Windows 10: Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...

Discus and support Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Resolutie 1920 x 1080 60HZAMD Radeon graphics8 bitsRGB kleurindelingSDPR kleur ruimteKwaliteit van foto's is beduiden minder na het overzetten op... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Hans Holtman, Jan 7, 2025.

1. Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...

Resolutie 1920 x 1080 60HZAMD Radeon graphics8 bitsRGB kleurindelingSDPR kleur ruimteKwaliteit van foto's is beduiden minder na het overzetten op laptop vanuit S 24. Willen fotoalbum maken dus goede kwaliteit gewenst,

:)

Hans Holtman, Jan 7, 2025
  2. Dani Mans Win User

Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen, hoe los ik dit op?

Het icoontje van mijn wifi is helemaal verdwenen van mijn laptop. Heb al geprobeerd opnieuw op te starten en netwerk opnieuw instellen maar niks werkt. Gebeurt wel vaker en dan opeens staat ie er weer maar nu duurt het erg lang

Dani Mans, Jan 7, 2025
  3. PeterLoth Win User
    Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.

Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.

Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11 Pro als in Windows 10 Pro de systeemklok, ingesteld op Europa/Amsterdam, opeens een uur achter liep.

Dit fenomeen uiteraard opgelost door de systeemtijd met time.windows.com te synchroniseren.

Tevens werden twee kritieke fouten op het scherm afgebeeld.

Eerste kritieke fout = 'Er is een kritieke fout opgetreden bij het maken van een TLS-referentie voor client. De interne foutcode is 10013'

Dit kon ik oplossen met hulp van:

Schannel - The internal error state is 10013 (Solved) - port135.com

De tweede kritieke fout betreft een runtime fout in de Spyder4Express (kleuren callibratie beeldscherm) applicatie.

Deze applicatie verwijderen via [Spyder4Exprese unistall], [Instellingen\Apps], [Configuratiescherm] en zelfs Ccleaner [de-installeren] lukt niet.

Bestaat er nog een andere manier om deze app van het systeem verwijdert te krijgen?

Groet Peter

PeterLoth, Jan 7, 2025
  4. Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...

Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

Nee, dat is het probleem, ik probeer iedere keer mijn hotmailadres als hoofdmail weer in te stellen, want daar hoort mijn wachtwoord bij en dat lukt niet. De laatste kreeg ik een antwoord dat het 48 uur zou duren, voordat het gewijzigd zou worden. En ik wil graag mijn gebruikte pincode weer gebruiken anders moet ik dat ook weer veranderen op mijn laptop en ik hou niet van veranderingen....

karelsepetersen, Jan 7, 2025
Thema:

Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...

Loading...
  1. Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone... - Similar Threads - constateer dat het

2. kan ik windows programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64 systemen en...

in Windows 10 Installation and Upgrade
    kan ik windows programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64 systemen en...: kan ik windows programma voor het verwijderen voor schadelijke software voor x64 systemen v5,89 uit 2021 veilig verwijderen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kan-ik-windows-programma-voor-het-verwijderen-van/1618ec5f-d95c-43d6-b3cb-f14ff6bcfe2e
  3. fotos o archivo en imagenes

in Windows 10 Gaming
    fotos o archivo en imagenes: hola, cada vez que intento abrir una foto o un archivo de una imagen me da error y no me deja abrirlo, ¿cómo podría arreglarlo?. gracias https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/fotos-o-archivo-en-imagenes/37ea1b56-31ae-40d0-866a-538eb7022961
  4. fotos o archivo en imagenes

in Windows 10 Software and Apps
    fotos o archivo en imagenes: hola, cada vez que intento abrir una foto o un archivo de una imagen me da error y no me deja abrirlo, ¿cómo podría arreglarlo?. gracias https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/fotos-o-archivo-en-imagenes/37ea1b56-31ae-40d0-866a-538eb7022961
  5. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

in Windows 10 Gaming
    Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11...
  6. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11...
  7. Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  8. Fotos en menu inicial

in Windows 10 Customization
    Fotos en menu inicial: Hola, por favor como se cambian las fotos en el tile que esta en el menu inicial porque siempre me salen las mismas 4 o 5 al azar y me gustaria poner las que yo quiera.Mi sistema operativo es windows 10Gracias...
  9. NO PUEDO ABRIR FOTOS EN MI PC

NO PUEDO ABRIR FOTOS EN MI PC: INTENTO ABRIR CUALQUIER FOTO Y ME MANDA PARA MICROSOFT LO CUAL EN LA TIENDA APARCE FOTO INSTALADA https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/no-puedo-abrir-fotos-en-mi-pc/c1f36d19-d64e-42cf-81ed-c63b2c529e81
  10. Activering van Windows 10 en de productsleutel

in Windows 10 Updates and Activation
    Activering van Windows 10 en de productsleutel: Om de activering van Windows 10 te kunnen doen mis ik de productsleutel. Deze zou ik destijds verkregen moeten hebben bij het omzetten van Windows 7 naar Windows 10....