Windows 10: Wixsite.com

Discus and support Wixsite.com in AntiVirus, Firewalls and System Security to solve the problem; Hi, I am helping a friend having sent fraudulous messages to her contacts. I was able to correct changes made to her Microsoft account, but there is... Discussion in 'AntiVirus, Firewalls and System Security' started by GerardMichaudSR, Jan 14, 2021.

1. Wixsite.com

Hi,

I am helping a friend having sent fraudulous messages to her contacts. I was able to correct changes made to her Microsoft account, but there is some problem with her mail. When sending an email, she receives a message from Microsoft like this:

Objet : Tentative de connexion suspecte - Microsoft

Très chere, "My friend name"

Il semble que quelqu'un tente de se connecter à votre compte a nouvel endroit inhabituel dont l'identifiant 89.40.183.25 nous voulons juste nous assurer qu'il s'agit bien de vous à l’origine de cette connexion à partir d’un nouvel endroit.
    Dans le cas contraire nous vous demandons de renforcer la sécurité de votre compte de messagerie en cliquant sur le lien ci- dessous : CONNECTEZ-VOUS
    Support Technique
    L'équipe de messagerie.

When looking at the CONNECTEZ-VOUS link, it is on WIXSITE.COM... Is Microsoft really using this easy Web Site creator for his security login????

Or is it part of her fraud problem???

:)

GerardMichaudSR, Jan 14, 2021

2. Windows Update Error Code 0x80080005

Download tool now.

That fixed my problem once i installed it everything worked like normal

Download Windows 10

My little guide i did which could also help it pretty much tells you to do what i linked above Wixsite.com :)

https://iiannabananaii.wixsite.com/windows10-error-fix

if anyone is wondering what wixsite is

Create a free website with Wix.com. Choose a stunning template and customize anything with the Wix website builder—no coding skills needed.

IIAnnaBananaII :D, Jan 14, 2021
Thema:

Wixsite.com

Loading...
  1. Wixsite.com - Similar Threads - Wixsite com

2. Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos

in User Accounts and Family Safety
    Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos: Boa noite, tudo bem? Estou com o seguinte problema: Não consigo solicitar aremoção do consentimento dos pais na conta de um membro da minha família. Quero colocar esse membro em outro grupo, mas pra isso a remoção é necessária primeiro e não consigo fazer esse processo....
  3. Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos

in Windows 10 Gaming
    Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos: Boa noite, tudo bem? Estou com o seguinte problema: Não consigo solicitar aremoção do consentimento dos pais na conta de um membro da minha família. Quero colocar esse membro em outro grupo, mas pra isso a remoção é necessária primeiro e não consigo fazer esse processo....
  4. Problemas com o Safety em questão de remoção de consentimentos

in Windows 10 Software and Apps
  5. Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...

in Windows 10 Gaming
    Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...: Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consigo localizar nos meus emails a chave. Como faço para recuperar a chave para ter acesso aos meus dados, por favor. ?...
  6. Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...

Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...: Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consigo localizar nos meus emails a chave. Como faço para recuperar a chave para ter acesso aos meus dados, por favor. ?...
  7. Meu notebook lenovo codificou meus dados com bitlocker? Não consegui encontrar a chave em...

in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
  8. How to create the 32-bit out-of-process VB.NET COM server for use in the 64-bit VB.NET client

in Windows 10 Gaming
    How to create the 32-bit out-of-process VB.NET COM server for use in the 64-bit VB.NET client: I used the ChatGPT, then Claude to create the 32-bit VB.NET COM server working with the 64-bit VB.NET client with no luck. My code is here. No compiled files, just the code. You'll need to correct the *.reg file, to replace with the paths on your system to use it. The object...
  9. How to create the 32-bit out-of-process VB.NET COM server for use in the 64-bit VB.NET client

How to create the 32-bit out-of-process VB.NET COM server for use in the 64-bit VB.NET client: I used the ChatGPT, then Claude to create the 32-bit VB.NET COM server working with the 64-bit VB.NET client with no luck. My code is here. No compiled files, just the code. You'll need to correct the *.reg file, to replace with the paths on your system to use it. The object...
  10. Olá estou com problemas com o meu windows

in Windows 10 Gaming
    Olá estou com problemas com o meu windows: Então, vou explicar minha situação detalhada.Estou com muitos problemas no meu computador, ele é windows 7 ultimate, mas já foi no início Windows 7 home e depois windows 10 e agora está windows 7 ultimate.Estou tentando ativar o Windows mas preciso da chave de produto que...