Windows 10: cortana werkt niet

Discus and support cortana werkt niet in Cortana to solve the problem; "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt... Discussion in 'Cortana' started by masonalex2121, Dec 3, 2020.

  1. cortana werkt niet


    "de office 365-medewerkers met uw mailbox worden gehost op een niet-ondersteunde locatie, probeer in te loggen met uw persoonlijke account" verschijnt wanneer ik probeer in te loggen in cortana. Het werkt als ik inlog met een ander account! Wat moet ik doen?

    :)
     
    masonalex2121, Dec 3, 2020
    #1

  2. camera werkt niet

    Ik heb het over Skype.

    Mijn camera werkt niet in Skype.

    Ik kan het icoontje niet activeren.
     
    Ton Selten, Dec 3, 2020
    #2
  3. camera werkt niet

    Mijn camera werkt niet.

    Ik kan het icoontje niet activeren (niet met linker en niet met rechter muisklik)
     
    Ton Selten, Dec 3, 2020
    #3
  4. cortana werkt niet

    DraadlozeXbox 360 werkt niet/verliest verbinding in windows 1o

    Sinds ik heb geupdate naar windows 10 werkt mijn draadloze Xbox 360 controller niet meer.

    Alles al geprobeerd in de zin van alle usb poorten op mijn laptop, installatie verwijderen en opnieuw installeren enz.

    Krijg de draadloze hub wel geinstalleerd alleen als ik dan de controller wil verbinden zie je hem een paar seconden verschijnen en dan verdwijnt hij weer en geeft xbox de melding connection lost
     
    wilcovan Ockenburg, Dec 3, 2020
    #4
Thema:

cortana werkt niet

Loading...
  1. cortana werkt niet - Similar Threads - cortana werkt niet

  2. windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon

    in Windows 10 Gaming
    windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon: windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon. gaat vaak fout en pc valt soms helemaal uit https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-mediaplayer-werkt-niet-goed-wil/3e210098-be65-4fb2-9b0e-e308796bcb0a
  3. windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon

    in Windows 10 Software and Apps
    windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon: windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon. gaat vaak fout en pc valt soms helemaal uit https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-mediaplayer-werkt-niet-goed-wil/3e210098-be65-4fb2-9b0e-e308796bcb0a
  4. windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon: windows mediaplayer werkt niet goed. wil muziekbestanden synchroniseren naar telefoon. gaat vaak fout en pc valt soms helemaal uit https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/windows-mediaplayer-werkt-niet-goed-wil/3e210098-be65-4fb2-9b0e-e308796bcb0a
  5. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  6. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

    in Windows 10 Gaming
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  7. nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965

    in Windows 10 Software and Apps
    nieuwe map werkt niet meer : gebruik windows 10 home, build 19045.2965: Via verkenner kan ik geen nieuwe map aanmaken Ook niet als ik een nieuw bestand wil wegschrijven in een nieuwe map, kan ik geen nieuwe map aanmaken????...
  8. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Gaming
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  9. windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...

    in Windows 10 Software and Apps
    windows microstore werkt niet meer.Ik kan het niet meer openen.Windows 11 al tweemaal...: Mevrouw,Mijnheer,Ik heb WINDOWS 11.Ik kan echter Microsoft Store niet meer openen.De Microsoft Store app staat nog wel in mijn systeem maar heeft geen inhoud.Ook ms recourseAppFr... werkt niet meer.Hoe krijg ik dit opgelost ? Al verschillende keren contact opgenomen met...
  10. Windows Update werkt niet meer

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows Update werkt niet meer: Beste, Sinds 04/04/2019 sta ik op build 10.0.18356.1 Sindsdien krijg ik geen nieuwe updates meer binnen. Instellingen>Bijwerken en Beveiliging>Windows Update geeft het blank screen zoals hieronder, waarbij eindeloos maar vruchteloos naar mogelijke updates wordt gezocht....