Windows 10: Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

Discus and support Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter in Windows 10 Software and Apps to solve the problem; alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa?... Discussion in 'Windows 10 Software and Apps' started by mirzajafar, Jan 26, 2022.

  1. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter


    alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa?

    :)
     
    mirzajafar, Jan 26, 2022
    #1
Thema:

Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

Loading...
  1. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter - Similar Threads - Hej jag kan

  2. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Gaming
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  3. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Software and Apps
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  4. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Customization
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  5. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

    in Windows 10 Gaming
    jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94
  6. Jag kan inte lämna min familj

    in User Accounts and Family Safety
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  7. Jag kan inte lämna min familj

    in Windows 10 Gaming
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  8. Jag kan inte lämna min familj

    in Windows 10 Software and Apps
    Jag kan inte lämna min familj: Jag kan inte ta bort mig själv från familjen, inte på mitt eget eller någon annan utav organisatörernas konton. På mitt eget konto finns inte knappen, och på organisatörernas konton finns knappen, men jag får felet att den som lade till mig är den enda som har behörighet att...
  9. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

    in Windows 10 Gaming
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4
  10. Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    Hej, jag kan inte ändra ljudformat för mina bluetooth enheter: alla mina hörlurar ligger på ljudformaten 8000hz telefonkvalitet kan någon hjälpa? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hej-jag-kan-inte-%C3%A4ndra-ljudformat-f%C3%B6r/28281d17-105e-4477-82fb-5c33044bfab4