Windows 10: Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).

Discus and support Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler). in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hej har købt ny gamer pc. Men den kan ikke afspille lyd. Jeg har sat HDMI stikket i, men den siger stadig væk at HDMI højtalerne ikke er tilsluttet,... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by LucasOvergaard Larsen, Dec 16, 2018.

  1. Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).


    Hej har købt ny gamer pc. Men den kan ikke afspille lyd. Jeg har sat HDMI stikket i, men den siger stadig væk at HDMI højtalerne ikke er tilsluttet, hvad gør jeg?

    :)
     
    LucasOvergaard Larsen, Dec 16, 2018
    #1

  2. feilmelding Oxc1900, får ikke instalert oppdateringen

    feilmelding Oxc1900, får ikke instalert oppdateringen
     
    Johannes_252, Dec 16, 2018
    #2
  3. hhmcsv Win User
    PC suite - no internet!

    Yes, all those settings have been checked and double checked by cell phone provider and Nokia support, and again, the internet connection can be made using the BT software bypassing the PC-suite function. So that indicates, that the fault is in PC-suite.

    The error message coming from PC-Suite is:

    "Det var ikke muligt at oprette forbindelse til netværket! One Touch Access kunne ikke oprette forbindelse til den valgte enhed." (in Danish), translated into english is something like:

    "It was not possible to connect to the network! One Touch Access could not establish connection to the chosen unit"
     
    hhmcsv, Dec 16, 2018
    #3
  4. Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).

    Min Windows Phone vil ikke længere kendes ved min Microsoft-konto

    Jeg har i lang tid haft OK adgang til min Microsoft-konto fra min Nokia Lumia 920 med Windows Phone. For nylig ændrede jeg mit primære alias til en ikke-Microsoft-adresse, men beholdt min hotmail-adresse som andet alias. Det skaber
    ingen problemer, når jeg benytter min PC, men på min Lumia kan jeg ikke længere få adgang. Den meddeler mig, at "Adgangskoden til Hotmail er forkert".



    Men adgangskoden er IKKE forkert, for den virker fint fra enhver PC.



    Jeg kan se, at min Lumia bruger min oprindelige hotmail-adresse som kontobetegnelse, men da jeg jo stadig har den adresse som et alias, burde det vel ikke skabe problemer. Og for at slå hovedet på sømmet - jeg har prøvet at indstille
    en anden splinterny Lumia 920 til at benytte min konto med det nye primære alias. Med samme nedslående resultat, at adgangskoden er forkert.



    Så mit spørgsmål er: hvordan får jeg igen adgang til min Microsoft-konto fra Windows Phone?
     
    TorbenDahl, Dec 16, 2018
    #4
Thema:

Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler).

Loading...
  1. Ekstern enhed ikke tilsluttet. (højtaler). - Similar Threads - Ekstern enhed ikke

  2. Får ikke lydenhten til å virke

    in Windows 10 Gaming
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  3. Får ikke lydenhten til å virke

    in Windows 10 Software and Apps
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  4. Får ikke lydenhten til å virke

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Får ikke lydenhten til å virke: Får opp at ingen lydutenhet er innstalert!!!!! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/f%C3%A5r-ikke-lydenhten-til-%C3%A5-virke/8d04cc8f-2058-499e-a2b7-5cb6c6e75610
  5. Backup windows 10 pro - there is no " + " sign to add an eksternal harddrive. Any...

    in Windows 10 Software and Apps
    Backup windows 10 pro - there is no " + " sign to add an eksternal harddrive. Any...: Backup windows 10 pro - there is no " + " sign to add an eksternal harddrive. Any suggstions please. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/backup-windows-10-pro-there-is-no-sign-to-add-an/b99a0232-8e23-4d73-8b5b-e7acc948c156
  6. Genstart virker ikke.

    in Windows 10 Software and Apps
    Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  7. Genstart virker ikke.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  8. Genstart virker ikke.

    in Windows 10 Gaming
    Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  9. start menu virker ikke

    in Windows 10 Customization
    start menu virker ikke: Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding Programmet kan ikke starte...
  10. min mikrofon virker ikke !!!

    in Windows 10 Software and Apps
    min mikrofon virker ikke !!!: Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp !! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-mikrofon-virker-ikke/978af00f-bf7f-441a-b271-44f56c705e01