Windows 10: blauw scherm

Discus and support blauw scherm in Windows 10 Customization to solve the problem; na het aanmelden op de laptop krijg ik na een paar seconden het blauwe scherm :) waardoor ik niks kan instellen of updaten. hoe kan ik dit... Discussion in 'Windows 10 Customization' started by Sander1_322, Sep 12, 2018.

  1. blauw scherm


    na het aanmelden op de laptop krijg ik na een paar seconden het blauwe scherm blauw scherm :) waardoor ik niks kan instellen of updaten.

    hoe kan ik dit ondervangen?

    op de website van microsoft staan allerlei tips maar daar is dus geen tijd voor :-(

    :)
     
    Sander1_322, Sep 12, 2018
    #1

  2. error code 0X80029c4a

    windows defender staat na update 1709 uitgeschakeld van daar error ox80029c4a

    ga naar settings , windows defender , start daar defender je krijg dan een andere scherm ,

    even zoeken in dit scherm ergens de knop op uit staan

    zet deze op aan ,

    windows vraag dan oke of niet ,zeg oke

    en zie defender is weer werkend
     
    sjaakbruin, Sep 12, 2018
    #2
  3. Jmpi Win User
    Error Code 0x80072742-0x20000 Unable to Reset Windows 10

    beste,

    na een automatische update van Windows10 kreeg ik te pas en te onpas blauwe schermen.

    ik kan het veelvoud van foutmeldingen op die blauwe schermen niet meer bijhouden.

    mijn laptop is heel recent nog net geen jaar oud (een ASUS R752L met een SSD harde schijf)



    de windows versie is een upgrade van de basis versie windows op deze laptop en is nu een

    Windows10Home versie 1511 build 10586.633

    en zoals ik hierboven reeds heb gemeld is er na een automatische update van windows

    het fenomeen van de blauwe schermen ontstaan.

    het gaat zelfs zover dat ik nu ook problemen krijg met "microsoft outlook" waardoor ik

    enkel nog mail kan verzenden, maar niet meer ontvangen.

    na wat te googelen stel ik vast dat dit probleem ook met die blauwe schermen te maken heeft.

    heeft iemand ervaring met dit probleem en indien er een oplossing is, hoor ik het graag.

    dank bij voorbaat.
     
  4. blauw scherm

    How to sync with Mac in OS X 10.7 Lion?

    I have the same problem as above, I work with OS 7 (lion), reinsalled Isync updated the nokia n97 plugin but got still got this message (in dutch): maandag 10 oktober 11 17:55

    [blauw ivoor] Verbinding met de telefoon mislukt.

    Controleer of uw telefoon is ingeschakeld. Zet uw telefoon uit en weer aan als deze fout zich opnieuw voordoet.

    Synchronisatie van apparaat 'blauw ivoor' mislukt, which means failed to connect with the phone etc.

    Please help!!:smileymad:
     
    contrabass---01, Sep 12, 2018
    #4
Thema:

blauw scherm

Loading...
  1. blauw scherm - Similar Threads - blauw scherm

  2. ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    ik heb al van verschillende afzenders deze mail gekregen met het verzoek op de blauwe knop...: Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan:Admin <*** Email address is removed for privacy ***>ma 28-6-2021 10:32 uurAan: UYou have 7 undelivered mail clustered on your cloud due to low email storage capacity detected. awaiting your action...
  3. Windows 10 build 1909 laptop scherm zegt locking en gaat in slaap modus

    in Windows 10 Performance & Maintenance
    Windows 10 build 1909 laptop scherm zegt locking en gaat in slaap modus: Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat mijn laptop een hp pavilion gaming 15-ec0150 als ik bijv aan t gamen ben ineens locking in mijn beeldscherm staat en dan in slaapmodus gaat, dus moet ik mijn laptop uitzetten en opnieuw opstarten. Ik heb al een aantal dingen...
  4. Zwart scherm bij WindowsUpdate

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Zwart scherm bij WindowsUpdate: Laatste maanden, zodra er een update door Windows 10 is gedownload en nog niet geïnstalleerd Bijwerken en beveiliging, wordt mijn PC-scherm zwart precies voordat het aanmeldscherm moet verschijnen. Er is dan geen schijfactiviteit meer. Dus altijd na de 2de dinsdag van de...
  5. Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]: Sinds deze morgen staat bij Microsoft Solitaire Games, het Nederlands omgekeerd op het scherm. Bijvoorbeeld Microsoft staat afgebeeld als tfosorciM… Niet bij bv.Wordament, dit werkt goed. Ligt dit probleem bij Microsoft of bij ons ? En wat te doen ? [Translation-Since this...

Users found this page by searching for:

  1. 0x80072742 - 0x20000