Windows 10: I probleem met einstalletje van een programma

Discus and support I probleem met einstalletje van een programma in AntiVirus, Firewalls and System Security to solve the problem; ikIk wil het programma unity installeren. Nkrijg ik van eWindows 19 allemaal meldingen dat hij het niet toont en ik heb een nieuw project aanmaak en... Discussion in 'AntiVirus, Firewalls and System Security' started by LuiteBruinink, Aug 11, 2018.

  1. I probleem met einstalletje van een programma


    ikIk wil het programma unity installeren.

    Nkrijg ik van eWindows 19 allemaal meldingen dat hij het niet toont en ik heb een nieuw project aanmaak en geeft hij problemen ik hij slaat hen wel op maar als ik hem met de legende krijg ik allemaal me l dingen

    .wie kan me helpen?ik wil er graag mee aan de gsgang

    :)
     
    LuiteBruinink, Aug 11, 2018
    #1

  2. I need a highly-skilled webdesigner to help me out.

    Perhaps you haven't noticed, but this is an English forum. That means we all speak English, nothing else. That includes broken Dutch.
     
    DanTheBanjoman, Aug 11, 2018
    #2
  3. External drive not detected in Windows 10

    Hallo,

    Windows 10 gooit na een paar minuten mijn externe drive: AS2105 er uit. Deze hardware wordt niet herkend!

    Van alles geprobeerd, probleem oplosser herkend het probleem niet.

    Met een vriendelijke groet,

    Topcase
     
    Kees Krijnberg, Aug 11, 2018
    #3
  4. Jmpi Win User

    I probleem met einstalletje van een programma

    Error Code 0x80072742-0x20000 Unable to Reset Windows 10

    beste,

    na een automatische update van Windows10 kreeg ik te pas en te onpas blauwe schermen.

    ik kan het veelvoud van foutmeldingen op die blauwe schermen niet meer bijhouden.

    mijn laptop is heel recent nog net geen jaar oud (een ASUS R752L met een SSD harde schijf)



    de windows versie is een upgrade van de basis versie windows op deze laptop en is nu een

    Windows10Home versie 1511 build 10586.633

    en zoals ik hierboven reeds heb gemeld is er na een automatische update van windows

    het fenomeen van de blauwe schermen ontstaan.

    het gaat zelfs zover dat ik nu ook problemen krijg met "microsoft outlook" waardoor ik

    enkel nog mail kan verzenden, maar niet meer ontvangen.

    na wat te googelen stel ik vast dat dit probleem ook met die blauwe schermen te maken heeft.

    heeft iemand ervaring met dit probleem en indien er een oplossing is, hoor ik het graag.

    dank bij voorbaat.
     
Thema:

I probleem met einstalletje van een programma

Loading...
  1. I probleem met einstalletje van een programma - Similar Threads - probleem met einstalletje

  2. problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa
  3. problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord

    in Windows 10 Gaming
    problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa
  4. problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord

    in Windows 10 Software and Apps
    problemen met windows en heb nu een probleem met mijn toestenbord: beste ik heb mijn pc moeten update en kreeg dit mijn toestenbord werkt niet dus ik weet niet wat ik moet doen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/problemen-met-windows-en-heb-nu-een-probleem-met/20ecf11f-47d7-494d-97b9-8681000fa1fa
  5. probleem met winamp

    in Windows 10 Gaming
    probleem met winamp: besteik kan geen songs slepen van mijn songlijst naar mijn playlist dan krijg ik de volgende fout melding.mvgWinamp client version: 5.9.1 Build 10029 winamp caused an Access Violation 0xc0000005 in module winamp.exe at 0023:004adaa2. Exception handler called in Winamp. Error...
  6. probleem met winamp

    in Windows 10 Software and Apps
    probleem met winamp: besteik kan geen songs slepen van mijn songlijst naar mijn playlist dan krijg ik de volgende fout melding.mvgWinamp client version: 5.9.1 Build 10029 winamp caused an Access Violation 0xc0000005 in module winamp.exe at 0023:004adaa2. Exception handler called in Winamp. Error...
  7. probleem met usb aansluiting ?

    in Windows 10 Drivers and Hardware
    probleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat....
  8. probleem met usb aansluiting ?

    in Windows 10 Gaming
    probleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat....
  9. probleem met usb aansluiting ?

    in Windows 10 Software and Apps
    probleem met usb aansluiting ?: windows 10 uptodate: mijn ereader geeft aan verbonden te zijn met pc maar in schijfbeheer en verkenner vindt ik hem niet terug. Suggesties? SearchHost.exe ontbreekt bij mij maar SearchApp.exe heb ik wel. Ik heb ook al gekeken bij de opstartopties, maar geen resultaat....
  10. Ik heb een probleem

    in Windows 10 Gaming
    Ik heb een probleem: Ik probeer aan te melden maar het lukt niet op minecraft op de PlayStation https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/ik-heb-een-probleem/75d15bea-f246-4ae6-8c81-c5f23028b0a8