Windows 10: Can't sign in as an administrador

Discus and support Can't sign in as an administrador in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Hello! I'm the only one that uses my computer and yet I can't make changes in my computer, as an administrator. What can I do to change such... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by dancq, Oct 4, 2019.

  1. dancq Win User

    Can't sign in as an administrador


    Hello!

    I'm the only one that uses my computer and yet I can't make changes in my computer, as an administrator.

    What can I do to change such permissions?


    I thank you in advance for your help!

    :)
     
    dancq, Oct 4, 2019
    #1
  2. jmcslob Win User

    2 x SSD Raid 0 - is this right?

    Hey Fits

    Can you list a few helpful hints for T ski ,maybe a step by step how to OR what to look out for*Cool Can't sign in as an administrador :cool:
     
    jmcslob, Oct 4, 2019
    #2
  3. jmcslob Win User
    2 x SSD Raid 0 - is this right?

    T ski b4 your done with this post can you list a step by step fix of what you did, I would appreciate it if you would...Thanks
     
    jmcslob, Oct 4, 2019
    #3
  4. Can't sign in as an administrador

    password sign in

    Hi,

    About your concern with typing the password after being idle, it is actually recommended to activate for security reasons.

    If you wish to disable it, I suggest you to follow the below steps and check if it helps.

    • Go to Settings.
    • Click on Accounts.
    • Click on Sign in options.
    • On the right side, you will see required sign in.
    • Change it to Never.

    Let us know how it goes.

     
    PreciousLeb, Oct 4, 2019
    #4
Thema:

Can't sign in as an administrador

Loading...
  1. Can't sign in as an administrador - Similar Threads - Can't sign administrador

  2. Can't sign in

    in Windows 10 Software and Apps
    Can't sign in: ThinkPad 11e 5thgen. I can power on but at the sign on screen the keyboard is not functioning and will not accept my entry for PIN. I've tried the on screen touch keypad as well. I can't unlock. Nor talk to a human who can help. I purchased this only 7 months ago....
  3. Administrador

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Administrador: Version 10 https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/administrador/73b8ae72-a7d4-4db8-b15a-832714e747a5
  4. Can't sign in

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Can't sign in: I can not sign in to my Microsoft account. Everytime I try to sign in, in settings it prompts me to but then a gray box appears then disappears a second later. I can't access the Microsoft store at all because it loads the sign in then disappears and yes, i can sign in on...
  5. Administrador

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Administrador: Un administrador bloqueo esta aplicación para que no pueda ejecutarse quisiera saber como desbloquearlo https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/administrador/6db4ac08-5348-4914-976d-753ba767a472
  6. Ejecutar sin ser administrador.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Ejecutar sin ser administrador.: Hola! espero que se encuentren bien. Una pregunta existe una manera de instalar algún programa, en mi caso java, sin ser administrador? gracias y espero respuesta pronto....
  7. Permisos de administrador

    in Windows 10 Network and Sharing
    Permisos de administrador: Hola: Después de la actualización de windows 10 he tenido problemas: --> al bajar archivos míos no los puedo renombrar, me dice que requiero permisos de administrador --> al querer moverlos de lugar una carpeta o hacer carpetas no me lo permite...
  8. Cambio de Administrador

    in Microsoft Windows 10 Store
    Cambio de Administrador: Hola Disculpen tengo una duda, cuando estaba en la casa de un amigo iniciamos mi sesión de xbox en windows 10 para poder jugar pero a partir de ese día me volví administrador de su PC y ahora si hago un cambio con mi PC le afecta a la suya, He intentado quitar la PC de mi...
  9. Secuestro de privilegios de administrador

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Secuestro de privilegios de administrador: Buen dia, Tenemos una computadora con Windows 10 que de repente se quedo sin privilegios de administrador en todas sus cuentas del grupo de administradores, incluyendo el usuario administrador. Que podemos hacer para recuperar esos privilegios. No podemos ejecutar nada...
  10. No me Permite ejecutar como administrador

    in Windows 10 Customization
    No me Permite ejecutar como administrador: Saludos, Tengo un problema cuando intento entrar a algunas carpetas y otros documentos, me sale la ventanilla para preguntar ejecutar como administrador, le coloco que si (puesto que mi cuenta es de administrador), me pide mi pin o mi contraseña y la escribo correctamente,...