Windows 10: Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?
Discus and support Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det? in Windows 10 Gaming to solve the problem; Hej! Måske er jeg gået helt forkert. Jeg vil bare gerne vide, hvad 'søg efter hardwareændringer' betyder og i, hvilke situationer man bruger det?Vh.... Discussion in 'Windows 10 Gaming' started by UllaFaden, Dec 12, 2024.
Thema:
Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?
Loading...
-
Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det? - Similar Threads - Hvad betyder 'søg
-
Felkod 0x00000139 - Dator omstartade efter felsökning
in Windows 10 GamingFelkod 0x00000139 - Dator omstartade efter felsökning: Min dator startades om efter att ha stött på ett återkommande problem, så nu söker jag hjälp innan resten av mitt hår trillar av. Felsökningskoden är: 0x00000139 0x000000000000001d, 0xffffcf0649266040, 0xffffcf0649265f98, 0x0000000000000000.Innehållet dumpades och... -
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
in Windows 10 GamingEthernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen: Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om... -
Ethernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen
in Windows 10 Software and AppsEthernet Kraschar och när man startar om block så fungerar det igen: Ethernet Kraschar, och när man startar om blocket så fungerar det igen. När man har startat om det så fungerar det i 3-4 timmar sedan så kraschar det igen och jag behöver starta om igen. Har varit så i några dagar nu och jag har börjat tröttna på att fixa det 4-5 gånger om... -
Hvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?
in Windows 10 Software and AppsHvad betyder 'søg efter hardwareændringer'? Og i hvilke situationer bruger man det?: Hej! Måske er jeg gået helt forkert. Jeg vil bare gerne vide, hvad 'søg efter hardwareændringer' betyder og i, hvilke situationer man bruger det?Vh. Ulla Faden *** Email address is removed for privacy ***... -
Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....
in Windows 10 GamingHvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....: w it happened again. It is a question of identity thief. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvad-kan-man-g%C3%B8re-med-idenditets-tyverijeg/79cb8782-35dd-46aa-b356-561a223c754c -
Hvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....
in Windows 10 Software and AppsHvad kan man gøre med idenditets tyveri?Jeg har en windows pc. Bliver ustandeselig hacked....: w it happened again. It is a question of identity thief. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/hvad-kan-man-g%C3%B8re-med-idenditets-tyverijeg/79cb8782-35dd-46aa-b356-561a223c754c -
Google Pac-Man
in Windows 10 GamingGoogle Pac-Man: Back in 2010, Google celebrated Pac-Man's 30th w/a playable doodle on the Google main page. Back then, I was able to download a local version to play; & I have from time to time w/o any problems. To play this local version correctly, sound needed to be enabled. A snippet... -
Computer Audio detting
in Windows 10 CustomizationComputer Audio detting: I would like to change my setting from computer audio when joining zoom meeting. I don't have a headset, and I am afraid I cannot hear the meeting. Please change it to microphone setting. In fact I had a problem with my microphone. When I asked for help, Microsoft help... -
mus og pad hakker efter opdatering
in Windows 10 BSOD Crashes and Debuggingmus og pad hakker efter opdatering: Min HP laptop har stadig den fejl at mus og pad hakker. Fejlen er kommet efter hver stor opdatering. To gange er den gået i orden efter mindre opdateringer men ikke denne gang....