Windows 10: waaw

Discus and support waaw in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; mich normal https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waaw/5c5e0b18-df14-4b4e-b775-1e4273659d3d Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by souhail99, Jan 5, 2025.

1. souhail99 Win User

waaw

mich normal

:)

souhail99, Jan 5, 2025

2. Microphone and audio do not work at same time

i use WAAW earbud too and de issue is the same. i think it's something related to Realtek its now in most of notebooks systems. i try to install the latest drives but its hard. and i dont know it a generic windows driver will work wich Realtek and were i find it to install.

Augusto Gomes_764, Jan 5, 2025
  3. Hoe Windows 11 PRO (OEM) vervangen door Windows 11 Home?

Hallo Emily,

jij bent mijn lifesaver!

En geweldig bedankt omdat je dat “cfg-bestand” terug naar het Engels hebt gezet!

Ik herhaal dat ik vrij computer savvy ben, maar ik begreep niet zoveel van die link van jou met die gedetailleerde instructies, dus ik heb vandaag gewoon jouw instructies gevolgd omdat die 1.000 x eenvoudiger waren.

En WAAW, ik kreeg nu wél een scherm om een Windows editie te kiezen (ik heb dus natuurlijk dan Windows 11 Home gekozen & de rest van de clean install gevolgd), en mijn Windows 11 PRO (OEM) is nu miraculeus genoeg veranderd naar Windows 11 Home én zonder dat daar “OEM” achter staat geschreven.

Maar…

ik heb nadien geprobeerd om mijn (legitieme) productcode te veranderen maar het scherm liet zien dat mijn Windows Home reeds geactiveerd was.

En nu komt de “who-dunnit”:

Heeft “Windows” nu gezien dat ik een Windows 11 PRO (OEM) had en dat die duurder is geweest dan een Windows 11 Home retail die ik nu probeer te installeren & aanvaarden zij deze installatie ZÓNDER dat ik een productcode moet invoeren, of moet ik nu nog iets anders doen? Ik vind dit raar want dan had ik feitelijk geen Windows 11 Home retail moeten kopen…

En ik heb ook al een Microsoft Office speciaal voor deze installatie gekocht & ik weet niet zeker of ik die nu al mag installeren omdat er eventueel nog moeilijkheden zouden kunnen volgen?

Alvast bedankt voor jouw aandacht & tijd Emily.

Polliwolli, Jan 5, 2025
Thema:

waaw

Loading...
  1. waaw - Similar Threads - waaw

2. waaw

in Windows 10 Gaming
    waaw: mich normal https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/waaw/5c5e0b18-df14-4b4e-b775-1e4273659d3d