Windows 10: Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?

Discus and support Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper? in Windows 10 Network and Sharing to solve the problem; Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.Computeren bliver kun... Discussion in 'Windows 10 Network and Sharing' started by Maibritt S.Andersen, May 11, 2022.

  1. Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?


    Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.Computeren bliver kun benyttet af mig.Hvordan kan jeg gendanne filerne og reparere harddisken?Computeren foreslår det i 'meddelelser'. Men når jeg klikker på meddelelsen,forsvinder den bare.

    :)
     
    Maibritt S.Andersen, May 11, 2022
    #1

  2. mistet masse filer ette windows update

    og mange filer er korrupte har kjørt fabrikk innstillinger, men sliter fortsatte med masse feil! hvordan får jeg fikkset dette?
     
    jonasegge123, May 11, 2022
    #2
  3. Kopier dvd til hardisk

    Hvordan får jeg lagret en DVD-R på harddisken?
     
    Aud Å&B, May 11, 2022
    #3
  4. Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?

    Flere av systemfilene i Windows 10 er fjernet-hvordan få dem tilbake igjen?

    Hei folkens.

    Jeg kjørte en sjakk av oppstarte rutinene fra registeret og som kontrollerer om trådene til filer osv.
    finnes plassert i min boot SSD disk (software Autoruns).

    Hennes var det butikk mangler. For eksempel når jeg installerer noen programmer, kan de ikke bli fullført installert fordi det er en feil i RUNdll.

    \ Microsoft \ Windows \ Media Center \ ActivateWindowsSearch
    File not exsist C: \ WINDOWS \ ehome \ ehPrivJob.exe

    Her er det 23 filer manglet (notert med GUL farge)

    HKLM \ Software \ Wow6432Node \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ Drivers32
    31.01.2018 15:05

    VIDC.VP80 File not exsist: vp8vfw.dll

    HKLM \ System \ CurrentControlSet \ Control \ Session Manager \ KnownDlls
    11.12.2017 20:56

    Flere _wow64 filer til sammen 5 mangler

    Nopen med tips, så jeg er veldig takknemlig for å bli guidet til en reparasjon av savnede komponenter til min Windows 10Pro, ver. 1709

    OS-build 16299.192
     
    TageAndersson, May 11, 2022
    #4
Thema:

Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?

Loading...
  1. Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper? - Similar Threads - Hvordan scanner jeg

  2. end point mapper

    in Windows 10 Software and Apps
    end point mapper: i have IBM X200 whit W.7pro may problem is i cant use may lap top i cant download software from net i cant chenge eny think in may lap top i have error system 32/MSAC32/dll is either not designe 0x8007076B system32/RPCRTRemote.dll...
  3. Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?

    in Windows 10 Gaming
    Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?: Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.Computeren bliver kun benyttet af mig.Hvordan kan jeg gendanne filerne og reparere harddisken?Computeren foreslår det i 'meddelelser'. Men når jeg...
  4. Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?

    in Windows 10 Software and Apps
    Hvordan scanner jeg harddisken for beskadigede filer og mapper?: Jeg har en mappe på min harddisk, der er blevet slettet uden mit samtykke.og en mappe jeg ikke kan åbne, fordi den er beskadiget.Computeren bliver kun benyttet af mig.Hvordan kan jeg gendanne filerne og reparere harddisken?Computeren foreslår det i 'meddelelser'. Men når jeg...
  5. IP Mapper Not working

    in Windows 10 Installation and Upgrade
    IP Mapper Not working: I purchased IP Mapper last night and I keep getting an error message. I have uninstalled and reinstalled the app several times and still get the error message. [ATTACH]...
  6. On Screen Button Mapper?

    in Windows 10 Ask Insider
    On Screen Button Mapper?: Sort of like Bluestacks Game Mapper where it let's you map Controller inputs to onscreen touch inputs but for Windows in general. If thats actually a thing could someone supply a link please? submitted by /u/SpicySalsa2 [link] [comments]...
  7. IAVM to KB mapper

    in AntiVirus, Firewalls and System Security
    IAVM to KB mapper: Is there something that maps KBs to IAVMs? For example, if I had a KB number and I needed to find the corresponding IAVA number, I could use the mapper to match KB to its IAVA....
  8. öppna Google foto filer

    in Windows 10 Customization
    öppna Google foto filer: Hur ändrar jag inställningarna så att jag kan se på mina Google foto i utforskaren? https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/%C3%B6ppna-google-foto-filer/d5e03367-d917-434b-9bc8-c3dc7aebc0c0
  9. egenskaber for mapper

    in Windows 10 Customization
    egenskaber for mapper: Hej Jeg mangler faner på mine mapper feks. den hvor jeg skifter ikon ja jeg kan ikke huske hvad den hedder det har manglet længe har også ringet til jer men de opgav efter 3 timer har i en løsning p.s. det mangler på alle drev [ATTACH] Venlig hilsen Kjeld Jensen...
  10. Microsoft midi mapper

    in Windows 10 Support
    Microsoft midi mapper: I have a program called chord wizard gold Now when I use it no sound is produced It says a problem with Microsoft Midi Manager has occurred The program works but no MIDI sound is produced . Help 45539