Windows 10: vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg
Discus and support vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; in verkenner: vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg komt altijd irect terug alle files vermelden nu bestandsnaamextensies. wil dit weg.... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Alain Dewit, Oct 15, 2019.
Thema:
vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg
Loading...
-
vinkje bestandsnaamextensies gaat niet weg - Similar Threads - vinkje bestandsnaamextensies gaat
-
Microfoon werkt niet.
in Windows 10 GamingMicrofoon werkt niet.: De microfoon van de camera app Lenovo blijft om privacy-instellingen vragen, terwijl ik alles al heb aangevinkt. Waarom doet de microfoon het niet? De laptop is nieuw. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/microfoon-werkt-niet/511d711b-387c-4bd2-bff0-370970b24493 -
Microfoon werkt niet.
in Windows 10 Software and AppsMicrofoon werkt niet.: De microfoon van de camera app Lenovo blijft om privacy-instellingen vragen, terwijl ik alles al heb aangevinkt. Waarom doet de microfoon het niet? De laptop is nieuw. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/microfoon-werkt-niet/511d711b-387c-4bd2-bff0-370970b24493 -
Windows 11 Update: alle Icons sind weg
in Windows 10 GamingWindows 11 Update: alle Icons sind weg: Hallo,seit Oktober versuche ich immer wieder mal das Windows 11 Update zu laden, muss es aber immer wieder löschen, weil alle Programm- und Dokumenten-Icons weg sind und auch die Suche in der Taskleiste nicht mehr funktioniert! Ich versuche es heute zum 2. Mal, gehe aber... -
Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map
in Windows 10 GamingKan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map: Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map.... -
Kan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map
in Windows 10 Software and AppsKan map niet van naam veranderen gaat automatisch naar andere map: Als ik een map een anderen naam wil geven opent hij niet de map. Hij opent wel een andere map die erboven of eronder, om deze een andere naam te geven, maar niet de gevraagde map.... -
aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking
in Windows 10 Gamingaanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om... -
cortana werkt niet
in Cortanacortana werkt niet: "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt wanneer ik probeer in te loggen in cortana. Het werkt als ik inlog met een ander account! Wat moet ik doen?... -
windows 10 insider preview 19555.1001 re_prelease versie gaat niet verder dan 62% istallatie
in Windows 10 Installation and Upgradewindows 10 insider preview 19555.1001 re_prelease versie gaat niet verder dan 62% istallatie: windows 10 insider preview 19555.1001 re_prelease versie gaat niet verder dan 62% istallatie https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-10-insider-preview-195551001-reprelease/4dc31181-35d8-4795-abbd-97a20a7256de -
locatie niet beschikbaar
in Windows 10 Customizationlocatie niet beschikbaar: word document kan ik niet openen. locatie is niet beschikbaar c:/windows/system32/config/systemprofile/desktop is niet beschikbaar. als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of stadion is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens...