Windows 10: Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...
Discus and support Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Resolutie 1920 x 1080 60HZAMD Radeon graphics8 bitsRGB kleurindelingSDPR kleur ruimteKwaliteit van foto's is beduiden minder na het overzetten op... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Hans Holtman, Jan 7, 2025.
Thema:
Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone...
Loading...
-
Windows 11 en constateer dat na het overzetten van foto's vanuit mijn mobile S24 en IPhone... - Similar Threads - constateer dat het
-
kan ik windows programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64 systemen en...
in Windows 10 Installation and Upgradekan ik windows programma voor het verwijderen van schadelijke software voor x64 systemen en...: kan ik windows programma voor het verwijderen voor schadelijke software voor x64 systemen v5,89 uit 2021 veilig verwijderen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/kan-ik-windows-programma-voor-het-verwijderen-van/1618ec5f-d95c-43d6-b3cb-f14ff6bcfe2e -
fotos o archivo en imagenes
in Windows 10 Gamingfotos o archivo en imagenes: hola, cada vez que intento abrir una foto o un archivo de una imagen me da error y no me deja abrirlo, ¿cómo podría arreglarlo?. gracias https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/fotos-o-archivo-en-imagenes/37ea1b56-31ae-40d0-866a-538eb7022961 -
fotos o archivo en imagenes
in Windows 10 Software and Appsfotos o archivo en imagenes: hola, cada vez que intento abrir una foto o un archivo de una imagen me da error y no me deja abrirlo, ¿cómo podría arreglarlo?. gracias https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/fotos-o-archivo-en-imagenes/37ea1b56-31ae-40d0-866a-538eb7022961 -
Na installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.
in Windows 10 GamingNa installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11... -
in Windows 10 Software and AppsNa installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11... -
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingNa installatie en deinstallatie van Hyper-V heel vreemde gebeurtenissen.: Ik wilde Linux Mint in een virtuele machine laten werken en heb Hyper-V geïnstalleerd.Na veel puzzelen heb ik wel lokaalnetwerk maar geen internet toegang en heb de Hyper-V installatie ongedaan gemaakt.Het eerste vreemde na deïnstallatie van Hyper-V is dat ZOWEL in Windows 11... -
Fotos en menu inicial
in Windows 10 CustomizationFotos en menu inicial: Hola, por favor como se cambian las fotos en el tile que esta en el menu inicial porque siempre me salen las mismas 4 o 5 al azar y me gustaria poner las que yo quiera.Mi sistema operativo es windows 10Gracias... -
NO PUEDO ABRIR FOTOS EN MI PC
in Windows 10 Software and AppsNO PUEDO ABRIR FOTOS EN MI PC: INTENTO ABRIR CUALQUIER FOTO Y ME MANDA PARA MICROSOFT LO CUAL EN LA TIENDA APARCE FOTO INSTALADA https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/no-puedo-abrir-fotos-en-mi-pc/c1f36d19-d64e-42cf-81ed-c63b2c529e81 -
Activering van Windows 10 en de productsleutel
in Windows 10 Updates and ActivationActivering van Windows 10 en de productsleutel: Om de activering van Windows 10 te kunnen doen mis ik de productsleutel. Deze zou ik destijds verkregen moeten hebben bij het omzetten van Windows 7 naar Windows 10....