Windows 10: Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

Discus and support Galaxy buds 2 installeren lukt niet. in Windows 10 Gaming to solve the problem; Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by Carel van Kempen, Feb 1, 2023.

  1. Galaxy buds 2 installeren lukt niet.


    Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx Systeemtype x64-based PC Systeem-SKU 6P0L6EA#ABH Processor 12th Gen IntelR CoreTM i5-1235U, 1300 MHz, 10 core's, 12 logische processors BIOS-versie/datum AMI F.09, 14-9-2022

    :)
     
    Carel van Kempen, Feb 1, 2023
    #1
Thema:

Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

Loading...
  1. Galaxy buds 2 installeren lukt niet. - Similar Threads - Galaxy buds installeren

  2. Galaxy buds 2pro verbinden niet met HP laptop

    in Windows 10 Gaming
    Galaxy buds 2pro verbinden niet met HP laptop: Goedenavond,Gisteren heb ik Galaxy Buds 2 pro aangeschaft. Deze verbinden goed met zowel mijn telefoon als tablet. Echter loopt het spaak met mijn HP laptop. Ze verbinden wel, vervolgens +- 5 seconden geluid en hierna stopt dit, even later valt de verbinding weg en dan komt...
  3. Galaxy buds 2pro verbinden niet met HP laptop

    in Windows 10 Software and Apps
    Galaxy buds 2pro verbinden niet met HP laptop: Goedenavond,Gisteren heb ik Galaxy Buds 2 pro aangeschaft. Deze verbinden goed met zowel mijn telefoon als tablet. Echter loopt het spaak met mijn HP laptop. Ze verbinden wel, vervolgens +- 5 seconden geluid en hierna stopt dit, even later valt de verbinding weg en dan komt...
  4. Galaxy buds 2 installeren lukt niet.

    in Windows 10 Software and Apps
    Galaxy buds 2 installeren lukt niet.: Galaxy buds 2 installeren lukt niet, ze worden niet gevonden ?Systeemnaam LAPTOP-CAREL Systeemfabrikant HP Systeemmodel HP Pavilion Laptop 15-eg2xxx Systeemtype x64-based PC Systeem-SKU 6P0L6EA#ABH Processor 12th Gen IntelR CoreTM i5-1235U, 1300 MHz, 10 core's, 12 logische...
  5. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Gaming
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  6. aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking

    in Windows 10 Software and Apps
    aanmelden op oude computer lukt niet account niet meer in werking: Ik heb een oudere computer staan die we wilden gaan gebruiken.Nu is daar een oud account aan gekoppeld waar we geen ww meer van weten en nu blijkt ook geblokkeerd te zijn .Is er een optie om deze computer wel aan te krijgen? Ik kan niet met iemand praten en het formulier om...
  7. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Gaming
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  8. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Software and Apps
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  9. Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Software installeren lukt niet op een nieuw geinstalleerde W10.: Hallo,Omdat mijn oude W10 niet meer opstarte ben ik een compleet nieuwe installatie begonnen. Na heel veel tijd en zoeken zijn alle windows updates geïnstalleerd geraakt en kan ik dual booten met mijn w7. Ik kan echter haast geen software installeren op deze nieuwe W10. Op...
  10. Connecting Galaxy Buds+

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Connecting Galaxy Buds+: Hi there! I just got a pair of Galaxy Buds+ and paired them with my laptop. They originally connected with voice and music. The microphone worked and there were no problems. The next day when I paired them again, they connected with only music. Because it didn't connect with...