Windows 10: Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11?

Discus and support Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Zijn over naar Windows 11. Gebruikten de combinatie Windows 10 en de geweldige Microsoft Display Adapter v2 voor casten tussen Surface en SmarrTv.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by A144185, Sep 28, 2024.

1. A144185 Win User

Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11?

Zijn over naar Windows 11. Gebruikten de combinatie Windows 10 en de geweldige Microsoft Display Adapter v2 voor casten tussen Surface en SmarrTv. Verbinden met de Microsoft Display Adapter v2 en WIN+K op Surface lukte altijd moeiteloos. Werkte perfect en nu na upgrade Windows 11 lukt het verbinding op geen enkele adapter meer? Adapters waren geüpgraded naar de laatste gebruikers versie!Moet ik nu alle adapters weggooien?De opvolger Microsoft 4K Display Adapter v3 is nergens meer verkrijgbaar tenzij je voor de laatste op het internet aangeboden exemplaren de hoofdprijs wilt betalen. Er zijn we

:)

A144185, Sep 28, 2024

2. camera werkt niet

Ik heb het over Skype.

Mijn camera werkt niet in Skype.

Ik kan het icoontje niet activeren.

Ton Selten, Sep 28, 2024
  3. camera werkt niet

Mijn camera werkt niet.

Ik kan het icoontje niet activeren (niet met linker en niet met rechter muisklik)

Ton Selten, Sep 28, 2024
  4. Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11?

windows 7 herkent samsung G3 usb externe hard disk niet meer

Het lampje op de harde schijf (4 witte lampjes) knipperen constant. Probleemoplosser zegt dat de schijf naar behoren werkt. Windows 7 "noemt" hem lokale schijf L terwijl hij een lange tijd goed heeft gewerkt; werd toen ook aangeduidt als "Samsung USB external
    hard drive of iets dergelijks -weet ik niet precies meer, met een bijbehorend icoontje. Nu staat er geen icoontje meer bij.

Windows heeft al een aantal malen gezegd dat de schijf geformatteerd moet worden en had het ook over "Cyclische redundantie". Ik wil mijn data op die schijf absoluut niet kwijt dus formatteren is "out of the question".

S.O.S., mayday m.a.w.: HELP...!

Alvast hartelijk dank met vriendelijke groeten .

Ted van Gennep, Sep 28, 2024
Thema:

Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11?

Loading...
  1. Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11? - Similar Threads - Waarom werkt Microsoft

2. Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11?

in Windows 10 Gaming
    Waarom werkt de Microsoft Display Adapter v2 niet meer bij gebruik Windows 11?: Zijn over naar Windows 11. Gebruikten de combinatie Windows 10 en de geweldige Microsoft Display Adapter v2 voor casten tussen Surface en SmarrTv. Verbinden met de Microsoft Display Adapter v2 en WIN+K op Surface lukte altijd moeiteloos. Werkte perfect en nu na upgrade...
  3. ap gekocht bij Microsoft, die niet werkt

in Windows 10 Gaming
    ap gekocht bij Microsoft, die niet werkt: De volgende app gekocht: Android -overdracht 'Dit is een software voor het overbrengen van gegevens tussen smartphones en pc's die apps kunnen installeren en bestanden naar uw Android -apparaat kunnen overbrengen. De software is geschikt voor Android -gebruikers die...
  4. ap gekocht bij Microsoft, die niet werkt

in Windows 10 Software and Apps
    ap gekocht bij Microsoft, die niet werkt: De volgende app gekocht: Android -overdracht 'Dit is een software voor het overbrengen van gegevens tussen smartphones en pc's die apps kunnen installeren en bestanden naar uw Android -apparaat kunnen overbrengen. De software is geschikt voor Android -gebruikers die...
  5. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

in Windows 10 Installation and Upgrade
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  6. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

in Windows 10 Gaming
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  7. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

8. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

in Windows 10 Gaming
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  9. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  10. Windows Update werkt niet meer

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....