Windows 10: ''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn...
Discus and support ''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Hi, I randomly keep on getting the above mentioned error message see subject line when trying to sync my Excel and/or Word update to my OneDrive.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Theo Krewinkel, Apr 14, 2020.
Thema:
''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn...
Loading...
-
''we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn... - Similar Threads - ''we kunnen wijzigingen
-
Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]
in Windows 10 Software and AppsAanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]: Als ik op mijn desktop gebruik een USB stick gebruik en die wil uitwerpen verschijnt na rechtsonder op het USB icon te klikken de melding [ U kan nu veilig de USB stick verwijderen ]Op mijn laptop zie ik eveneens het USB icon, maar als ik daarop klik verschijnt er geen... -
Aanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]
in Windows 10 GamingAanzetten Melding [ U kan nu veilig uw USB stick verwijderen ]: Als ik op mijn desktop gebruik een USB stick gebruik en die wil uitwerpen verschijnt na rechtsonder op het USB icon te klikken de melding [ U kan nu veilig de USB stick verwijderen ]Op mijn laptop zie ik eveneens het USB icon, maar als ik daarop klik verschijnt er geen... -
in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...
in User Accounts and Family Safetyin ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...: in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of verwijderen. **** u helpen?mijn eigen user ID *** Email address is removed for privacy *** is verstrengeld met mijn andere *** Email address is removed for privacy ***. Maar ook die van ***... -
in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...
in Windows 10 Gamingin ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...: in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of verwijderen. **** u helpen?mijn eigen user ID *** Email address is removed for privacy *** is verstrengeld met mijn andere *** Email address is removed for privacy ***. Maar ook die van ***... -
in Windows 10 Software and Appsin ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of...: in ms family zijn de users verstrikt geraakt. hierdoor kunnen we niet meer wijzigen of verwijderen. **** u helpen?mijn eigen user ID *** Email address is removed for privacy *** is verstrengeld met mijn andere *** Email address is removed for privacy ***. Maar ook die van ***... -
pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...
in Windows 10 Software and Appspincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de...: Pincode instellen windows hello niet beschikbaar omdat het apparaat niet voldoet aan de vereisten van de organisatie, maar het is een prive desktop. Dit is sinds kort, januari 2023, aan de orde. Hoe los ik dit op ?... -
Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.
in Windows 10 GamingVingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.: Ik meld me altijd op mijn laptop aan met mijn vingerafdruk. Deze ochtend werkte alles nog perfect, maar plots is er een pincode vereist. Nu is er ooit wel een pincode ingesteld, maar die weet ik dus niet meer. Ik heb dan geklikt op ´Ik ben mijn pincode vergeten´ en ik heb me... -
Vingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.
in Windows 10 Software and AppsVingerafdruk functioneert niet - Umoet uw picode opgeven om u aan te melden.: Ik meld me altijd op mijn laptop aan met mijn vingerafdruk. Deze ochtend werkte alles nog perfect, maar plots is er een pincode vereist. Nu is er ooit wel een pincode ingesteld, maar die weet ik dus niet meer. Ik heb dan geklikt op ´Ik ben mijn pincode vergeten´ en ik heb me... -
Microsoft and UW demonstrate first fully automated DNA data storage
in Windows 10 NewsMicrosoft and UW demonstrate first fully automated DNA data storage: [ATTACH] Researchers from Microsoft and the University of Washington have demonstrated the first fully automated system to store and retrieve data in manufactured DNA — a key step in moving the technology out of the research lab and into commercial datacenters. In a simple...
Users found this page by searching for:
we kunnen uw wijzigingen niet uploaden of downloaden omdat uw referenties in cache zijn verlopen
,we kunnen uw wijzigingen niet uploaden