Windows 10: adm account
Discus and support adm account in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; how do i activate built in adm account https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/adm-account/59cd2322-c6db-4318-a2a0-1ae2ac14db48 Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by jimbo20199, Feb 25, 2019.
Thema:
adm account
Loading...
-
adm account - Similar Threads - adm account
-
no adm a/c on pc laptop - 11. can one be set up?
in Windows 10 Gamingno adm a/c on pc laptop - 11. can one be set up?: I have a HP laptop, 8 mg, model #15 dy 5007 ds. My computer was hacked, because of this my FB was permanently suspended, and my adm a/c has disappeared. Therefore I cannot perform task that require an adm a/c.... -
no adm a/c on pc laptop - 11. can one be set up?
in Windows 10 Software and Appsno adm a/c on pc laptop - 11. can one be set up?: I have a HP laptop, 8 mg, model #15 dy 5007 ds. My computer was hacked, because of this my FB was permanently suspended, and my adm a/c has disappeared. Therefore I cannot perform task that require an adm a/c.... -
como adicionar um novo adm no pc, e excluir o adm antigo
in Windows 10 Gamingcomo adicionar um novo adm no pc, e excluir o adm antigo: Estou com problema no meu pc novo, assim que chegou eu adicionei uma conta microsoft corporativa, ocorre que o adm do email ligado à conta corporativa microsoft estava com muitos problemas, e eu transferi o domínio pra outro tipo de servidor, e agora aparece tela vermelha... -
como adicionar um novo adm no pc, e excluir o adm antigo
in Windows 10 Software and Appscomo adicionar um novo adm no pc, e excluir o adm antigo: Estou com problema no meu pc novo, assim que chegou eu adicionei uma conta microsoft corporativa, ocorre que o adm do email ligado à conta corporativa microsoft estava com muitos problemas, e eu transferi o domínio pra outro tipo de servidor, e agora aparece tela vermelha... -
How to use ADM-D with Razer Blade 14 2023 and Windows 11 for android emulator development
in Windows 10 GamingHow to use ADM-D with Razer Blade 14 2023 and Windows 11 for android emulator development: Hello,I usually use Debian on my X1 Carbon Gen7, but recently I bought a Razer Blade 14 2023 with Windows 11 Home.I have installed VMware workstation player 15 and rsync my home and tools into my VM. However, I am unable to use AMD-V which is supported by my processor AMD... -
How to use ADM-D with Razer Blade 14 2023 and Windows 11 for android emulator development
in Windows 10 Software and AppsHow to use ADM-D with Razer Blade 14 2023 and Windows 11 for android emulator development: Hello,I usually use Debian on my X1 Carbon Gen7, but recently I bought a Razer Blade 14 2023 with Windows 11 Home.I have installed VMware workstation player 15 and rsync my home and tools into my VM. However, I am unable to use AMD-V which is supported by my processor AMD... -
Até hoje o Windows Fotos carrega a pasta "Imagens" como fonte sem permissão do adm.
in Windows 10 Software and AppsAté hoje o Windows Fotos carrega a pasta "Imagens" como fonte sem permissão do adm.: Há anos diversos usuários reclamam da inserção automática da pasta "Imagens" como fonte de Imagens do WIndows fotos. Isso é simplesmente um... -
Disable or turn off adm display driver update on windows update settings..
in Windows 10 Drivers and HardwareDisable or turn off adm display driver update on windows update settings..: hello.Is there a way to disable the amd display driver from updating via the windows update?.. The reason for this is the update via windows disables vulkan..it's a hassle to install all updates then reinstall amd driver via their amd site just to reactivate vulkan..or if can... -
Can't access all programs and documents in both user and adm account.
in User Accounts and Family SafetyCan't access all programs and documents in both user and adm account.: Hi, Is there a setting that will allow me to access all documents and and apps in both user account and administrator account? I can not find one! 22215
Users found this page by searching for:
what are ADM accounts?