Windows 10: iconos y paginas inestables

Discus and support iconos y paginas inestables in Windows 10 BSOD Crashes and Debugging to solve the problem; Ya comente este problema con anterioridad y me creía que estaba solucionado pero no es así me sigue ocurriendo lo mismo. El problema es que los iconos... Discussion in 'Windows 10 BSOD Crashes and Debugging' started by FraiVares, Sep 9, 2018.

1. FraiVares Win User

iconos y paginas inestables

Ya comente este problema con anterioridad y me creía que estaba solucionado pero no es así me sigue ocurriendo lo mismo.

El problema es que los iconos tanto del escritorio como los de la barra de tareas se quedan en blanco y en decimas de segundo vuelven a aparecer en su estado me pasa con bastante frecuencia también ocurre lo mismo cuando abro el navegador, la pagina de inicio aparece bien al momento se va y queda en blanco y al momento vuelve a cargarse correctamente.

Introduje la serie de comandos como me indicasteis y creo que no encontró nada anormal, creía que estaba resuelto pero no es así.

:)

FraiVares, Sep 9, 2018
  2. ArielBarbano Win User

Failed Install - 2018-03 Cumulative Update for Windows 10 Version 1709 for x64-based Systems (KB4088776)

solucionado:

• Presiona la tecla Windows y digita el comando CMD.
    • Haz clic en el icono del mouse para seleccionar el icono y selecciona la opción
      ejecutar como administrador.
    • En la consola de comandos escribe SC config trustedinstaller start = autoy presiona Enter.
    • Reinicia el equipo.

ArielBarbano, Sep 9, 2018
  3. ArielBarbano Win User
    2018-03 Cumulative Update for Windows 10 Version 1709 for x64-based Systems (KB4088776) - Error 0x80070002

solucionado:

• Presiona la tecla Windows y digita el comando
      CMD .
    • Haz clic en el icono del mouse para seleccionar el icono y selecciona la opción
    • En la consola de comandos escribe SC config trustedinstaller start = auto y presiona Enter.
    • Reinicia el equipo.

4. ArielBarbano Win User

Windows update problem (KB4088776)

solucionado:

• Presiona la tecla Windows y digita el comando CMD.
    • En la consola de comandos escribe SC config trustedinstaller start = autoy presiona Enter.
    • Reinicia el equipo.

Thema:

Loading...
  1. iconos y paginas inestables - Similar Threads - iconos paginas inestables

2. QUIERO DESCARGAR PAINT Y NO ENCUENTRO DONDE

in Windows 10 Installation and Upgrade
    QUIERO DESCARGAR PAINT Y NO ENCUENTRO DONDE: QUIERO DESCARGAR PAINT Y NO ENCUENTRO DONDE HACERLO https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/quiero-descargar-paint-y-no-encuentro-donde/e068a31d-e691-4297-bed7-897cbb13943d
  3. No puedo acceder a ninguna pagina de la Microsoft Store

in Microsoft Windows 10 Store
    No puedo acceder a ninguna pagina de la Microsoft Store: ¡Hola! Mi ordenador ha sido formateado recientemente por problemas de disco duro, y ahora cada vez que entro en la tienda de Microsoft, intento de descargar una aplicación, y me sale "Intentalo de nuevo, no se puede cargar esta página, intentalo de nuevo más tarde '' Me...
  4. Quisiera tener en Argentina y/o Espana y no usar el EE. UU.

in Windows 10 Software and Apps
    Quisiera tener en Argentina y/o Espana y no usar el EE. UU.: Veo cosas en EE. UU., pero quiero verlo en Argentina y/o España https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/apps_windows_10-winapps-appscat_entertainment/quisiera-tener-en-argentina-yo-espa%C3%B1a-y-no/da1bbabe-b132-4028-96cf-342d5a564e64
  5. Mionix mouse software x&y settings help

in Windows 10 Drivers and Hardware
    Mionix mouse software x&y settings help: Hi All! I'm not a gamer (only Backgammon), I'm too old for that sort of thing, but I've just bought a Mionix Castor mouse, mainly for comfort and photo editing. It's seems good, but I'm not sure how to set up the X and Y controls? I had no instructions with the mouse....
  6. EDGE V-E-R-R-Y slow

in Windows 10 Software and Apps
    EDGE V-E-R-R-Y slow: 05/20/17 - I am on the latest Win 10 maintenance. Edge used to be very fast and now its the opposite. Have cleared all cookies, etc. Also communicated this to Microsoft but they apparently don't care enough to respond. Anyone else have this and know the solution? (Besides...
  7. can't get y splitter to work on 2 monitors

in Windows 10 Graphic Cards
    can't get y splitter to work on 2 monitors: Hello, I bought a new Dell Inspiron. I already had 2 pretty old Dell monitors, but they work fine. With my old Dell, I had a y splitter that ran out of the back of the VGA port and split and then each monitor was plugged in to the y splitter. This worked great. I had 2...
  8. Dual Monitor Y-Cable

in Windows 10 Graphic Cards
    Dual Monitor Y-Cable: I did, some years ago, implement a couple of dual monitor solutions with Dell machines using a Y-Cable provided by Dell (using a DMS59 socket on the computer). I'd like to do that at home now. I have a Radeon 7850, which has a fully populated DVI-I-plug (i.e. two monitor...
  9. Notepad puts Y instead of \

in Windows 10 Support
    Notepad puts Y instead of \: When I'm making a .bat file, the computer automatically puts some weird letter 'Y' as '\' but when I copy and paste the weird looking 'Y' lets say in this thread post it pastes as '\'. As some pictures are posted. [img] This is my Font Settings in Notepad: [img]...
  10. New Motherboard Clean Install Y/N

in Windows 10 Installation and Upgrade
    New Motherboard Clean Install Y/N: Running Windows 10 Pro Build 10166 Got a new Motherboard coming this week to upgrade my system the Motherboard is the only thing i am changing. Would you do a clean install using an ISO or use the Recovery option in Windows 10 to do a clean install or just power it up...