Windows 10: De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

Discus and support De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand... in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Ik krijg sinds deze week, na hieronder afgedrukte updates de melding: de machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Jan Jaap Karsten, Feb 29, 2024.

  1. De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...


    Ik krijg sinds deze week, na hieronder afgedrukte updates de melding: de machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand weer te geven. Naast bovengenoemde updates is ook recent servicing stack 10.0.19041.3989 geïnstalleerd.Ik synchroniseer een aantal mappen via OneDrive met zowel twee verschillende Macs alsook een Windows pc. Het gaat mappen om van mijn eigen organisatie en mappen van een externe organisatie waar ik volledige rechten voor heb gekregen. De mappen en bestanden van mijn eigen organisatie zijn via Windows prima te bereiken en te bewerken

    :)
     
    Jan Jaap Karsten, Feb 29, 2024
    #1
  2. Boske 46 Win User

    "Fout machtiging voor dit bestand"

    Bij opslaan van een bewerkt document krijg ik steeds "Fout machtiging voor dit bestand". Hoe dit oplossen?
     
    Boske 46, Feb 29, 2024
    #2
  3. "Fout machtiging voor dit bestand"

    We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

    Hi Boske,

    Ik ben Sumit, een onafhankelijke adviseur en een 2-jarige Windows Insider MVP hier om te helpen.

    Waar probeert u het bestand op te slaan? Map documenten?
     
    Sumit (Independent Advisor), Feb 29, 2024
    #3
  4. Boske 46 Win User

    De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

    "Fout machtiging voor dit bestand"

    Als ik een bestaand document bewerk en terug opslaag krijg ik de foutmelding

    kan dit wel opslaan maar onder andere naam
     
    Boske 46, Feb 29, 2024
    #4
Thema:

De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

Loading...
  1. De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand... - Similar Threads - machtigingen voor dit

  2. De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

    in Windows 10 Network and Sharing
    De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...: Ik krijg sinds deze week, na hieronder afgedrukte updates de melding: de machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand weer te geven. Naast bovengenoemde updates is ook recent servicing stack 10.0.19041.3989 geïnstalleerd.Ik...
  3. De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

    in Windows 10 Gaming
    De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...: Ik krijg sinds deze week, na hieronder afgedrukte updates de melding: de machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand weer te geven. Naast bovengenoemde updates is ook recent servicing stack 10.0.19041.3989 geïnstalleerd.Ik...
  4. Hvec codec bestand

    in Windows 10 Gaming
    Hvec codec bestand: Voor het afspelen van opnames van mijn dashcam moet ik een HVEC codec bestand downloaden. Via Microsoft lukt dat steeds niet omdat ze de betaling via Ideal niet kunnen verwerken.Weet iemand een andere praktische oplossing?De oplossingen de Microsoft zelf aandraagt werken...
  5. Hvec codec bestand

    in Windows 10 Software and Apps
    Hvec codec bestand: Voor het afspelen van opnames van mijn dashcam moet ik een HVEC codec bestand downloaden. Via Microsoft lukt dat steeds niet omdat ze de betaling via Ideal niet kunnen verwerken.Weet iemand een andere praktische oplossing?De oplossingen de Microsoft zelf aandraagt werken...
  6. Hvec codec bestand

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hvec codec bestand: Voor het afspelen van opnames van mijn dashcam moet ik een HVEC codec bestand downloaden. Via Microsoft lukt dat steeds niet omdat ze de betaling via Ideal niet kunnen verwerken.Weet iemand een andere praktische oplossing?De oplossingen de Microsoft zelf aandraagt werken...
  7. wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...

    in Windows 10 Gaming
    wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?...
  8. wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...

    in Windows 10 Software and Apps
    wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit...: wat is fout80070032 ?ik krijg een groot bestand niet meer naar mijn computer gedownload uit onedrive?onedrive kost mij veel transfer !! 80Gb ! op 1 dag !!onedrive werktr van geen meterhoe schakel ik onedrive uit en download ik eerst alles?...
  9. Quick Assist genereert geen codes meer

    in Windows 10 Customization
    Quick Assist genereert geen codes meer: Voor mijn werk gebruik ik momenteel de hele dag door Quick Assist. Vanmorgen werkte het nog prima. Ineens kan ik vanaf 10.30 geen codes meer genereren om met mee te kijken op computers van derden.... hij lijkt dan even wat te proberen maar komt na enige seconden met de...
  10. "Fout machtiging voor dit bestand"

    in Windows 10 Network and Sharing
    "Fout machtiging voor dit bestand": Bij opslaan van een bewerkt document krijg ik steeds "Fout machtiging voor dit bestand". Hoe dit oplossen? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/fout-machtiging-voor-dit-bestand/fd45bc85-62b6-4f49-8c6d-38e108631a80"