Windows 10: Window Core ou Home? Qual diferença?

Discus and support Window Core ou Home? Qual diferença? in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; No site da Microsoft na categoria Devices, dizem que a minha versão Window é Core, mas no sistema dizem que a minha versão PC é home. A propósito, eu... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by LuanNobre1, Mar 18, 2022.

1. Window Core ou Home? Qual diferença?

No site da Microsoft na categoria Devices, dizem que a minha versão Window é Core, mas no sistema dizem que a minha versão PC é home. A propósito, eu já tinha Window Home, mas para alguns problemas tive que formatar meu PC e comprei uma nova placa mãe da Intel e reinistalei o Window Home de volta.

:)

LuanNobre1, Mar 18, 2022

2. windows xp installation and dual core am

could someone please list the steps they follow to install windows with a dual core processor and windows xp service pack to. I'm reletively new to amd dual core and i feel i'm missing a step. All help will be appreciated. thanx

exodusprime1337, Mar 18, 2022
  3. Sasqui Win User
    Overclocking / Undervolting guide for Vega 56 or 64?

Here's a quick laundry list:

List of software to use for overclocking and testing
    Examples:
    Wattman (and how to find and use it, like an overview, including profiles)
    Unigine Valley or Heaven (use this for quick testing while changing settings in Wattman and checking for stability / artifacts) ...just suggesting this
    How to monitor cores / mem speeds and temps during testing (I've seen screen overlays, and others using GPUz)

Step-by step overclocking in Wattman
    Fan speeds
    Power limit
    Temp limit
    Voltages
    Core speeds
    Memory speeds

Sasqui, Mar 18, 2022
  4. Window Core ou Home? Qual diferença?

Qual Windows 10 Pro instalar no Acer Predator Helios 300?

Olá, boa tarde, comprei um notebook Acer Predator Helios 300, porém o mesmo vem com o Windows10 Home Single Language, gostaria de saber, qual o melhor procedimento para fazer e/ou instalação para o sistema Windows 10 Pro?
    e, caso instale a versão Pro, há uma perda de garantia, pois o equipamento está com garantia até Julho de 2019, a última versão da versão 1809, ao fazer uma busca vi que tem várias opções de versões, gostaria de saber qual seria a correta para
    fazer uma instalação / procedimento?

Grato por sua atenção,

Edinaldo Dias.

Eddie Naro, Mar 18, 2022
Thema:

Window Core ou Home? Qual diferença?

Loading...
  1. Window Core ou Home? Qual diferença? - Similar Threads - Window Core Home

2. Windows 10 Home VS Core edition

in Windows 10 Gaming
    Windows 10 Home VS Core edition: Hello, when I go to settings, activation settings, it says that the edition of my windows 10 is Home and is activated with a digital license, linked to my MS account. When I go to the Microsoft Account management web page, devices, it says that my OS edition is windows CORE,...
  3. Windows 10 Home VS Core edition

in Windows 10 Software and Apps
    Windows 10 Home VS Core edition: Hello, when I go to settings, activation settings, it says that the edition of my windows 10 is Home and is activated with a digital license, linked to my MS account. When I go to the Microsoft Account management web page, devices, it says that my OS edition is windows CORE,...
  4. Windows 10 Home VS Core edition

in Windows 10 Updates and Activation
  5. Qual é a melhor solução, ativar wINDOWS 10 ou passar direto para o WIN DOWS 11?

in Windows 10 Updates and Activation
    Qual é a melhor solução, ativar wINDOWS 10 ou passar direto para o WIN DOWS 11?: O WINDOWS 10 não está ativado no meu PC,assim gostaria de saber qual a melhor opção, ativá-lo ou passar direto para WINDOWS 11? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/qual-%C3%A9-a-melhor-solu%C3%A7%C3%A3o-ativar/965b1b8c-454a-4a8b-8814-a39580c2c056
  6. Qual é a melhor solução, ativar wINDOWS 10 ou passar direto para o WIN DOWS 11?

in Windows 10 Gaming
    Qual é a melhor solução, ativar wINDOWS 10 ou passar direto para o WIN DOWS 11?: O WINDOWS 10 não está ativado no meu PC,assim gostaria de saber qual a melhor opção, ativá-lo ou passar direto para WINDOWS 11? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/qual-%C3%A9-a-melhor-solu%C3%A7%C3%A3o-ativar/965b1b8c-454a-4a8b-8814-a39580c2c056
  7. Qual é a melhor solução, ativar wINDOWS 10 ou passar direto para o WIN DOWS 11?

8. Window Core ou Home? Qual diferença?

in Windows 10 Gaming
    Window Core ou Home? Qual diferença?: No site da Microsoft na categoria Devices, dizem que a minha versão Window é Core, mas no sistema dizem que a minha versão PC é home. A propósito, eu já tive a versão do Window Home, mas por alguns problemas tive que formatar meu PC e comprei uma nova placa mãe da Intel e...
  9. Window Core ou Home? Qual diferença?

Window Core ou Home? Qual diferença?: No site da Microsoft na categoria Devices, dizem que a minha versão Window é Core, mas no sistema dizem que a minha versão PC é home. A propósito, eu já tive a versão do Window Home, mas por alguns problemas tive que formatar meu PC e comprei uma nova placa mãe da Intel e...
  10. Windows 10 Core v Windows 10 Home

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows 10 Core v Windows 10 Home: I have been given a laptop which seems to have Windows 10 Core installed. Is this different from Windows 10 Home and if so, should I upgrade? If I should change to Windows 10 Home, how do I get it, please?...