Windows 10: Et program vil ikke starte op
Discus and support Et program vil ikke starte op in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Efter at ha kørt funktionen "frigør plads" har jeg et program der ikke vil starte op mere. Ideer til hvad det skyldes, og hvordan det kan løses?... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by Kjepau, Jan 10, 2025.
Thema:
Et program vil ikke starte op
Loading...
-
Et program vil ikke starte op - Similar Threads - program vil ikke
-
ETS 2 don`t start up
in Windows 10 GamingETS 2 don`t start up: I build a new PC and want to play euro truck simulator 2. When i start game it show studio logo animation and closing with this error in event viewer: Faulting application name: eurotrucks2.exe, version: 1.52.0.3, time stamp: 0x67127c25Faulting module name: KERNELBASE.dll,... -
ETS 2 don`t start up
in Windows 10 Software and AppsETS 2 don`t start up: I build a new PC and want to play euro truck simulator 2. When i start game it show studio logo animation and closing with this error in event viewer: Faulting application name: eurotrucks2.exe, version: 1.52.0.3, time stamp: 0x67127c25Faulting module name: KERNELBASE.dll,... -
Genstart virker ikke.
in Windows 10 Software and AppsGenstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter... -
Genstart virker ikke.
in Windows 10 Installation and UpgradeGenstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter... -
Genstart virker ikke.
in Windows 10 GamingGenstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter... -
Start OR NOT... An Op-Ed.
in Windows 10 GamingStart OR NOT... An Op-Ed.: Certainly, the following is expressing personal thoughts:Start is both over-rated AND unnecessary. Although, the Win logo Rt Clk menu Win+X & more is a terrific thingOne constantly has the Jumplists, which, also, offers Pinned and Recent items, at one's fingertips via the... -
Start OR NOT... An Op-Ed.
in Windows 10 Software and AppsStart OR NOT... An Op-Ed.: Certainly, the following is expressing personal thoughts:Start is both over-rated AND unnecessary. Although, the Win logo Rt Clk menu Win+X & more is a terrific thingOne constantly has the Jumplists, which, also, offers Pinned and Recent items, at one's fingertips via the... -
start menu virker ikke
in Windows 10 Customizationstart menu virker ikke: Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding Programmet kan ikke starte... -
min mikrofon virker ikke !!!
in Windows 10 Software and Appsmin mikrofon virker ikke !!!: Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp !! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-mikrofon-virker-ikke/978af00f-bf7f-441a-b271-44f56c705e01