Windows 10: Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?

Discus and support Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det? in Windows 10 Installation and Upgrade to solve the problem; how do I buy a license for Window 10, and what is yhe price... Discussion in 'Windows 10 Installation and Upgrade' started by Lennart23&, Jul 24, 2020.

  1. Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?


    how do I buy a license for Window 10, and what is yhe price

    :)
     
    Lennart23&, Jul 24, 2020
    #1

  2. Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?

    how do I buy a license for Window 10, and what is yhe price
     
    Lennart23&, Jul 27, 2020
    #2
  3. [Suejin] Win User
    Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?

    Hello Lennart23&,

    I'm Jin, a fellow Windows 10 user and an independent advisor.

    You can purchase Windows 10 license via the Microsoft Store online:
    https://www.microsoft.com/store/b/windows


    The price varies depending on the edition of Windows you wish to buy.

    You can also purchase the license when activating your copy of Windows 10.

    Open Settings > Update & Security > Activation > Go to Store.

    Kind regards.
     
    [Suejin], Jul 27, 2020
    #3
  4. Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?

    account

    * Duplicate post. Merged.

    Hej! Jag har ett microsoft-konto.
    Och jag har lagt till som program utan att veta hur mycket tjey kostar.
    Nu har jag försökt allt men det kostar mig fortfarande en mounth. Tror du att jag ska returnera varor du köpt från Microsoft Store för ersättning eller återbetalning?

    Eller ska jag avbryta en Microsoft-prenumeration eller stäng av återkommande fakturering för en Microsoft-prenumeration?
    Eller är det bättre att betala en Microsoft-prenumeration efter utgångsdatum?
    Jag vet inte vad jag ska göra. Hälsningar Cicci
     
    CicciAndersson1, Jul 27, 2020
    #4
Thema:

Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det?

Loading...
  1. Hur köper jag en äkta license för Windows 10, hur mycket kostar det? - Similar Threads - Hur köper jag

  2. Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...

    in Windows 10 Gaming
    Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya...: Jag håller på att byta e-mailadress. Vill ändra Alias. Men det går inte för att min nya outlook-adress är upptagen. Ja av mig. Därför kan jag inte ändra alias. Vad ska jag göra?...
  3. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

    in Windows 10 Gaming
    Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  4. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

    in Windows 10 Software and Apps
    Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  5. Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    Windows uppdate ger mig bara felkoder när jag ska uppdatera Windows. Hur ska jag göra?: Hej! När jag försöker uppdatera Windows med hjälp att windows update står det "Det uppstod problem under installationen av uppdateringarna, men vi försöker igen senare. Om problemen kvarstår och du vill söka på internet eller kontakta supporten för att få mer information, kan...
  6. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Gaming
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  7. hur gör jag för att öppna

    in Windows 10 Software and Apps
    hur gör jag för att öppna: Jag försöker att öppna en DC med mitt sjukhus söker i det.När jag väljer CDViewer jag får ett meddelande:"den cachade viewer katalog är inte intakt. Vänligen ta bort katalogen C:\Users\AppData\Local\Temp\CDViewer_15.02.0000" och starta om betraktaren.Jag kan inte hitta den...
  8. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

    in Windows 10 Gaming
    jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94
  9. jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?

    in Windows 10 Software and Apps
    jag har tagit en bild med datorns kamera. Hur kan jag spara den för vidare användning?: Jag har tagit ett foto med den inbyggda kameran i datorn, var tar jag reda på var den sparas och hur jag kan använda den igen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/jag-har-tagit-en-bild-med-datorns-kamera-hur-kan/4f9fffdc-0c07-4d12-a35b-55fb64ddfb94
  10. Hur loggar man in med ett nytt minecraft konto på PS4?

    in Windows 10 Gaming
    Hur loggar man in med ett nytt minecraft konto på PS4?: När jag loggar in med ett nytt konto står det att jag ska logga in med ett anat https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hur-loggar-man-in-med-ett-nytt-minecraft-konto/35d8e4f2-c8fa-43d8-8e26-e521f2cfc560