Windows 10: Windows Update werkt niet meer
Discus and support Windows Update werkt niet meer in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by Karl Uyttenhove, Jul 3, 2019.
Thema:
Windows Update werkt niet meer
Loading...
-
Windows Update werkt niet meer - Similar Threads - Update werkt niet
-
Microfoon werkt niet.
in Windows 10 GamingMicrofoon werkt niet.: De microfoon van de camera app Lenovo blijft om privacy-instellingen vragen, terwijl ik alles al heb aangevinkt. Waarom doet de microfoon het niet? De laptop is nieuw. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/microfoon-werkt-niet/511d711b-387c-4bd2-bff0-370970b24493 -
Microfoon werkt niet.
in Windows 10 Software and AppsMicrofoon werkt niet.: De microfoon van de camera app Lenovo blijft om privacy-instellingen vragen, terwijl ik alles al heb aangevinkt. Waarom doet de microfoon het niet? De laptop is nieuw. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/microfoon-werkt-niet/511d711b-387c-4bd2-bff0-370970b24493 -
Mijn rechteroortje werkt niet
in Windows 10 Software and AppsMijn rechteroortje werkt niet: Mijn rechteroortje werkt niet https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/mijn-rechteroortje-werkt-niet/197385e5-c18a-4784-8ef2-86667ae63060 -
nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965
in Windows 10 Installation and Upgradenieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????... -
in Windows 10 Gamingnieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????... -
in Windows 10 Software and Appsnieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????... -
windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...
in Windows 10 Gamingwindows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met... -
windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...
in Windows 10 Software and Appswindows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met... -
cortana werkt niet
in Cortanacortana werkt niet: "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt wanneer ik probeer in te loggen in cortana. Het werkt als ik inlog met een ander account! Wat moet ik doen?...