Windows 10: windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

Discus and support windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by josephPIETTE, Aug 24, 2022.

1. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met WINDOWS maar zij installeren me telkens WINDOWS 11 en toch is het probleem niet opgelost.Hij vindt de App niet.Weet er iemand wat het probleem is om deze Microsoft Store opnieuw te laten werken.

:)

josephPIETTE, Aug 24, 2022

2. htc hd2 kan niet meer synchroniceren in windows 7

Nadat mijn telefoon retour is gekomen van een reparatie is hij 1 maal gesynchroniseert. Van de 1 op de andere dag herkent de laptop met windows 7 ineens de telefoon niet meer en ziet deze als "generic serial" hieropvolgend heb ik windows mobile aparaat centrum
    ge-deinstalleerd en opnieuw geinstalleerd dit zonder succes. Vervolgens heb ik alle usb poorten weggegeooid en opnieuw opgestart ook zonder succes, ook via bleutooth is dit alles niet meer mogelijk. Wie kan en wil mij helpen ik weet het niet meer.

*** Probleem inmiddels opgelost met dank aan XDAdevelopers ***

ArjanBanninga, Aug 24, 2022
  3. camera werkt niet

Ik heb het over Skype.

Mijn camera werkt niet in Skype.

Ik kan het icoontje niet activeren.

Ton Selten, Aug 24, 2022
  4. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

2e Beeldscherm wordt niet meer herkend na laatste windows update

Beste Community,

Gisteren heeft mijn computer automatisch de laatste windows update uitgevoerd. Nadien herkent mijn laptop (Lenovo Yoga) mijn 2e beeldscherm niet meer, niet via usb-c en ook niet via hdmi. Terwijl eergisteren dit nog wel zo was. Opladen via het 2e beeldscherm en de usb-c kabel doet het nog wel. Ik heb mijn windows al hersteld naar een eerdere versie, maar nu krijg ik een pop-up van windows verkenner dat de apparaat een storing heeft veroorzaakt en niet meer herkend wordt.

Kan iemand mij hierbij helpen? Vrij bizar dat ik na een update mijn laptop niet meer zoals voorheen kan gebruiken. Vrij lastig met name aangezien ik thuis werk.

Alvast bedankt!

woutvandenbroek, Aug 24, 2022
Thema:

windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

Loading...
  1. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal... - Similar Threads - microstore werkt niet

2. Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...

in Windows 10 Gaming
    Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...: Windows 11 Home 64 bits Versie: 26100.3037MicroprocessorAMD Ryzen 5 7520U with Radeon GraphicsSysteemgeheugen8 GBGeheugensleuf 14GB Samsung 5500MHzGeheugensleuf 24GB Samsung 5500MHzSysteemkaart8B2F 52.42Systeem-BIOSF.10VideoVideokaart 1AMD RadeonTM GraphicsHuidige...
  3. Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...

in Windows 10 Software and Apps
    Na systeem herstel kan ik windows 11 niet meer installeren er onbreekt een netwerkadapotor...: Windows 11 Home 64 bits Versie: 26100.3037MicroprocessorAMD Ryzen 5 7520U with Radeon GraphicsSysteemgeheugen8 GBGeheugensleuf 14GB Samsung 5500MHzGeheugensleuf 24GB Samsung 5500MHzSysteemkaart8B2F 52.42Systeem-BIOSF.10VideoVideokaart 1AMD RadeonTM GraphicsHuidige...
  4. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

in Windows 10 Gaming
    Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  5. Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?

Mijn laptop start niet meer op. Wat kan ik doen?: Als ik mijn laptop aanzet gebeurt er niets meer en blijft het scherm zwart. Wat kan ik doen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-laptop-start-niet-meer-op-wat-kan-ik-doen/350afb83-3d62-48e2-863f-e89450e9a2c2
  6. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

in Windows 10 Gaming
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  7. Bureaublad niet meer bruikbaar

Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  8. Bureaublad niet meer bruikbaar

in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  9. windows apps openen niet meer

windows apps openen niet meer: ik heb een probleem met mijn pc, als ik een app wil openen dan gebeurt er niks. en dat gebeurt bij veel apps zoals: teams, discord, taakbeheer, xbox gamebar en nog meer. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?...
  10. Windows Update werkt niet meer

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....