Windows 10: Bestanden titel tekst

Discus and support Bestanden titel tekst in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Kan ik Bestanden titel tekst aanpassen met een kleur of Arcering... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Emiel De Beer, Jul 29, 2019.

  1. Bestanden titel tekst


    Kan ik Bestanden titel tekst aanpassen met een kleur of Arcering

    :)
     
    Emiel De Beer, Jul 29, 2019
    #1
  2. mkhn79 Win User

    tekst messeging on nokia N79

    I got quite a problem with my new Nokia N79.

    when i type a tekst message and make a mistake (f.eks. what have you done today) and i type the "MNO" button 3 times instead of 2, i can't write the right word with the digtionary ofc. but then i can't delete just one letter. either i can exit the whole message,
    or i can delete the whole tekst.

    On all my other phones (nokia and others) i have been able to delete just one letter at the time, but here i can't. Is there any way to change the function of the button right above the "red" button?

    i actually allso wonder if it is possible to get it to show the name / number on the person who write you a message as i could on my nokia 5310 express music ?

    thanks a lot =D

    Message Edited by on 02-Dec-2008 05:19 PM
     
    mkhn79, Jul 29, 2019
    #2
  3. LeWim Win User
    app to bring mail to calender

    hello



    I specify a little bit more:

    • I have a windows 8 Phone.
    • I receive a lot of mails. Now and then a mail results in an appointment.
    • I put appointments in my calender
    • With my BlackBerry I had an app which I could use to transport an e-mail to tasks or to Calender. So making an appointment with the same subject and with the tekst of the mail in the tekst space of the appointment. Like you can do with Outlook itself: slide
      an e-mail to calender, makes an appointment of it.
    This is what I am looking for.
     
    LeWim, Jul 29, 2019
    #3
  4. Kbird Win User

    Bestanden titel tekst

    Change Icons Text Size in Windows 10  


    7 ? wow you must have REALLY good eyes Bestanden titel tekst :) try 11 or 12 ( I use 12 @ 125% Scaling on 1440p)

    Try just the MENU size 1st then the others , MENU should change the Task List size

    At 4K you might want to try the recommended Scaling which I think is 150% too ? then make things SMALLER if needed with A.F. Changer

    M.
     
    Kbird, Jul 29, 2019
    #4
Thema:

Bestanden titel tekst

Loading...
  1. Bestanden titel tekst - Similar Threads - Bestanden titel tekst

  2. hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

    in Windows 10 Gaming
    hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11: als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen...
  3. hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11

    in Windows 10 Software and Apps
    hoe kan ik de totale afspeelduur van meerder video bestanden zien in de verkenner in windows 11: als ik één bestand selecteer zie ik alle details. als ik dit van meerdere videobestanden selecteer krijg ik de melding om één bestand te selecteren om meer informatie op te halen enz...In windows 10 kon je het aantal items en de totale afspeelduur zien.Kan er iemand helpen...
  4. jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst...

    in Windows 10 Gaming
    jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst...: jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst løser en dem problemet for en uvant senior ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-mistet-farverne-p%C3%A5-min-viewsonic/270828c9-9719-4195-8cd9-2f0e5e2f9bb0
  5. jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst...

    in Windows 10 Software and Apps
    jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst...: jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst løser en dem problemet for en uvant senior ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-mistet-farverne-p%C3%A5-min-viewsonic/270828c9-9719-4195-8cd9-2f0e5e2f9bb0
  6. jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst...

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst...: jeg har mistet farverne på min viewsonic 2560x1440. den har 6 knapper bagpå uden tekst løser en dem problemet for en uvant senior ? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jeg-har-mistet-farverne-p%C3%A5-min-viewsonic/270828c9-9719-4195-8cd9-2f0e5e2f9bb0
  7. bestanden delen

    in Windows 10 Network and Sharing
    bestanden delen: Hoe geeft een netwerkbeheerder machtigingen voor een gedeeld station? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/bestanden-delen/3e847be6-734e-48a4-afa4-18ff5819d74b
  8. color theme of start, task bar and titel bar

    in Windows 10 Customization
    color theme of start, task bar and titel bar: how to change color theme of start, task bar and titel bar back to default in windows 10 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/color-theme-of-start-task-bar-and-titel-bar/34e721ce-ef48-4ce1-8532-fa39bf25e7f8
  9. Onedrive storing in bestanden op Lenovo chromebook met Chrome OS

    in Windows 10 Network and Sharing
    Onedrive storing in bestanden op Lenovo chromebook met Chrome OS: Dag mensen, Ik heb onlangs een Lenovo Chroombook gekocht. Via bestanden kan ik naar Onedrive bestanden toe. Helaas werkt de koppeling naar de Onedrive bestanden zelden tot nooit. De Onedrive app heb ik ginstalleerd en die opent hij niet, nooit gelukt! Als ik via chrome en...