Windows 10: Zamknięcie konta z powodu wirusa i utworzenie ze zmienionym adresem email.

Discus and support Zamknięcie konta z powodu wirusa i utworzenie ze zmienionym adresem email. in Windows 10 Updates and Activation to solve the problem; Jakiś czas temu zostałem zmuszony zamknąć konto z powodu infekcji i kradzieży tożsamości. Po wielu próbach i ciągłych problemach związanych głównie z... Discussion in 'Windows 10 Updates and Activation' started by Adrian Ka1, Aug 19, 2024.

1. Zamknięcie konta z powodu wirusa i utworzenie ze zmienionym adresem email.

Jakiś czas temu zostałem zmuszony zamknąć konto z powodu infekcji i kradzieży tożsamości. Po wielu próbach i ciągłych problemach związanych głównie z synchronizacją po czystej instalacji i logowaniu się automatycznie przywracało ustawienia i kopie przed formatem systemu. Jestem laikiem ale odnosiłem wrażenie że za każdym razem przywracało mi tego wirusa o nazwie '' backdoorbladabindi ''czy jakoś tak podobnie. Straciłem dostęp do onedrive , skradziono wrażliwe dane osobowe oraz skasowano wiele cennych danych z dysków, Przez to że jednym adresem g-mail, uzyskiwałem dostęp do innych środowisk mi

:)

Adrian Ka1, Aug 19, 2024

2. Windows Phone problem z kontem micrsoft

Mam nokię 640 zalogowaną Z mim kontem Microsoft problemu polega na Tym Ze nie mam pojęcia Jak ja od Tego Konta odłączyć cały Czas pokazuje SIĘ Mój awatar Chce ja sprzedać?
    ma ktos jakas Propozycje Jak usunąć z Niej dane Tego Konta ??

AgnieszkaAdamczyk, Aug 19, 2024
  3. Milosz j Win User
    Nie mogę się wylogować z konta microsoft na laptopie

Witam. Nie mogę się wylogować z konta na laptopie z Windowsem 10. Zależy mi na całkowitym usunięciu konta na laptopie.

Milosz j, Aug 19, 2024
  4. Zamknięcie konta z powodu wirusa i utworzenie ze zmienionym adresem email.

Moje konto zostało skradzione przez rambler.ru prosze o pomoc pisze z drugiego konta

Moje konto zostało skradzione przez rambler.ru prosze o pomoc pisze z drugiego konta