Windows 10: aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

Discus and support aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Lydia Van den Berg, Oct 28, 2022.

  1. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking


    Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om de mail weer werkend te krijgen komen we niet mee verder. hij kan niet hersteld worden met de informatie die wij geven.Hoop dat iemand mij in stappen kan uitleggen hoe ik deze computer weer aan de praat kan krijgen .Weet helaas niet welk besturingssysteem erop staat maar vermoeden is windows 8.

    :)
     
    Lydia Van den Berg, Oct 28, 2022
    #1

  2. Kan niet inloggen op mijn nieuwe computer

    Ik heb een week geleden een nieuwe computer gekocht omdat ik Windows 11 wilde installeren en dat lukte niet op mijn oude computer met Windows 10.

    Op mijn laptop heb ik al Windows 11 en ook met inloggen ging dat eerst niet goed, ik log in met een pincode en dat duurde een poos voordat het lukte.

    Nu op mijn nieuwe desktop wil ik ook met dezelfde pincode inloggen, maar dat lukt niet. Ik kreeg opeens een nieuwe emailadres van Outlook, terwijl ik dat nooit heb gehad en nu probeer ik al een poosje dat weer op mijn oude @hotmail te terug te zetten, maar dat gaat niet.

    Nog een vraag: ik wil mijn harddisk van de oude computer in m'n nieuwe plaatsen, dat schijnt heel gemakkelijk te zijn, maar ik heb geen idee hoe ik het moet aansluiten, wie kan me helpen?
     
    karelsepetersen, Oct 28, 2022
    #2
  3. Bart VWB Win User
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    Hallo,

    Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7.

    Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op een andere w10 wordt dezelfde software wel meteen en succesvol geïnstalleerd.

    Op deze nieuwe W10 krijg ik steeds de melding "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is".

    Heb al een aantal dingen geprobeerd maar zonder succes.

    Hulp a.u.b.

    Mvg,
    Bart
     
    Bart VWB, Oct 28, 2022
    #3
  4. Mr Math Win User

    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    Bureaublad niet meer bruikbaar

    Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf.

    Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan.

    Wanneer de d schijf verbonden is lukt dit weer wel.

    - ik probeerde de bestanden al terug op onedrive te plaatsen, maar hiermee is het probleem niet opgelost

    -ik deed ook al een onedrive herstelpunt naar een maand geleden, maar hiermee is het probleem niet opgelost

    Vraag: hoe kan ik mijn bureaublad terug gebruiken als voorheen?

    Alvast bedankt!
     
    Mr Math, Oct 28, 2022
    #4
Thema:

aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

Loading...
  1. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking - Similar Threads - aanmelden oude computer

  2. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

    in Windows 10 Software and Apps
    Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  3. Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

    in Windows 10 Software and Apps
    Galaxy buds 2 installeren lukt niet.: Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx Systeemtype x64-based PC Systeem-SKU 6P0L6EA#ABH Processor 12th Gen IntelR CoreTM i5-1235U, 1300 MHz, 10 core's, 12 logische...
  4. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  5. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Software and Apps
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  6. Bureaublad niet meer bruikbaar

    in Windows 10 Gaming
    Bureaublad niet meer bruikbaar: Ik kopieerde overtollige documenten van de onedrive naar een externe d schijf. Sindsdien zijn alle snelkoppelingen verdwenen op mijn bureaublad. Ik kan ook geen nieuwe snelkoppelingen maken en ook geen nieuwe documenten op de laptop zelf opslaan. Wanneer de d schijf verbonden...
  7. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Gaming
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  8. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Software and Apps
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  9. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  10. Windows Update werkt niet meer

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....