Windows 10: foutmelding bij installeren ESU programma

Discus and support foutmelding bij installeren ESU programma in Windows 10 Drivers and Hardware to solve the problem; Ik probeer de ESU software 5.01 opnieuw te installeren maar ik krijg steeds onderstaande fout melding. Het is software om decoders van modelspoor te... Discussion in 'Windows 10 Drivers and Hardware' started by tkoeten, Nov 23, 2020.

  1. tkoeten Win User

    foutmelding bij installeren ESU programma


    Ik probeer de ESU software 5.01 opnieuw te installeren maar ik krijg steeds onderstaande fout melding.

    Het is software om decoders van modelspoor te bewerken, heeft tot 4 a 6 weken geleden altijd prima gewerkt!


    Iemand enig idee wat dit kan zijn?


    Ik heb al geprobeerd:

    1 schijf op fouten controleren

    2 vanaf andere lokatie installeren

    3 opnieuw gedown-loaded van ESU web site

    4 zoeken naar nieuwe hardware

    5 systeem up date

    6 auto update aan

    7 net.work staat aangevinkt

    . drivers op nieuwe gecontroleerd


    Alles zonder resultaat


    Theo


    ************** Tekst van uitzondering **************
    System.MissingMethodException: Methode niet gevonden: Void System.Threading.ThreadStateException..ctorSystem.String.
    bij System.Windows.Forms.Control.SetAcceptDropsBoolean accept
    bij System.Windows.Forms.Control.OnHandleCreatedEventArgs e
    bij System.Windows.Forms.Control.WmCreateMessage& m
    bij System.Windows.Forms.Control.WndProcMessage& m
    bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessageMessage& m
    bij System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProcMessage& m
    bij System.Windows.Forms.NativeWindow.CallbackIntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam

    :)
     
    tkoeten, Nov 23, 2020
    #1

  2. foutcode 80048823

    bij het installeren van een app van mijn computer geeft de fhone een foutmelding 80048823
     
    HansKortekaas, Nov 23, 2020
    #2
  3. Foutmelding bij installatie Windows 10: WindowsUpdate_C1900101

    Ik krijg zoals voorspeld de upgrade naar Windows 10

    Downloaden, Pretparkeren en daarna de mededeling dat ik niets meet hoeft te doen

    Na het veilgstellen van 2% van de besatande slaat de computer definitief uit

    Bij het wederom aanzetten wordt de vorige versie van Windows 8.1 hersteld en krijg ik de volgende foutmelding WindowsUpdate_C1900101

    Geen idee wat ik moet doen als simpele gebruiker.

    Help

    Groet,

    cor zwart
     
    Cor Rijswijk, Nov 23, 2020
    #3
  4. foutmelding bij installeren ESU programma

    wat gebeurt er met geinstalleerde programma's na upgrade Windows 10

    Ik gebruik Windows 8.1 met updates. Daarin heb ik veel programma's geïnstalleerd zoals Adobe Reader, Skype, CCleaner, TomTom Home, Samsung Kies, Cashflow, Windows Live Mail, Avira, Microsoft Office 2007, Photofiltre, enz.

    Worden al mijn programma's overgezet naar Windows 10 of moet ik ze opnieuw installeren?
     
    Aad_Bentvelsen, Nov 23, 2020
    #4
Thema:

foutmelding bij installeren ESU programma

Loading...
  1. foutmelding bij installeren ESU programma - Similar Threads - foutmelding bij installeren

  2. foutmelding node.dll

    in Windows 10 Gaming
    foutmelding node.dll: kan bestand niet openen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foutmelding-nodedll/4f13d299-0578-4599-af2a-a65a8b7efd01
  3. foutmelding node.dll

    in Windows 10 Software and Apps
    foutmelding node.dll: kan bestand niet openen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foutmelding-nodedll/4f13d299-0578-4599-af2a-a65a8b7efd01
  4. foutmelding node.dll

    in Windows 10 Network and Sharing
    foutmelding node.dll: kan bestand niet openen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/foutmelding-nodedll/4f13d299-0578-4599-af2a-a65a8b7efd01
  5. foutcode 0x8007000d bij het installeren van de windows update 2021-08

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    foutcode 0x8007000d bij het installeren van de windows update 2021-08: ik krijg foutcode 0x8007000d bij het installeren van de windows update 2021-08, alle hier genoemde stappen heb ik al geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Andere updates installeren zonder problemen....
  6. Programma d'avvio: Program

    in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging
    Programma d'avvio: Program: [ATTACH]Buonasera ho disinstallato questo programma di Crucial mod ballstix ma non va via dall'avvio, ho usato anche revo unistaller e cancellato la cartella nella sua postazione ma non va via, come faccio ? grazie...
  7. Programma Foto's: Standaard Achtergrondmuziek dempen op nul zetten bij de filmpjes die...

    in User Accounts and Family Safety
    Programma Foto's: Standaard Achtergrondmuziek dempen op nul zetten bij de filmpjes die...: Ik heb met het programma Foto's een filmpje gemaakt bestaande uit foto's en filmpjes met gesproken tekst. Ik heb voor het hele filmpje een standaardachtergrondmuziekje gekozen. Hoe kan ik het volume van het achtergrondmuziekje op nul zetten --> muten precies tijdens de...
  8. PDF driver installeren

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    PDF driver installeren: Als ik de instructie volg voor het installeren van de Microsoft PDF printer krijg ik niet te zien. de PDF driver te zien. Hoe kan dat? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/pdf-driver-installeren/c985f028-f8ea-4cfe-ae45-2cfd4cb4274f
  9. foutmelding

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    foutmelding: goede morgen, ik wil graag een programma downloaden voor mijn printer, maar krijg steeds de melding failed to decompress the archives ? zouden jullie mij hiermee kunnen helpen ?...
  10. Windows 10 installeren

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows 10 installeren: Ik heb windows 10 pro gekocht en ik zou die op mijn acer veriton z46316 willen zetten. Dus heb ik windows 10 proberen downloaden maar dat werkte niet. Dan heb ik windows 10 via een usb proberen te laten werken. Hiervoor heb ik MBR naar GPT gebracht en heb ik alles gecleaned....