Windows 10: Audio Problema

Discus and support Audio Problema in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; El audio de la aplicacion de Xbox en Windows 10 no me funciona hay interferencia me falla el microfono. Por favor ayundeme.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by RubenSalcedo1, Feb 10, 2019.

  1. Audio Problema


    El audio de la aplicacion de Xbox en Windows 10 no me funciona hay interferencia me falla el microfono.


    Por favor ayundeme.

    :)
     
    RubenSalcedo1, Feb 10, 2019
    #1
  2. Ryan Fra Win User

    Can not record audio.

    Hi,

    We suggest that you run troubleshooting for Audio Recording by following these steps:

    • Type troubleshooting on the search box.
    • Click View all.
    • Select Recording Audio.
    • Follow the steps to troubleshoot Recording Audio.

    Let us know if you need further help.
     
    Ryan Fra, Feb 10, 2019
    #2
  3. Audio not working

    Hi Mirdula,

    Before we proceed, I would like you to provide the information stated below:

    • Did you make any changes to the PC prior to this issue?
    • What troubleshooting steps have you performed to fix the issue?

    For now, I suggest that you refer to the article, Windows 10 – Audio Troubleshooting Tips
    and check if the steps provided helps rectify the issue.

    Hope this helps

    Regards
     
    Vanessa Sohtun, Feb 10, 2019
    #3
  4. fireberd Win User

    Audio Problema

    No audio device is installed (How to fix?)


    Since you uninstalled the Intel Display audio and you no longer have audio, that suggests you are using HDMI (??) If this is the case then the Realtek is not being used and not causing your problem.

    First step as mentioned is to reinstall the Intel Display Audio.
     
    fireberd, Feb 10, 2019
    #4
Thema:

Audio Problema

Loading...
  1. Audio Problema - Similar Threads - Audio Problema

  2. Problemas de latencia alta y clipeos en el audio

    in Windows 10 Gaming
    Problemas de latencia alta y clipeos en el audio: Tengo problemas de latenca y audio ojala me peudan ayudar esto resulto de latency mom...
  3. Problemas de latencia alta y clipeos en el audio

    in Windows 10 Software and Apps
    Problemas de latencia alta y clipeos en el audio: Tengo problemas de latenca y audio ojala me peudan ayudar esto resulto de latency mom...
  4. Estou tendo problemas com audio no windows 11

    in Windows 10 Gaming
    Estou tendo problemas com audio no windows 11: Já tentei reinstalar os drivers, usar a solução de problemas do windows e até mexer na bios.O audio no meu monitor funciona venho usado o fone conectado no monitor desde que o problema começou, porém quando conectado na placa mãe a saida de audio não funciona, meu microfone...
  5. Estou tendo problemas com audio no windows 11

    in Windows 10 Software and Apps
    Estou tendo problemas com audio no windows 11: Já tentei reinstalar os drivers, usar a solução de problemas do windows e até mexer na bios.O audio no meu monitor funciona venho usado o fone conectado no monitor desde que o problema começou, porém quando conectado na placa mãe a saida de audio não funciona, meu microfone...
  6. Problemas con realtek audio manager

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Problemas con realtek audio manager: Hola! Soy vicky, tengo un gran problema, hace unos dias llevo rompiendome la cabeza intentando descubrir porque sin importar lo que hiciera, mi pc no detectaba para nada mi microfono y auriculares.como si ni siquiera estuvieran conectados, no aparecen siquiera en los...
  7. Problemas con realtek audio manager

    in Windows 10 Gaming
    Problemas con realtek audio manager: Hola! Soy vicky, tengo un gran problema, hace unos dias llevo rompiendome la cabeza intentando descubrir porque sin importar lo que hiciera, mi pc no detectaba para nada mi microfono y auriculares.como si ni siquiera estuvieran conectados, no aparecen siquiera en los...
  8. Problemas con realtek audio manager

    in Windows 10 Software and Apps
    Problemas con realtek audio manager: Hola! Soy vicky, tengo un gran problema, hace unos dias llevo rompiendome la cabeza intentando descubrir porque sin importar lo que hiciera, mi pc no detectaba para nada mi microfono y auriculares.como si ni siquiera estuvieran conectados, no aparecen siquiera en los...
  9. Problema Driver DOLBY AUDIO per Windows 11 e AMD

    in Windows 10 Gaming
    Problema Driver DOLBY AUDIO per Windows 11 e AMD: Ciao a tutti, ho un portatile Lenovo e di recente ho effettuato l'aggiornamento a Windows 11. Insieme ad esso ho aggiornato anche dei driver audio Dolby e anche AMD, ma da allora non riesco a far funzionare Dolby Audio sul mio PC... "Impossibile accedere ai driver audio...
  10. Problema Driver DOLBY AUDIO per Windows 11 e AMD

    in Windows 10 Software and Apps
    Problema Driver DOLBY AUDIO per Windows 11 e AMD: Ciao a tutti, ho un portatile Lenovo e di recente ho effettuato l'aggiornamento a Windows 11. Insieme ad esso ho aggiornato anche dei driver audio Dolby e anche AMD, ma da allora non riesco a far funzionare Dolby Audio sul mio PC... "Impossibile accedere ai driver audio...