Windows 10: De service user profile service verhindert het aanmelden, gebruikersprofiel kan niet worden...

Discus and support De service user profile service verhindert het aanmelden, gebruikersprofiel kan niet worden... in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hoi, Ik heb mijn laptop willen resetten zodat ik hem aan iemand anders kon geven. Nu kan ik niet meer inloggen op de laptop en krijg ik steeds de... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by BarbaradG777, Dec 14, 2024.

1. De service user profile service verhindert het aanmelden, gebruikersprofiel kan niet worden...

Hoi, Ik heb mijn laptop willen resetten zodat ik hem aan iemand anders kon geven. Nu kan ik niet meer inloggen op de laptop en krijg ik steeds de melding "De service user profile service verhindert het aanmelden, gebruikersprofiel kan niet worden geladen". Ik heb werkelijk al alles geprobeerd, ook fabrieksinstellingen terugzetten en terugzetten naar vorige versie, maar niks werkt. Wie weet de oplossing?Groetjes, Barbara

:)

BarbaradG777, Dec 14, 2024

2. de service profsvc verhindert het aanmelden

Ik heb mijn desktop met windows 10 er nog op terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik hem over kom dragen aan een vriend van mijn. Echter als ik nu probeer om de computer op te starten krijg ik mijn oude profiel te zien na dat ik de onderstaande melding heb weg geklikt.

"de service profsvc verhindert het aanmelden"

Kan iemand mij helpen? Ik kan dus helemaal niet bij een bureaublad komen.

MaxIetswaard, Dec 14, 2024
  3. DaveM121 Win User
    de service profsvc verhindert het aanmelden

We gebruiken een vertaaldienst om onze gebruikers te helpen. Vergeef ons eventuele grammaticale fouten alstublieft.

Hoi MaxIetswaard,

Ja, u kunt het verborgen beheerdersaccount inschakelen, als u dat met succes kunt doen, kunt u opstarten in dat account, een nieuw leeg gebruikersprofiel maken, niet gekoppeld aan een Microsoft-account en vervolgens het oude corrupte account verwijderen.

DaveM121, Dec 14, 2024
  4. De service user profile service verhindert het aanmelden, gebruikersprofiel kan niet worden...

Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.

Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?

Dit is de foutmelding bij het aanmelden:

Iris Bosshardt, Dec 14, 2024
Thema:

De service user profile service verhindert het aanmelden, gebruikersprofiel kan niet worden...

Loading...
  1. De service user profile service verhindert het aanmelden, gebruikersprofiel kan niet worden... - Similar Threads - service user profile

2. account kan niet gesynchroniseerd worden

in Windows 10 Gaming
    account kan niet gesynchroniseerd worden: ik moet telkens mijn wachtwoord resetten en mijn MS account kan niet synchroniseren https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/account-kan-niet-gesynchroniseerd-worden/e8e39c12-9497-4a3a-a4ba-1ae2c84a0d99
  3. account kan niet gesynchroniseerd worden

in Windows 10 Software and Apps
    account kan niet gesynchroniseerd worden: ik moet telkens mijn wachtwoord resetten en mijn MS account kan niet synchroniseren https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/account-kan-niet-gesynchroniseerd-worden/e8e39c12-9497-4a3a-a4ba-1ae2c84a0d99
  4. De service user profiel service verhindert het aanmelden

De service user profiel service verhindert het aanmelden: Hoi ik zit hier nu al een paar dagen mee te sukkelen en ik heb bijna alles al geprobeerd ik heb geprobeerd om heel mijn computer te resetten Windows opnieuw te installeren ik heb geprobeerd om in safe modus te geraken en daar gaat hij ook niet in a.u.b. help mij...
  5. De service user profiel service verhindert het aanmelden

in Windows 10 Customization
    De service user profiel service verhindert het aanmelden: Hoi ik zit hier nu al een paar dagen mee te sukkelen en ik heb bijna alles al geprobeerd ik heb geprobeerd om heel mijn computer te resetten Windows opnieuw te installeren ik heb geprobeerd om in safe modus te geraken en daar gaat hij ook niet in a.u.b. help mij...
  6. De service user profiel service verhindert het aanmelden

in Windows 10 Gaming
  7. Nieuwe laptop kan me niet aanmelden

Nieuwe laptop kan me niet aanmelden: Ik heb vandaag een nieuwe laptop gekocht. Nu krijg ik steeds dezelfde foutmelding bij het inloggen.Ook kan ik niets downloaden en mag ik alleen apps uit de store downloaden, maar ik wil dus andere apps installeren. Hoe krijg ik de beveiliging er af?Dit is de foutmelding bij...
  8. de service profsvc verhindert het aanmelden

in Windows 10 Customization
    de service profsvc verhindert het aanmelden: Ik heb mijn desktop met windows 10 er nog op terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik hem over kom dragen aan een vriend van mijn. Echter als ik nu probeer om de computer op te starten krijg ik mijn oude profiel te zien na dat ik de onderstaande melding heb weg...
  9. de service profsvc verhindert het aanmelden

in Windows 10 Gaming
    de service profsvc verhindert het aanmelden: Ik heb mijn desktop met windows 10 er nog op terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik hem over kom dragen aan een vriend van mijn. Echter als ik nu probeer om de computer op te starten krijg ik mijn oude profiel te zien na dat ik de onderstaande melding heb weg...
  10. de service profsvc verhindert het aanmelden