Windows 10: Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]

Discus and support Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!] in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Sinds deze morgen staat bij Microsoft Solitaire Games, het Nederlands omgekeerd op het scherm. Bijvoorbeeld Microsoft staat afgebeeld als tfosorciM…... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by MarcSchram, Jun 13, 2019.

  1. Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]


    Sinds deze morgen staat bij Microsoft Solitaire Games, het Nederlands omgekeerd op het scherm. Bijvoorbeeld Microsoft staat afgebeeld als tfosorciM… Niet bij bv.Wordament, dit werkt goed. Ligt dit probleem bij Microsoft of bij ons ? En wat te doen ?

    [Translation-Since this morning at Microsoft Solitaire Games, Dutch is reversed on the screen. For example, Microsoft is portrayed as tfosorciM... Not at eg. Wordament, this works well. Is this a problem with Microsoft or with us? And what to do?]

    :)
     
    MarcSchram, Jun 13, 2019
    #1

  2. blauw scherm

    na het aanmelden op de laptop krijg ik na een paar seconden het blauwe scherm Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!] :) waardoor ik niks kan instellen of updaten.

    hoe kan ik dit ondervangen?

    op de website van microsoft staan allerlei tips maar daar is dus geen tijd voor :-(
     
    Sander1_322, Jun 13, 2019
    #2
  3. Taal

    Als je Qtek een engelse versie is, kun je deze niet zomaar omzetten naar het nederlands. Er zijn wel vertaalprogramma's in omloop die bijvoorbeeld je menu's in het nederlands vertalen, maar niet alles wordt dan nederlands.

    Het omzetten van een complete rom naar het nederlands is vanwege je engelse licentie helaas niet mogelijk.

    Verder is dit een engels forum en wordt je altijd sneller geholpen als je je vraag in het engels stelt.

    Translation:

    If you have an english Qtek, you cannot change the language to Dutch. There are translationprograms available, which translate for instance the menu's in Dutch, but not the complete Operating System.

    Due to the english license on the device, you are not allowed to change this to dutch.

    This is an english forum and people will help you a lot faster if you ask your question in english.
     
    Mark Briggeman, Jun 13, 2019
    #3
  4. G.Ilex Win User

    Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]

    about Nokia Lumia 625 apps .

    Danny, you should start your own thread on the dutch section of the Microsoft community.

    Danny, Je kan je ook op het nederlandstalige gedeelte van de community terrecht met je problemen en vragen.

    Scroll naar beneden en klik op het wereld bolletje. Vervolgens selecteer je Nederlands.
     
    G.Ilex, Jun 13, 2019
    #4
Thema:

Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!]

Loading...
  1. Het Nederlands omgekeerd op het scherm ![Translation-Dutch reversed on the screen!] - Similar Threads - Het Nederlands omgekeerd

  2. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

    in Windows 10 Gaming
    Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is: Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het blijft deze melding geven en ik heb het oude wachtwoord niet meer. Verbinding met internet is prima.Capslock gecheckedIk heb wat...
  3. Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is

    in Windows 10 Software and Apps
    Uw apparaat is offline. Meld u aan met het wachtwoord dat het laatst gebruikt is: Ik kan niet inloggen op mijn ‘oude’ Lenovo. Ik heb heb een wachtwoord reset gedaan, maar blijkbaar was dat enkel voor Microsoft account zelf. Het blijft deze melding geven en ik heb het oude wachtwoord niet meer. Verbinding met internet is prima.Capslock gecheckedIk heb wat...
  4. Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...

    in Windows 10 Software and Apps
    Ik krijg al meerdere keren het bericht"het systeem is hersteld van een ernstige fout" als...: De handtekening van de fout" BCCode: 100000d1 BCP1: 40CF1018 BCP2: 00000002 BCP3: 00000000 BCP4: 8680D671 OSVer : 5_1_2600 SP: 3_0 Product: 768_1 De inhoud van...
  5. de service profsvc verhindert het aanmelden

    in Windows 10 Customization
    de service profsvc verhindert het aanmelden: Ik heb mijn desktop met windows 10 er nog op terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik hem over kom dragen aan een vriend van mijn. Echter als ik nu probeer om de computer op te starten krijg ik mijn oude profiel te zien na dat ik de onderstaande melding heb weg...
  6. de service profsvc verhindert het aanmelden

    in Windows 10 Gaming
    de service profsvc verhindert het aanmelden: Ik heb mijn desktop met windows 10 er nog op terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik hem over kom dragen aan een vriend van mijn. Echter als ik nu probeer om de computer op te starten krijg ik mijn oude profiel te zien na dat ik de onderstaande melding heb weg...
  7. de service profsvc verhindert het aanmelden

    in Windows 10 Software and Apps
    de service profsvc verhindert het aanmelden: Ik heb mijn desktop met windows 10 er nog op terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat ik hem over kom dragen aan een vriend van mijn. Echter als ik nu probeer om de computer op te starten krijg ik mijn oude profiel te zien na dat ik de onderstaande melding heb weg...
  8. Can't open. DJI_0002.MP4.hets

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    Can't open. DJI_0002.MP4.hets: My dell laptop this video can't open. DJI_0002.MP4.hets https://answers.microsoft.com/en-us/protect/forum/all/cant-open-dji0002mp4hets/3f606b88-1516-415c-86fb-26a924893f12
  9. I have a new Creditcard for billing, how can I change? Uitleg graag in het Nederlands, dank u!

    in Microsoft Windows 10 Store
    I have a new Creditcard for billing, how can I change? Uitleg graag in het Nederlands, dank u!: I have a new Creditcard for billing, how can I change? Can you tell me in Dutch, please? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/i-have-a-new-creditcard-for-billing-how-can-i/d3a791a1-981d-4f71-926e-bf8a573813c2"
  10. Translate to Dutch

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Translate to Dutch: Translate page to Dutch https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/translate-to-dutch/172e9e19-5bd2-4321-bc35-859ae3b5b044