Windows 10: waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...

Discus and support waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan wijzigen met F10.Ik heb een HP compact 8200 Elite MT en wil... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Guyla, Jan 27, 2024.

1. Guyla Win User

waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...

waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan wijzigen met F10.Ik heb een HP compact 8200 Elite MT en wil iets veranderen in de BIOS, maar zoals geschreven, noch F10 werkt, noch de toetsencombinatie pijltje enter.Weet iemand een oplossing, anders dan een ander keyboard te kopen.

:)

Guyla, Jan 27, 2024

2. en waar vind ik de zoek programma's op mijn telefoon HTC Touch Cruise

heb geen verstand maar wil geen internet verbinden en weet niet waar ik dus een vinkje moet zetten

en waar het zoek programma zit

JohnDantuma, Jan 27, 2024
  3. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.

Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos voordat het lukte.

Nu op mijn nieuwe desktop wil ik ook met dezelfde pincode inloggen, maar dat lukt niet. Ik kreeg opeens een nieuwe emailadres van Outlook, terwijl ik dat nooit heb gehad en nu probeer ik al een poosje dat weer op mijn oude @hotmail te terug te zetten, maar dat gaat niet.

Nog een vraag: ik wil mijn harddisk van de oude computer in m'n nieuwe plaatsen, dat schijnt heel gemakkelijk te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aansluiten, wie kan me helpen?

karelsepetersen, Jan 27, 2024
  4. Bart VWB Win User

waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...

Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

Hallo,

Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7.

Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.

Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is".

Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zonder succes.

Hulp a.u.b.

Mvg,
    Bart

Bart VWB, Jan 27, 2024
Thema:

Loading...
  1. waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan... - Similar Threads - waar zit knop

2. WAAR VIND IK DE DRIVER VOOR HP PHOTOSMART 1315

in Windows 10 Gaming
    WAAR VIND IK DE DRIVER VOOR HP PHOTOSMART 1315: HALLO WEET IEMAND WAAR IK DE DRIVER VOOR HP PHOTOSMART 1315 KAN VINDEN ?MVG PATRICK https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waar-vind-ik-de-driver-voor-hp-photosmart-1315/0120dbb9-06a5-4f7a-9597-5949c26f6fb7
  3. WAAR VIND IK DE DRIVER VOOR HP PHOTOSMART 1315

in Windows 10 Software and Apps
    WAAR VIND IK DE DRIVER VOOR HP PHOTOSMART 1315: HALLO WEET IEMAND WAAR IK DE DRIVER VOOR HP PHOTOSMART 1315 KAN VINDEN ?MVG PATRICK https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waar-vind-ik-de-driver-voor-hp-photosmart-1315/0120dbb9-06a5-4f7a-9597-5949c26f6fb7
  4. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  5. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  6. waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...

in Windows 10 Gaming
    waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan...: waar zit de FN knop op een Microsoft Multimediakeybord 1.01 a aangezien ik de bios niet kan wijzigen met F10.Ik heb een HP compact 8200 Elite MT en wil iets veranderen in de BIOS, maar zoals geschreven, noch F10 werkt, noch de toetsencombinatie pijltje enter.Weet iemand een...
  7. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

in Windows 10 Gaming
    ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  8. ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11

ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11: Ik kan geheugenintegriteit niet inschakelen in Windows 11. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-kan-geheugenintegriteit-niet-inschakelen-in/03a37bf9-85e4-4e6b-b757-507d56b5094e
  9. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

in Windows 10 Gaming
    Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...
  10. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer: Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos...