail lukt wel ; ontvangen niet; blijft aangeven dat er nog geen mail is, terwijl deze er wel moet zijn. ik heb geprobeerd om synchronisatie aan te zetten , maar deze is niet beschikbaar ??? ik...
  10. ''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn...

''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn...: Hi, I randomly keep on getting the above mentioned error message see subject line when trying to sync my Excel and/or Word update to my OneDrive. Sometime it works for a few hours but after restarting the same problem reoccurs. When choosing the button: aanmelden.. The...