Windows 10: "Fout machtiging voor dit bestand"

Discus and support "Fout machtiging voor dit bestand" in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Bij opslaan van een bewerkt document krijg ik steeds "Fout machtiging voor dit bestand". Hoe dit oplossen?... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Boske 46, Jul 30, 2019.

  1. Boske 46 Win User

    "Fout machtiging voor dit bestand"


    Bij opslaan van een bewerkt document krijg ik steeds "Fout machtiging voor dit bestand". Hoe dit oplossen?

    :)
     
    Boske 46, Jul 30, 2019
    #1

  2. Getting Error code 0x80248007 when using Windows Updates

    In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\Documents. Fout: (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))

    In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\Pictures. Fout: (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002))

    Krijg nog steeds dezelfde waarschuwing. Niemand een idee hoe dit op te lossen?
     
    Paula Canton, Jul 30, 2019
    #2
  3. windows 10 upgrade fails getting error code which is 0x80004005

    i'll give it another try with disabling the background processes.

    already some answers :

    • Which Operating system is currently installed in your computer? ==> windows 8.1

    • What is the make and model no of the computer? HP pavilion

    • What is the complete error message do you receive? "Er is iets misgegaan neem contact op met microsoft ondersteuning voor hulp bij deze fout. Dit is de foutcode 0x80004005."

    • Have you installed any third party antivirus software in your computer? avg (but was temporarily disabled)

    • Are you Upgrading to Windows 10 through the windows update or Window 10 ISO? through windows update
    on method 1: I have no external devices connect to the laptop

    method 2.

    i've disabled all services,

    rebooted,

    stopped avg,

    ran dism,

    execute script of DOS Script to Reset Windows Update Agent

    ran sfc /scannow (no errors found) again

    then upgraded again, but result is that same.

    i have again the error 0x80004005 with message: "Er is iets misgegaan neem contact op met microsoft ondersteuning voor hulp bij deze fout. Dit is de foutcode 0x80004005."
     
    LucTemmerman62, Jul 30, 2019
    #3
  4. Pawelaziz Win User

    "Fout machtiging voor dit bestand"

    m3u bestand

    Kan ik een m3u bestand afspelen op een widnows phone 8?
     
    Pawelaziz, Jul 30, 2019
    #4
Thema:

"Fout machtiging voor dit bestand"

Loading...
  1. "Fout machtiging voor dit bestand" - Similar Threads - Fout machtiging voor

  2. De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

    in Windows 10 Network and Sharing
    De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...: Ik krijg sinds deze week, na hieronder afgedrukte updates de melding: de machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand weer te geven. Naast bovengenoemde updates is ook recent servicing stack 10.0.19041.3989 geïnstalleerd.Ik...
  3. De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

    in Windows 10 Gaming
    De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...: Ik krijg sinds deze week, na hieronder afgedrukte updates de melding: de machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand weer te geven. Naast bovengenoemde updates is ook recent servicing stack 10.0.19041.3989 geïnstalleerd.Ik...
  4. De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...

    in Windows 10 Software and Apps
    De machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand...: Ik krijg sinds deze week, na hieronder afgedrukte updates de melding: de machtigingen voor dit bestand zijn bijgewerkt en u hebt geen rechten meer om dit bestand weer te geven. Naast bovengenoemde updates is ook recent servicing stack 10.0.19041.3989 geïnstalleerd.Ik...
  5. Hvec codec bestand

    in Windows 10 Gaming
    Hvec codec bestand: Voor het afspelen van opnames van mijn dashcam moet ik een HVEC codec bestand downloaden. Via Microsoft lukt dat steeds niet omdat ze de betaling via Ideal niet kunnen verwerken.Weet iemand een andere praktische oplossing?De oplossingen de Microsoft zelf aandraagt werken...
  6. Hvec codec bestand

    in Windows 10 Software and Apps
    Hvec codec bestand: Voor het afspelen van opnames van mijn dashcam moet ik een HVEC codec bestand downloaden. Via Microsoft lukt dat steeds niet omdat ze de betaling via Ideal niet kunnen verwerken.Weet iemand een andere praktische oplossing?De oplossingen de Microsoft zelf aandraagt werken...
  7. Hvec codec bestand

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hvec codec bestand: Voor het afspelen van opnames van mijn dashcam moet ik een HVEC codec bestand downloaden. Via Microsoft lukt dat steeds niet omdat ze de betaling via Ideal niet kunnen verwerken.Weet iemand een andere praktische oplossing?De oplossingen de Microsoft zelf aandraagt werken...
  8. Onderwerp: Beveiligingswaarschuwing voor Microsoft-account

    in Windows 10 Software and Apps
    Onderwerp: Beveiligingswaarschuwing voor Microsoft-account: Zijn e-mails Van: Microsoft-accountteam <*** Email address is removed for privacy ***> betrouwbaar?Er wordt een bericht ontvangen dat zegt:"...Microsoft-accountBeveiligingswaarschuwingIemand anders heeft mogelijk toegang tot het Microsoft-account ***@provider.com voorbeeld....
  9. Onderwerp: Beveiligingswaarschuwing voor Microsoft-account

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Onderwerp: Beveiligingswaarschuwing voor Microsoft-account: Zijn e-mails Van: Microsoft-accountteam <*** Email address is removed for privacy ***> betrouwbaar?Er wordt een bericht ontvangen dat zegt:"...Microsoft-accountBeveiligingswaarschuwingIemand anders heeft mogelijk toegang tot het Microsoft-account ***@provider.com voorbeeld....
  10. KB4535680: Beveiligingsupdate voor Windows 10 Version 1909 voor x64-systemen - fout 0x800f0922

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    KB4535680: Beveiligingsupdate voor Windows 10 Version 1909 voor x64-systemen - fout 0x800f0922: Got this message: KB4535680: Beveiligingsupdate voor Windows 10 Version 1909 voor x64-systemen - fout 0x800f0922. After the download on Windows Update &/or Windows Update Catalogue the update will not complete?! I've tried all options/methods for fixing Windows 10 update...