Windows 10: win 12 is comming or not?

Discus and support win 12 is comming or not? in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; hello microsoft team my win 10 is realy nice but is too slowhow to get mor faster please :... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by moustapha amar1, Aug 12, 2024.

1. win 12 is comming or not?

hello microsoft team my win 10 is realy nice but is too slowhow to get mor faster please :

:)

moustapha amar1, Aug 12, 2024

2. I have neither COM Surrogate in TASK MGR nor DLL files...

I have the same thing,COM surrogate and dll not listed,weird that some people have it and others don't. I turned off 'Always show icons never thumbnails' as someone said this may help but it didn't.

sea skimmer, Aug 12, 2024
  3. Windows 10 lost COM ports

Hi John,

The issue that you’ve encountered regarding the missing ports on your Windows 10 computer may be caused by some configuration or files mismatched. To sort out your concern, we’d like to know the following information:

• What are the troubleshooting steps you've done so far?
    • Which devices are using the COM port on your computer?

Additionally, we suggest that you follow the steps provided in this article on how to perform the
    Advanced startup options (including safe mode).
    Once you’re on the page, you may proceed with the steps and complete the process. After completing the steps, you may check if you’re able to install the port on your PC properly.

We’re looking forward to your response.

Joseph Ban, Aug 12, 2024
  4. win 12 is comming or not?

How to identify Com Ports in Windows10

Hi Thomas,

Thank you for writing to Microsoft Community Forums.

We understand your concern. However, serial bus controller in Device Manager contains USB devices and USB port numbers and it seems COM Ports devices might be hidden, so please follow the steps mentioned below and check if you can see the Com Ports.

1. Open Device Manager.
    2. Click on View in the menu bar and select
      Show hidden devices.
    3. Locate Ports (COM & LPT) in the list.
    4. Check for the com ports by expanding the same.

Hope it helps.

Manjunath_H, Aug 12, 2024
Thema:

win 12 is comming or not?

Loading...
  1. win 12 is comming or not? - Similar Threads - comming

2. ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1

in Windows 10 Gaming
    ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1: Ola, boa noitetenho tido muitos ''BSOD'' e "Congelamentos de tela" durante o uso do meu pc, sinceramente ja tentei fazer diversas coisas-Formatar pelo windows-Formatar pela bios com um pen drive com a iso do w10-Tirar cada RAM e ligando o pc e testando depoispelo oque estou...
  3. ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1

in Windows 10 Software and Apps
    ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1: Ola, boa noitetenho tido muitos ''BSOD'' e "Congelamentos de tela" durante o uso do meu pc, sinceramente ja tentei fazer diversas coisas-Formatar pelo windows-Formatar pela bios com um pen drive com a iso do w10-Tirar cada RAM e ligando o pc e testando depoispelo oque estou...
  4. ERRO COM O WHEA-LOGGER EVENT 1

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  5. ola pessoal, tenho um pc gamer com win 10 pro, estou tendo um poblema com audio, meu pc n...

in Windows 10 Drivers and Hardware
    ola pessoal, tenho um pc gamer com win 10 pro, estou tendo um poblema com audio, meu pc n...: ola pessoal, tenho um pc gamer com win 10 pro, estou tendo um poblema com audio, meu pc n esta reconhecendo minha tv como despositivo de audio alguem sabe como resolver???...
  6. ola pessoal, tenho um pc gamer com win 10 pro, estou tendo um poblema com audio, meu pc n...

in Windows 10 Gaming
    ola pessoal, tenho um pc gamer com win 10 pro, estou tendo um poblema com audio, meu pc n...: ola pessoal, tenho um pc gamer com win 10 pro, estou tendo um poblema com audio, meu pc n esta reconhecendo minha tv como despositivo de audio alguem sabe como resolver???...
  7. ola pessoal, tenho um pc gamer com win 10 pro, estou tendo um poblema com audio, meu pc n...

8. Microsoft,eu estou totalmente triste com fim do suporte a windows 10,maioria não consiguirá...

Microsoft,eu estou totalmente triste com fim do suporte a windows 10,maioria não consiguirá...: Por favor,se vocês querem que nós usemos Windows 11,e melhor que vocês deixar windows 11 leve para rodar,porque tem computador Fraco que não roda....
  9. Microsoft,eu estou totalmente triste com fim do suporte a windows 10,maioria não consiguirá...

in Windows 10 Gaming
    Microsoft,eu estou totalmente triste com fim do suporte a windows 10,maioria não consiguirá...: Por favor,se vocês querem que nós usemos Windows 11,e melhor que vocês deixar windows 11 leve para rodar,porque tem computador Fraco que não roda....
  10. Computador com atualizações atrasadas desde 2021

in Windows 10 Gaming
    Computador com atualizações atrasadas desde 2021: Meu computador está com atualizações atrasadas de 2021, por ter acumulado muitos dessas updates, ele simplesmente não baixa elas. Já tentei tudo que conseguia, Média Creative tool, baixar atualizações manualmente, usar o cmd do Windows para reparar erros e tentar novamente.....