Windows 10: windows apps openen niet meer
Discus and support windows apps openen niet meer in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by guusthurkow, Apr 7, 2021.
Thema:
windows apps openen niet meer
Loading...
-
windows apps openen niet meer - Similar Threads - apps openen niet
-
iCloud Drive synchroniseert niet meer
in Windows 10 GamingiCloud Drive synchroniseert niet meer: Ik gebruik ook iCloud Drive. Dat werkte bijna altijd goed.Sinds kort werkt de synchronisatie met Windows 11 Pro 64 bits niet meer.Ik heb de app enige keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dan moet je oppassen dat je map iCloud Drive niet van je laptop wordt verwijderd,... -
iCloud Drive synchroniseert niet meer
in Windows 10 Software and AppsiCloud Drive synchroniseert niet meer: Ik gebruik ook iCloud Drive. Dat werkte bijna altijd goed.Sinds kort werkt de synchronisatie met Windows 11 Pro 64 bits niet meer.Ik heb de app enige keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Dan moet je oppassen dat je map iCloud Drive niet van je laptop wordt verwijderd,... -
Na Update is OneDrive niet meer te benaderen
in Windows 10 GamingNa Update is OneDrive niet meer te benaderen: Hallo MensenNa de laatste update van 26-09-2023 Win11 Build 22621.2381 is OneDrive niet meer te benaderen. Wat is hieraan te doen ?Met vriendelijke groetJan Filarski... -
aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking
in Windows 10 Gamingaanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om... -
aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking
in Windows 10 Software and Appsaanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om... -
Bureaublad niet meer bruikbaar
in Windows 10 Software and AppsBureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden... -
Bureaublad niet meer bruikbaar
in Windows 10 GamingBureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden... -
Wachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd
in User Accounts and Family SafetyWachtwoord voor omgeving wordt niet meer geaccepteerd: Het wachtwoord voor een locale omgeving wordt niet meer geaccepteerd. (Numlock, taalkeuze etc al gecontroleerd) Wel kan ik via een microsoftaccount op de laptop komen. Als ik dan naar gebruikersaccount surf om daar het betreffende account te wijzigen kom ik op hetzelfde... -
Windows Update werkt niet meer
in Windows 10 Installation and UpgradeWindows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....