Windows 10: Evento 41, Kernel Power
Discus and support Evento 41, Kernel Power in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; Buenos dias, en las últimas horas mi Laptop Lenovo Ideapad P500 ha sufrido varios pantallazos de la muerte. El visor de eventos de Windows me reporta.... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by Yoander Napoles, Nov 3, 2024.
Thema:
Evento 41, Kernel Power
Loading...
-
Evento 41, Kernel Power - Similar Threads - Evento Kernel Power
-
Evento 41, Kernel Power
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingEvento 41, Kernel Power: Buenos dias, en las últimas horas mi Laptop Lenovo Ideapad P500 ha sufrido varios pantallazos de la muerte. El visor de eventos de Windows me reporta. Se agradece cualquier ayuda para identificar el error. Saludos cordialesNombre de registro:System Origen: Id. del evento:41... -
Evento 41, Kernel Power
in Windows 10 GamingEvento 41, Kernel Power: Buenos dias, en las últimas horas mi Laptop Lenovo Ideapad P500 ha sufrido varios pantallazos de la muerte. El visor de eventos de Windows me reporta. Se agradece cualquier ayuda para identificar el error. Saludos cordialesNombre de registro:System Origen: Id. del evento:41... -
Evento 41, kernel-power
in Windows 10 Software and AppsEvento 41, kernel-power: Boa noite ! Venho pedir ajuda humildemente , pois não tive este problema e do nada começou a dar isto , faz 15 dias que estou com este problema e tudo que venho pesquisando e tentando fazer não adianta , limpei o pc , atualizei a bios , verifiquei os HD , processador ,... -
Evento 41, kernel-power
in Windows 10 GamingEvento 41, kernel-power: Boa noite ! Venho pedir ajuda humildemente , pois não tive este problema e do nada começou a dar isto , faz 15 dias que estou com este problema e tudo que venho pesquisando e tentando fazer não adianta , limpei o pc , atualizei a bios , verifiquei os HD , processador ,... -
Evento 41, kernel-power
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingEvento 41, kernel-power: Boa noite ! Venho pedir ajuda humildemente , pois não tive este problema e do nada começou a dar isto , faz 15 dias que estou com este problema e tudo que venho pesquisando e tentando fazer não adianta , limpei o pc , atualizei a bios , verifiquei os HD , processador ,... -
Kernel-Power 41
in Windows 10 GamingKernel-Power 41: Hello, I had a one-time issue which troubled me somehow because I bought a system about which I diagnosed everything and couldn't find any problems at first. I'm using Win10 pro x64 and here's my pc specs;Gigabyte B560M H motherboardGigabyte Aorus rtx 3060 eliteIntel... -
Kernel Power 41
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingKernel Power 41: Hi guys, My PC randomly goes black and reboots, no BSOD. Fresh copy of Windows but same issues. I have the latest drivers and no overclocking, also no dump files created... This doesnt happen when im in Safe mode V2 DESKTOP-NAS7HQJ-(2021-02-28_23-08-02).zip - Google Drive... -
Kernel Power 41
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingKernel Power 41: - Hi, i have now experienced a blue screen twice and have no idea how to read these infos. It appears that i might be lacking the power supply for my Pc, but it is supposed to be a 500 watt and I don't see with my specs why i would crash. Can anybody help out?. <Event... -
Kernel-Power, Id. do evento: 41 - restarting while watching online
in Windows 10 BSOD Crashes and DebuggingKernel-Power, Id. do evento: 41 - restarting while watching online: Nome do Log: System Fonte: Microsoft-Windows-Kernel-Power Data: 25/05/2019 21:38:46 Identificação do Evento:41 Categoria da Tarefa:(63) Nível: Nível Crítico Palavras-chave:(70368744177664),(2) Usuário: SISTEMA Computador: DESKTOP-8CNS7IF...