Windows 10: Et program vil ikke starte op

Discus and support Et program vil ikke starte op in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Efter at ha kørt funktionen "frigør plads" har jeg et program der ikke vil starte op mere. Ideer til hvad det skyldes, og hvordan det kan løses?... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by Kjepau, Jan 10, 2025.

1. Kjepau Win User

Et program vil ikke starte op

Efter at ha kørt funktionen "frigør plads" har jeg et program der ikke vil starte op mere. Ideer til hvad det skyldes, og hvordan det kan løses?

:)

Kjepau, Jan 10, 2025
  2. muruganT Win User

start menu virker ikke

Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding

Programmet kan ikke starte fordi AppVlsSubsystems32.dll mangler på datamaskinen. prøv å installereprogrammet på nytt for å rette opp dette problemet .

, kan dere hjelpe meg å løse denne problem ??

Jeg får heller ikke oppdatere eller installere windows på nytt .

mvh : Murugan

muruganT, Jan 10, 2025
  3. start menu virker ikke

Takk for at du oppgir flere detaljer om problemet. Du trenger kanskje .NET Framework 3.5 for å kjøre en app i Windows 10, Windows 8.1 og Windows 8.

Vennligst gjør følgende

Metode 1: Aktivere .NET Framework 3.5 i Kontrollpanel

Du kan aktivere .NET Framework 3.5 via Windows Kontrollpanel. Dette alternativet krever en Internett-tilkobling.

Trykk Windows-tasten Skjermbilde av Windows-tasten logo. på tastaturet, skriv inn "Windows-funksjoner", og trykk Enter. Dialogboksen Aktiver eller deaktiver Windows-funksjoner vises.

Merk av for .NET Framework 3.5 (inkluderer .NET 2.0 og 3.0), velg OK og start datamaskinen på nytt hvis du blir bedt om det.

Du trenger ikke å velge de underordnede elementene for Windows Communication Foundation (WCF) HTTP-aktivering og Windows Communication Foundation (WCF) ikke-HTTP-aktivering med mindre du er utvikler eller serveradministrator som krever denne funksjonaliteten.

Metode 2:

Hvis du ikke kan aktivere den fra kontrollpanelet. Du kan installere .NET Framework frakoblet, fra installasjonsmediet for Windows 10.

Sett inn CDen eller koble til USB-en hvis du bruker USB til installasjon.

Åpne den forhøyede ledeteksten ved å skrive cmd i Start-menyen, høyreklikk velg Kjør som administrator.

Kopier lim inn i ledeteksten.

Dism /online /enable-feature /featurename:NetFX3 /All /SourceEt program vil ikke starte op :D:\sources\sxs /LimitAccess

Merk: Kilde: D: \ betyr i mitt tilfelle Windows 8 USB Setup er på stasjon D: \.

Endre den til gjeldende stasjonsbokstav du installerer Windows fra USB eller CD.

Installasjonen vil ta noen minutter å fullføre.

Vent til operasjonsmeldingen er fullført, og lukk deretter kommandovinduet.

Start datamaskinen på nytt og kontroller om du får den samme feilmeldingen.

Hold meg oppdatert. takk.

JocelynYbanez, Jan 10, 2025
  4. RodLovely Win User

Start OR NOT... An Op-Ed.

Guess we're all entitled to our opinions. In my opinion a properly configured Start menu (as found in W10 or even W7) can save a lot of time over searching for an app or folder as suggested in this "op-ed". What is this "op-ed" trying to say with those screen shots of all those icons? They look like a visual overload to me

RodLovely, Jan 10, 2025
Thema:

Loading...
  1. Et program vil ikke starte op - Similar Threads - program vil ikke

2. ETS 2 don`t start up

in Windows 10 Gaming
    ETS 2 don`t start up: I build a new PC and want to play euro truck simulator 2. When i start game it show studio logo animation and closing with this error in event viewer: Faulting application name: eurotrucks2.exe, version: 1.52.0.3, time stamp: 0x67127c25Faulting module name: KERNELBASE.dll,...
  3. ETS 2 don`t start up

in Windows 10 Software and Apps
    ETS 2 don`t start up: I build a new PC and want to play euro truck simulator 2. When i start game it show studio logo animation and closing with this error in event viewer: Faulting application name: eurotrucks2.exe, version: 1.52.0.3, time stamp: 0x67127c25Faulting module name: KERNELBASE.dll,...
  4. Genstart virker ikke.

Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  5. Genstart virker ikke.

in Windows 10 Installation and Upgrade
    Genstart virker ikke.: Jeg prøver lige nu at opdatere windows men får fejlkoden x80080005 hver gang jeg prøver, har prøvet at køre fejlfindingsværktøjet men den siger bare jeg skal genstarte. Men den løser intet når jeg genstarter...
  6. Genstart virker ikke.

in Windows 10 Gaming
  7. Start OR NOT... An Op-Ed.

in Windows 10 Gaming
    Start OR NOT... An Op-Ed.: Certainly, the following is expressing personal thoughts:Start is both over-rated AND unnecessary. Although, the Win logo Rt Clk menu Win+X & more is a terrific thingOne constantly has the Jumplists, which, also, offers Pinned and Recent items, at one's fingertips via the...
  8. Start OR NOT... An Op-Ed.

Start OR NOT... An Op-Ed.: Certainly, the following is expressing personal thoughts:Start is both over-rated AND unnecessary. Although, the Win logo Rt Clk menu Win+X & more is a terrific thingOne constantly has the Jumplists, which, also, offers Pinned and Recent items, at one's fingertips via the...
  9. start menu virker ikke

in Windows 10 Customization
    start menu virker ikke: Hei, jeg har en Acer Axpire XC-230 med windows 10, jeg har hatt problem med å logge inn med microsoft konto og jeg hadde endret passort og klærte å logge inn, men det kommer ikke start menu, jeg prøver å restarte så kommer denne feilmelding Programmet kan ikke starte...
  10. min mikrofon virker ikke !!!

min mikrofon virker ikke !!!: Are there anyone who can help me and fix the microphone on my laptop. ? I have even deleted it from the process line, is it possible for repair? Hjælp !! https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/min-mikrofon-virker-ikke/978af00f-bf7f-441a-b271-44f56c705e01